Fakta om udbudet
Udbyder
Silkeborg Spildevand A/S
Rammeaftale spuling og TV-inspektion For Energi Viborg Vand og Silkeborg Spildevand
Silkeborg Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31857848
Postadresse: Tietgensvej 3
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8600
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Schultz
E-mail: tsc@silkeborgforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.silkeborgforsyning.dk
CVR-nummer: 258117117
Postadresse: Industrivej 15
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Mandrup
E-mail: pia@energiviborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.energiviborg.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale spuling og TV-inspektion For Energi Viborg Vand og Silkeborg Spildevand
Rammeaftale for spuling og TV-inspektion af kloakledninger i Viborg og Silkeborg Kommuner for Energi Viborg Vand A/S og Silkeborg Spildevand A/S. Rammeaftalen vedrører opgaver i forbindelse med fornyelsesplanlægning, nyanlæg og drift.
Hovedtjenesteydelserne i forbindelse med opgaven er følgende:
- Spuling af hovedledninger,
- Spuling af stikledninger,
- TV-inspektion af hovedledninger,
- TV-inspektion af stikledninger samt stik på stik ledninger,
- Brønd- og bygværksinspektion,
- Rapportering af ovenstående ydelser.
De stipulerede tjenesteydelser i forbindelse med opgaven er følgende:
- Vedligeholdelsestiltag (rodskæring, affræsning & cutting).
Viborg og Silkeborg Kommuner
Rammeaftale spuling og TV-inspektion omfatter spuling og TV-inspektion i forbindelse med planlægningsopgaver, driftsopgaver, fornyelsesprojekter samt nyanlæg i Silkeborg og Viborg Kommuner.
Da der er tale om et fælles offentligt udbud mellem Energi Viborg Vand A/S og Silkeborg Spildevand A/S, skal der afleveres et samlet tilbud og der findes én vinder. Efterfølgende indgår vinderen rammeaftale med Silkeborg Spildevand A/S om levering af ydelserne i Silkeborg Kommune og rammeaftale med Energi Viborg Vand A/S om levering af ydelserne i Viborg kommune.
Rammeaftalen giver ordregiver ret til men ikke pligt til at bestille de ydelser hos entreprenøren, som rammeaftalen omfatter på disse vilkår i rammeaftalens løbetid. Der er således tale om ikke eksklusiv rammeaftale.
Ved ordregivers brug af rammeaftalen tildeles større opgaver ved indgåelse af ATR-skema, mens mindre opgaver tildeles som beskrevet i arbejdsbeskrivelsen afsnit 1.4.1 – Bestilling af mindre opgaver.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen på samme vilkår i 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Postadresse: Rydagervej 27
By: Albertslund
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: norva24.kloak@norva24.dk
Telefon: +45 70120122
Internetadresse: www.norva24.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk