Fakta om udbudet
Udbyder
Miljøstyrelsen
Kontrakt om sekretariat til Prøvningsudvalget for Olietanke (PUFO)
Miljøstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 25798376
Postadresse: Tolderlundsvej 5
By: Odense C
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Luisa Kristiansen
E-mail: lunba@mst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.mst.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om sekretariat til Prøvningsudvalget for Olietanke (PUFO)
Den udbudte kontrakt omfatter varetagelse af sekretariatsdrift for Prøvningsudvalget for Olietanke (PUFO).
Kontrakten gælder for en 4-årig periode, og alle opgaver, der varetages i forbindelse med håndteringen af kontrakten, er gebyrfinansieret.
Hele Danmark
Sekretariatet skal varetage følgende opgaver:
1) Behandling af ansøgninger og fornyelser af typegodkendelser af tanke og rør i henhold til olietankbekendtgørelsens kapitel 2;
2) Kontrol af tank- og rørfabrikanter (uanmeldt besøg) 1-2 gange årligt;
3) Forberedelse, indkaldelse, afholdelse og referatskrivning af årligt udvalgsmøde i PUFO;
4) Generel sekretariatsfunktionsopgaver, såsom indhentning af produktionstal, udstedelse af faktura, ajourføring af totallister og oversigter over fabrikanter samt generel rådgivning til Miljøstyrelsen om tekniske spørgsmål vedrørende tanke og rør.
Der kan herudover forekomme yderligere ikke-specificerede ad-hoc ydelser inden for PUFO's anvendelsesområde i mindre grad.
Driften af sekretariatet og inspektionerne/typegodkendelserne finansieres gennem de gebyrer, som virksomhederne betaler for typegodkendelser og fabrikskontrol. Gebyrerne pristalsreguleres årligt, jf. bilag 1 til olietankbekendtgørelsen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 55117314
Postadresse: Parkvej Allé 345
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vil udelukke en tilbudsgiver, hvis denne er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt § 137, stk.1, nr. 2 (tilbudsgiveren er erklæret konkurs, eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling m.v.).
Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver skal udfylde ESPD direkte gennem det elektroniske udbudssystem.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
§ 7, stk. 3:
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Efter § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk