Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/113378271.aspx
Udbyder
Frederikssund Kommune
Vindere
Valgt firma
(19.03.2020)
HedeDanmark A/s
Klostermarken 12
8800 Viborg
Drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder samt gennemførelse af vintertjeneste
Frederikssund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189129
Torvet 2
Frederikssund
3600
Danmark
Kontaktperson: Frederik Lund Christiansen
Telefon: +45 47351079
E-mail: flchr@frederikssund.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113378271.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.frederikssund.dk/
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedrørende drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder samt gennemførelse af vintertjeneste
Udbuddet omfatter drift og vedligeholdelse af grønne områder og udearealer på administrationscentre, boldbaner, skolebaner, kulturinstitutioner, skoler, klubber og SFO-er, daginstitutioner familieafdelingen, dag- og døgninstitutioner, plejecentre og ældreboliger, drift og vedligeholdelse af veje, stier og pladser samt udførelse af vintertjeneste i hele Frederikssund Kommune.
Tryk her https://permalink.mercell.com/113378271.aspx
Frederikssund Kommune
Udbuddet omfatter drift og vedligeholdelse af grønne områder og udearealer på administrationscentre, boldbaner, skolebaner, kulturinstitutioner, skoler, klubber og SFO-er, daginstitutioner familieafdelingen, dag- og døgninstitutioner, plejecentre og ældreboliger, drift og vedligeholdelse af veje, stier og pladser samt udførelse af vintertjeneste i hele Frederikssund Kommune.
Udbuddet omfatter primært følgende hovedkategorier:
Drift og vedligeholdelse af grønne områder:
— Pleje af græsarealer,
— Pleje af blomster, buske, hække, træer,
— Renholdelse af grønne områder,
— Ukrudtsbekæmpelse,
— Grøn vedligeholdelse på diverse institutioner, herunder tømning af sandkasser,
— Grøn vedligeholdelse på idrætsanlæg.
Gennemførelse af vintertjeneste:
— Gennemførelse af vintertjenesten på vej, stier og pladser,
— Gennemførelse af vintertjenesten på diverse institutioner.
Drift og vedligeholdelse af veje:
— Mindre reparationer og vedligeholdelse af asfalt, herunder slaghuller,
— Reparation og vedligeholdelse af grusbelægninger på veje og stier,
— Termisk ukrudtsbekæmpelse på veje, stier og pladser,
— Vedligeholdelse af vejstriber,
— Reparation og vedligeholdelse af vejinventar,
— Reparation og vedligeholdelse af grøfter og dræn,
— Renholdelse af veje, stier og pladser, herunder feje-sugning,
— Renholdelse af toiletter i bygninger og i terræn,
— Tømning af papirkurve og affaldsspande,
— Pleje af grønne vejarealer, herunder rabatgræs, grøfter mm. De udbudte ydelser fremgår detaljeret af Kontraktbilag 2 med underbilag.
Mulighed for forlængelse 3 x 12 måneder.
Visse ydelser, som skal prissættes i Kontraktbilag 3A, er i samme bilag fremhævet som optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til Udbudsbetingelsernes punkt 5.3.
Der henvises til Udbudsbetingelsernes punkt 5.3.
Der henvises til Udbudsbetingelsernes punkt 5.3.
Der henvises til Udbudsbetingelsernes punkt 5.3.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk