Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=fcejfgnmmc
Spørgsmål
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=fcejfgnmmc
Udbyder
Viborg Private Realskole
Opdateringer
Viborg Private Realskole - helhedsplan og realisering af etape 1 - totalrådgivning
Viborg Private Realskole
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 42345628
Postadresse: Trekronervej 10-14
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Storgård Rose-Hansen
E-mail: lisbeth.rose-hansen@viborgrealskole.dk
Telefon: +45 61223600
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborgrealskole.dk
CVR-nummer: 37875538
Postadresse: Libaugade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Pape Larsen
E-mail: karin@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 61477734
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Viborg Private Realskole, Helhedsplan og realisering af etape 1. Udbud af totalrådgivning
Viborg Private Realskole skal have gennemført projektet "Helhedsplan og realisering af etape 1". Skolen oplever stor elevtilgang og har derfor erhvervet sig en nabogrund, som de ønsker bebygget (etaper 1). Derudover skal der udarbejdes en overordnet helhedsplan indeholdende en etape 1 samt eventuelle efterfølgende etaper. Skolens bygningsbehov er på ca. 3 600 m2.
Anlægsbudgettet udgør 17- 26 mio. DKK ekskl. moms til etape 1.
For nærmere beskrivelse af projektet henvises til udbudsmaterialets projektbeskrivelse.
Med nærværende udbudsbekendtgørelse opfordres interesserede til at anmode om deltagelse i udbuddet.
Dumpen 17, 8800 Viborg
Der ønskes indkøbt totalrådgiverydelser, herunder hovedsageligt arkitektydelser og ingeniørydelser i henhold til udbudsmaterialet.
Til orientering har konkurrencen i en indledende fase karakterer af konkurrencepræget dialog.
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger udviser den fornødne motivation.
- At ansøger kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver. "Lignende opgaver" forstås af ordregiver som værende opgaver, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer vedrørende:
- Helhedsplaner ifm. undervisningsbyggeri
- Undervisningsbyggeri
- Udearealer til bevægelse og læring til undervisningsbyggeri
- Byggeri af parkeringshuse
. At ansøger har en velbegrundet teamsammensætning hvor alle efterspurgte kompetencer er til stede.
Der vil i udvælgelsen blive taget hensyn til små og mellemstore virksomheder ligesom der vil blive taget hensyn for at sikre en god konkurrencesituation for ordregiver.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning og egenkapital:
- Ansøger skal oplyse omsætning og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår. Hvis ansøgerens virksomhed er etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren alene angive oplysninger for den periode, hvor virksomheden har bestået, dog skal ansøger som minimum kunne fremvise tal for ét regnskabsår.
Ansøger skal overholde følgende minimumskrav:
- Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital de seneste 3 regnskabsår. Er ansøgerens virksomhed etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren som minimum have positiv egenkapital for den periode, hvor virksomheden har bestået.
Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 10 år tilbage i tiden.
Referencerne bør indeholde en beskrivelse af:
- Projektet
- kunde
- rådgiverens ydelse og omfang — herunder referencens relevans i forhold til nærværende udbud
- oplysninger om anlægssum og udbudsform
- udførelsesperiode (status).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet og al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=fcejfgnmmc.
Der henvises til udbudsbetingelserne for nærmere oplysninger om proceduren for afgivelse af ansøgning.
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 19. april 2021 kl. 12.00.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill -perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www-kfst.dk