Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=tzfrxmwjbx
Spørgsmål
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=tzfrxmwjbx
Udbyder
Horsens Kommune, Teknik og Miljø, Affald & Trafik
Vindere
Valgt totalrådgiver
(23.03.2020)
Atkins Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 københavn
Horsens Kommune, Ringvej Syd, etape 2 og 3, broer, tunneller og dæmninger
Horsens Kommune, Teknik og Miljø, Affald & Trafik
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: 8700
By: Horsens
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Henriette Hildur Munkedal
E-mail: hhm@horsens.dk
Telefon: +45 76292613
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsens.dk
Postadresse: Rosenkrantzgade 23, 4. sal
By: Aarhus
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisa Gedsø
E-mail: lisa@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 51517575
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Horsens Kommune, Ringvej Syd, etape 2 og 3, broer, tunneller og dæmninger
Horsens Kommune, Affald og Trafik udbyder totalrådgivningsopgaven vedrørende Ringvej Syd etape 2 og 3, broer, tunneller og dæmninger. Som forberedelse til Ringvejens etablering skal der forud for opgaven, og under dette udbud, etableres 4 broer, ligesom der samtidig med Ringvejens udførelse skal etableres 2 tunneller og 2 dæmninger.
Dette udbud omhandler totalrådgivning i forbindelse med de nævnte broer, tunneller og dæmninger.
For både broer, tunneller og dæmninger gælder det, at der sammen med kommunens arkitekter og vejafdeling tænkes arkitektoniske løsninger, som skal være gennemgående på hele strækningen.
Horsens
Horsens Kommune, Affald og Trafik udbyder totalrådgivningsopgaven vedrørende Ringvej Syd etape 2 og 3, broer, tunneller og dæmninger. Som forberedelse til Ringvejens etablering skal der forud for opgaven, og under dette udbud, etableres 4 broer, ligesom der samtidig med Ringvejens udførelse skal etableres 2 tunneller og 2 dæmninger.
Dette udbud omhandler totalrådgivning i forbindelse med de nævnte broer, tunneller og dæmninger.
Broer:
— Totalrådgivning af 4 broer,
— Udførelse af broerne skal være opstartet 1.1.2021 og skal være afsluttet 30.6.2022.
Tunneller:
— Totalrådgivning af tunnel 1 og tunnel 2,
— Udbuddet af tunneller skal indgå i bygherres udbud af jord- og belægningsarbejder for Ringvejen,
— De 2 tunneller skal anlægges sammen med udførelse af selve jord- og belægningsarbejder for Ringvejen og vil derfor indgå i den fremtidige jord- og belægningsentreprise.
Dæmninger:
— Totalrådgivning af dæmning 1 og dæmning 2 og pumpe-sluseanlæg,
— Udbuddet af dæmningerne skal indgå i bygherres udbud af jord- og belægningsarbejder for Ringvejen,
— De 2 dæmninger skal anlægges sammen med udførelse af jord- og belægningsarbejder for Ringvejen og vil derfor indgå i den fremtidige jordentreprise for rådgiverens anlæggelse.
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger udviser den fornødne motivation,
- At ansøger via referencer kan dokumentere erfaring med tilsvarende opgaver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse omsætning og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår. Hvis ansøgerens virksomhed er etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren alene angive oplysninger for den periode, hvor virksomheden har bestået, dog skal ansøger som minimum kunne fremvise tal for ét regnskabsår.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialets udbudsbetingelser, hvor det også fremgår hvilket format ansøgningen skal afleveres/uploades i.
Ansøger skal overholde følgende minimumskrav:
Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital de seneste 3 regnskabsår. Er ansøgerens virksomhed etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren som minimum have positiv egenkapital for den periode, hvor virksomheden har bestået.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialets udbudsbetingelser, hvor det også fremgår hvilket format/ ansøgningen skal afleveres/uploades i.
Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 5 år tilbage i tiden.
”Lignende opgaver/projekter” forstås af ordregiver som værende referencer, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer inden for totalrådgivning i forbindelse med konstruktioner som vejbro og tunneller, trafikafvikling og dæmninger.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialets udbudsbetingelser, hvor det også fremgår hvilket format ansøgningen skal afleveres/uploades i.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende udbud udbydes gennem udbudsportalen iBinder.
Registrering af ansøger sker via www.ibinder.dk og download af udbudsmaterialet sker via følgende link: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=tzfrxmwjbx
Der henvises til udbudsbetingelserne for nærmere oplysninger om proceduren for afgivelse af tilbud.
Ansøgere har mulighed for at stille spørgsmål i relation til prækvalifikationsprocessen på Ibinder under fanen"spørgsmål og svar".
Spørgefristen er 19.12.2019, kl. 12:00. Spørgsmål besvares hurtigst muligt og senest den 7.1.2020.
Ansøgerne har selv ansvar for at holde sig opdateret på Ibinder i forhold til spørgsmål/svar og/eller eventuelle supplerende oplysninger.
Postadresse: Langelinie Allé 17
By: København
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
By: Ingen
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds emailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst