Fakta om udbudet
Udbyder
Viborg Private Realskole
Viborg Private Realskole, Helhedsplan og realisering af etape 1. Udbud af totalrådgivning
Viborg Private Realskole
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 42345628
Postadresse: Trekronervej 10-14
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Storgård Rose-Hansen
E-mail: lisbeth.rose-hansen@viborgrealskole.dk
Telefon: +45 61223600
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborgrealskole.dk
Del II: Genstand
Viborg Private Realskole, Helhedsplan og realisering af etape 1. Udbud af totalrådgivning.
Viborg Private Realskole skal have gennemført projektet "Helhedsplan og realisering af etape 1". Skolen oplever stor elevtilgang og har derfor erhvervet sig en nabogrund, som de ønsker bebygget (etaper 1). Derudover skal der udarbejdes en overordnet helhedsplan indeholdende en etape 1 samt eventuelle efterfølgende etaper. Skolens bygningsbehov er på ca. 3.600 m2.
Anlægsbudgettet udgør 17- 26 mio. kr. ekskl. moms til etape 1.
For nærmere beskrivelse af projektet henvises til udbudsmaterialets projektbeskrivelse.
Med nærværende udbudsbekendtgørelse opfordres interesserede til at anmode om deltagelse i udbuddet.
Dumpen 17, 8800 Viborg
Der ønskes indkøbt totalrådgiverydelser, herunder hovedsageligt arkitektydelser og ingeniørydelser i henhold til udbudsmaterialet.
Til orientering har konkurrencen i en indledende fase karakterer af konkurrencepræget dialog.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Viborg Private Realskole, Helhedsplan og realisering af etape 1. Udbud af totalrådgivning.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www-kfst.dk