Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/113816507.aspx
Udbyder
AFLD I/S og Viborg Kommune, Revas
Vindere
(20.01.2020)
Reno Djurs
Balle
Opdateringer
Afsætning af blandet og mineralsk deponeringsegnet affald fra AFLD I/S og Viborg Kommune, Revas
AFLD I/S og Viborg Kommune, Revas
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
13814708
Uldjydevej 2
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Michael Madsen
Telefon: +45 20810545
E-mail: mm@afld.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113816507.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.afld.dk/
29189846
Kirkebækvej 136
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 20810545
E-mail: mm@afld.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.afld.dk
Del II: Genstand
Udbud vedr. afsætning af blandet og mineralsk deponeringsegnet affald fra AFLD I/S og Viborg Kommune, Revas
Udbud vedr. afsætning af blandet og mineralsk deponeringsegnet affald fra AFLD I/S og Viborg Kommune, Revas.
Opgave 1
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist blandet deponeringsegnet affald omlastet hos AFLD Tarm (ca. 3 600 ton/år) og omlastet hos AFLD Fasterholt (ca. 7 000 ton/år) samt ca. 600 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Ved enighed udbyder og vindende tilbudsgiver imellem kan samarbejdsaftale forlænges med 1 år, 1 + 1 år eller med 2 år.
Evt. forlængelse skal første gang senest være aftalt 15.9.2022 og tilsvarende se-nest 15.9.2023.
Opgave 2
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist blandet deponeringsegnet affald omlastet
Hos Revas (ca. 3 700 ton/år) samt ca. 700 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Ved enighed udbyder og vindende tilbudsgiver imellem kan samarbejdsaftale forlænges med 1 år, 1 + 1 år eller med 2 år.
Evt. forlængelse skal første gang senest være aftalt 15.9.2022 og tilsvarende senest 15.9.2023.
Opgave 3
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist mineralsk deponeringsegnet affald omlastet hos AFLD Tarm (ca. 1 500 ton/år) og AFLD Fasterholt (ca. 3 500 ton/år) samt ca. 4 300 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Ved enighed udbyder og vindende tilbudsgiver imellem kan samarbejdsaftale forlænges med 1 år, 1 + 1 år eller med 2 år.
Evt. forlængelse skal første gang senest være aftalt 15.9.2022 og tilsvarende senest 15.9.2023.
Opgave 4
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist mineralsk deponeringsegnet affald omlastet hos Revas (ca. 2 300 ton/år) samt ca. 700 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Ved enighed udbyder og vindende tilbudsgiver imellem kan samarbejdsaftale forlænges med 1 år, 1 + 1 år eller med 2 år.
Evt. forlængelse skal første gang senest være aftalt 15.9.2022 og tilsvarende senest 15.9.2023.
Opgave 5
Opgave 1 + 2:
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist blandet deponeringsegnet affald omlastet hos AFLD Tarm (ca. 3 600 ton/år) og omlastet hos AFLD Fasterholt (ca. 7 000 ton/år) samt ca. 600 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist blandet deponeringsegnet affald omlastet hos Revas (ca. 3 700 ton/år) samt ca. 700 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Ved enighed udbyder og vindende tilbudsgiver imellem kan samarbejdsaftale forlænges med 1 år, 1 + 1 år eller med 2 år.
Evt. forlængelse skal første gang senest være aftalt 15.9.2022 og tilsvarende senest 15.9.2023.
Opgave 6
Opgave 3 + 4:
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist mineralsk deponeringsegnet affald omlastet hos AFLD Tarm (ca. 1 500 ton/år) og AFLD Fasterholt (ca. 3 500 ton/år) samt ca. 4 300 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Modtagelse og deponering af kommunalt anvist mineralsk deponeringsegnet affald omlastet hos Revas (ca. 2 300 ton/år) samt ca. 700 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Ved enighed udbyder og vindende tilbudsgiver imellem kan samarbejdsaftale forlænges med 1 år, 1 + 1 år eller med 2 år.
Evt. forlængelse skal første gang senest være aftalt 15.9.2022 og tilsvarende senest 15.9.2023.
Opgave 7
Opgave 1 + 2 + 3 + 4:
- Modtagelse og deponering af kommunalt anvist blandet deponeringsegnet affald omlastet hos AFLD Tarm (ca. 3 600 ton/år) og omlastet hos AFLD Fasterholt (ca. 7 000 ton/år) samt ca. 600 ton/år kørt direkte fra oplandet,
- Modtagelse og deponering af kommunalt anvist blandet deponeringsegnet affald omlastet hos Revas (ca. 3 700 ton/år) samt ca. 700 ton/år kørt direkte fra oplandet,
- Modtagelse og deponering af kommunalt anvist mineralsk deponeringsegnet affald omlastet hos AFLD Tarm (ca. 1 500 ton/år) og AFLD Fasterholt (ca. 3 500 ton/år) samt ca. 4 300 ton/år kørt direkte fra oplandet,
- Modtagelse og deponering af kommunalt anvist mineralsk deponeringsegnet affald omlastet hos Revas (ca. 2 300 ton/år) samt ca. 700 ton/år kørt direkte fra oplandet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Opdateret miljøgodkendelse og positivliste for tilbudsgivers deponianlæg.
Oplysninger om omsætning, overskud og egenkapital fra de seneste 3 års regnskaber.
Dokumentation for kapacitet til modtagelse af udbudte affaldsmængder i hele samarbejdsperioden.
Referenceliste over de betydeligste tjenesteydelser af samme karakter, der er gennemført i løbet af de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk