Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
EnviDan A/S
Att: Søren Brandt
Mailadresse: slb@envidan.dk
Udbyder
Odsherred Spildevand A/S
Bygherrerådgivning i forbindelse med etablering af nyt renseanlæg ved Tengslemark med tilhørende udløbsledning
Odsherred Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Odsherred Spildevand A/S
Hovedgaden 39
Att: Sascha Boserup
4571 Grevinge
DANMARK
Telefon: +45 70120049
Mailadresse: sab@odsherredforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.odsherredforsyning.dk
Yderligere oplysninger fås her: EnviDan A/S
Sommervej 31E, 4 et.
Att: Søren Brandt
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 60238353
Mailadresse: slb@envidan.dk
Internetadresse: http://envidan.dk/
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: EnviDan A/S
Sommervej 31E, 4 st.
Att: Søren Brandt
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 60238353
Mailadresse: slb@envidan.dk
Internetadresse: http://envidan.dk/
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: EnviDan A/S
Sommervej 31E, 4 et.
Att: Søren Brandt
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 60238353
Mailadresse: slb@envidan.dk
Internetadresse: http://envidan.dk/
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Odsherred.
NUTS-kode DK022
90420000, 90490000, 71800000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Vil fremgå af udbudsmaterialet.
1) Ansøgers firmanavn, adresse, telefonnummer, e-mail og selskabsform samt sagsansvarlige med dennes kontaktoplysninger. Ved flere firmaer i forening oplyses endvidere hvem der har bemyndigelsen på konsortiets vegne.
2) Der skal afleveres en underskrevet tro og love erklæring om ingen ubetalt forfalden gæld til det offentlige jf. bekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997.
3) Der skal afleveres en underskrevet erklæring om, at ansøger ikke er omfattet af nogen af de udelukkelsesgrunde der er angivet i artikel 45, stk. 1 og 2 i Direktiv 2004/18/EF.
1) Årsregnskab for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller revisorattesteret erklæring med oplysning om virksomhedens økonomiske nøgletal for de seneste 3 regnskabsår omfattende nettoomsætning, resultat før skat, aktiver, egenkapital, soliditetsgrad, overskudsgrad og likviditetsgrad. Såfremt virksomheden har eksisteret kortere end 3 år, fremlægges oplysninger så længe virksomheden har eksisteret.
De krævede oplysninger nedenfor afleveres for alle firmaer, som evt. byder i forening.
1) Fremlæggelse af referencer for lignende opgaver som ansøger har løst indenfor de seneste 5 år, med angivelse af; ordregiver, tidspunkt, honorar og en kort beskrivelse af rådgiveropgaven og projektet. Hvis en virksomhed ikke har eksisteret i 5 år, fremlægges referencer for den periode virksomheden har eksisteret suppleret af eventuel anden dokumentation og redegørelse for teknisk kapacitet.
2) Redegørelse af virksomhedens basisorganisation.
3) Oplysning om antal medarbejdere der er beskæftiget med rådgivning vedrørende lignende opgaver indenfor spildevandsrensning, oplyst for følgende fagområder og discipliner: el/SRO, Maskin/smed, Byg/anlæg, Procesdesign/dimensionering, Projektledelse og Byggeledelse (der skal ikke vedlægges CV'er).
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Ordregiver vil ved udvælgelsen lægge vægt på de tekniske og økonomiske oplysninger, som beskrevet under pkt. III, der sikre en god konkurrence - herunder særligt:Den bedst mulige opfyldelse af flest krav under pkt. III.2.3).
Del VI: Supplerende oplysninger
Anmodningen om prækvalifikation skal udarbejdes på baggrund af de i del III.2 angivne betingelser for deltagelse. Ansøgende virksomheder skal således afgive samtlige i pkt. III.2.1, III.2.2 og III.2.3 angivne oplysninger, erklæringer mv. for at komme i betragtning som eventuel tilbudsgiver. Afgivelse af anmodning om prækvalifikation skal ske på e-mail til (fremsendes i skrivebeskyttet-format, pdf):
Søren Lindtofte Brandt
+45 6023 8353
Frist for modtagelse af anmodning om prækvalifikation fremgår af pkt. IV.3.4.
Der foreligger ikke yderligere materiale, der kan rekvireres i forbindelse med ansøgningen om prækvalifikation.
Forventet tidsplan for udbud af valg af bygherrerådgiver er juli-september 2015.
Juridiske personer vil først i deres endelige tilbud skulle angive navn og faglige kvalifikationer for de personer, der er ansvarlige for udførelsen af tjenesteydelserne, jf. pkt. III.3.2.
Al kommunikation, såvel mundtligt som skriftligt, i forbindelse med aftalens ydelser, skal være på dansk.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie alle 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: http://klfu.dk/
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klages skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk/