Fakta om udbudet
Udbyder
Høje Taastrup Fjernvarme A.m.b.a
Rammeudbud for levering af præisolerede rør for Høje Taastrup Fjernvarme og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning
Høje Taastrup Fjernvarme A.m.b.a
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 13057117
Postadresse: Malervej 7
By: Taastrup
NUTS-kode: DK021
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Astrid Birnbaum
E-mail: htf@htf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.htf.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/358610
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Teknisk Forvaltning, Tæbyvej 77
By: Rødovre
NUTS-kode: DK021
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Allan Pedersen
E-mail: e10164@rk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rodovrefjernvarme.dk/
Del II: Genstand
Rammeudbud for levering af præisolerede rør for Høje Taastrup Fjernvarme og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning
Udbuddet vedrører leverance af præisolerede rør ifm. etablering af fjernvarmeledninger for Høje Tastrup Fjernvarme A.m.b.a. og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning. Det estimeres en årlig leverance på 800 000 for Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning og mellem 6-7 000 000 for Høje Tastrup Fjernvarme. Der indgås én rammeaftale med én leverandør for hver af de 2 bygherrer. Dvs. der indgås separate kontrakter med henholdsvis Høje Taastrup Fjernvarme A.m.b.a og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning, men på grundlag af nærværende udbudsmateriale. Rammeaftalerne indgås for 1 år med option på forlængelse i op til 4 gange 1 år. Rammeaftalen kan således maksimalt løbe i 5 år.
Udbuddet vedrører leverance af præisolerede rør ifm. etablering af fjernvarmeledninger for Høje Tastrup Fjernvarme A.m.b.a. og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning. Det estimeres en årlig leverance på 800 000 for Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning og mellem 6-7 000 000 for Høje Tastrup Fjernvarme. Der indgås én rammeaftale med én leverandør for hver af de 2 bygherrer. Dvs. der indgås separate kontrakter med henholdsvis Høje Taastrup Fjernvarme A.m.b.a og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning, men på grundlag af nærværende udbudsmateriale. Rammeaftalerne indgås for 1 år med option på forlængelse i op til 4 gange 1 år. Rammeaftalen kan således maksimalt løbe i 5 år.
Der henvises til udbudsbetingelserne for:
— Oplysning om hvorvidt ordregiver forbeholder sig ret til at tildele rammeaftalen på baggrund af det indledende tilbud,
— en beskrivelse af hvordan forhandlingsforløbet forventes at forløbe, og
— oplysning om hvorvidt der ydes vederlag til deltagerne i forhandlingerne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeudbud for levering af præisolerede rør for Høje Taastrup Fjernvarme og Rødovre Kommunale Fjernvarmeforsyning
CVR-nummer: 16321435
Postadresse: Korsholm Alle 20
By: Middelfart
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk