Fakta om udbudet
Offentliggjort
19.11.2014
Udbudstype
Offentligt udbud
Bestilling af materiale
Addresse
www.byggeweb.dk, TN nr.938863
Indlevering af tilbud
Til
15.12.2014 Kl. 15:00
Addresse
Varde Kommune
Plan & Byg, Byggeri og Ejendomme.
Toften 2
6818 Årre
Udbyder
Varde Kommune
Teknisk rådgivning på renovering af Helle Plejecenter og personalefaciliteter ved Hybenbo
Varde Kommune
Varde Kommune udbyder herved en rådgivningsaftale om teknisk rådgivning og bistand på renovering af Helle Plejecenter og tilbygning til Hybenbo.Udbudsmaterialet er tilgængeligt i det webbaserede datarum, www.byggeweb.dk, TN nr.938863.
For adgang til udbudsportalen Byggeweb Udbud.
Der er vedlagt en lille guide til byggeweb.
1. Udbudsmaterialet:
Udbudsmaterialet består af følgende:
• Nuværende udbudsbrev, dateret 18. november 2014.
• Tilbudsliste.
• Tro og love-erklæringer.
• Afgrænsning af rådgiverydelser. dateret 18. november 2014.
• IKT-aftale. dateret 18. november 2014
• Inspiration tegninger i Pdf.
• Guide til Byggeweb.
2. Projektet omfatter:
• Renovering af en del af Helle Plejecenter
• Etablering af personalefaciliteter ved Hybenbo
• Anlæggelse af 12 parkeringspladser ved Hybenbo
• Overslagsbudget ca. 10,7 mio.
3. Den udbudte opgave:
Teknisk rådgivning og bistand baseres på aftale om totalrådgivning, jf. ABR 89, herunder ydelser, jf. Ydelsesbeskrivelse for Byggeri og Planlægning, 2012, udgivet af Danske ARK og FRI.
Opgavens udførelse i hovedtræk omfatter følgende ydelser:
• Projektering renovering af en del af Helle Plejecenter Etablering af personalefaciliteter ved Hybenbo.
• Al nødvendig myndighedskontakt for projektets gennemførelse.
• Udarbejdelse af udbudsmateriale til offentlige udbud og kontakt til de bydende i tilbudsperioden.
• Afholdelse af licitation.
• Byggeledelse (mindst 4 byggemøder pr. måned), fagtilsyn og projektmøder med bygherre på de 2 projekter.
• Afleveringsforretning.
• 1 og 5 års eftersyn
4. Ophavsret:
I forbindelse med udarbejdelse af projektet overdrages ophavsretten på materialet samt ændring på bygning til Varde Kommune.
5. Oplysninger:
Oplysninger og dokumenter, der skal medfølge anmodningen.
De oplysninger og dokumenter, der skal medfølge tilbuddet, fremgår alle af listen nedenfor:
1. Navn/firmanavn, CVR-nr., adresse, telefonnr., kontaktperson, e-mailadresse.
2. Kort præsentation af ansøgerens virksomhed.
3. Tro og love-erklæring om, at ansøgeren ikke har ubetalt gæld til det offentlige.
4. Dokumentation for gyldig erhvervs- og ansvarsforsikring.
5. Oplysninger om virksomhedens omsætning, resultat og egenkapital for senest tilgængeligt regnskabsår.
6. Oplysninger om tilsynsførende og et CV for den pågældende tilsynsførende, hvoraf fremgår referencer fra lignende opgaver
7. Beskrivelse af ansøgerens erfaringer og kompetencer, samt referencer for lignende opgaver.
Beskrivelsen skal omfatte:
7.1 Antallet af medarbejdere og ledere.
7.2 Virksomhedens relevante kvalifikationer ift. opgaven.
7.3 Referenceliste for lignende opgaver for de seneste 3 år.
Anmodninger, som ikke indeholder samtlige udbedte oplysninger under pkt. 1-7, vil ikke blive taget i betragtning.
Hvis flere anmoder i fællesskab, det vil sige som et rådgiverkonsortium, skal listens oplysninger og den krævede dokumentation afgives særskilt for hver deltager i konsortiet.
6. Tidsplan:
Arbejdet udføres med opstart primo uge 49 eller før, 2014 og aflevering ultimo uge 23, 2016.
7. Tildelingskriterium:
Pris i %. 40 %
Virksomheds referenceliste. 20 %
Virksomhedens økonomi. 10 %
Oplysninger om tilsynsførende. 30 %
Honorar angivet som pct. af licitationsresultater.
Honorar af ekstraarbejde angivet som pct. af summen af ekstraarbejde.
Projektets gennemførelse forudsætter kommunalbestyrelsens godkendelse.
8. Tilbudet:
• Tilbudet skal være gældende i 30 arbejdsdage fra tilbudsdagen.
• Udbudsmaterialet skal være på dansk.
• Alle tilbudslistens punkter skal udfyldes.
Aflevering af tilbudet:
Anført materiale afleveres i en lukket, ugennemsigtig kuvert mærket ” renovering af Helle Plejecenter og personalefaciliteter ved Hybenbo– må ikke åbnes”, med tydeligt firmastempel, til adressen Varde Kommune, Toften 2, 6818 Årre – Att.: Jacob Lorenzen Plet
Tilbudet skal sendes til Varde Kommune, Plan & Byg, Byggeri og Ejendomme., Toften 2, 6818 Årre, således, at tilbudet er Varde Kommune i hænde, senest mandag 15. december 2014, i almindelig åbningstid (09.00 – 15.00).
Tilbudsgiverne underrettes senest fredag 19. december 2014 om udfaldet af udbudet.
Opmærksomheden henledes på, at det er rådgivers eget ansvar, at tilbudet når rettidigt frem.
Eventuelle erstatningskrav er Varde Kommune uvedkommende.
Tilbud, der fremsendes pr. telefax eller E-mail, vil ikke komme i betragtning.
9. Vederlag:
Varde Kommune betaler ikke vederlag for udarbejdelsen af tilbudet.
10. Besigtigelse:
Hvis de givne rådgivere vil besigtige de eksisterende forhold samt konstruktioner, vil der være mulighed for besigtigelse: Tirsdag d. 2. december kl. 14.00 på Helle Plejecenter, Vinkelvej 2, Tofterup, 7200 Grindsted.
11. Forespørgsler:
Eventuelle spørgsmål vedrørende udbudsmaterialet/opgaven skal rettes skriftligt til: Jacob Lorenzen Plet, jalo@varde.dk
Spørgsmål skal være Varde kommune i hænde 8. december 2014 inden kl. 15.30.
Besvarelse af spørgsmål vil ske samlet, således at de udsendes 9. december 2014 normal åbningstid.
Spørgsmål fremsendt efter 8. december 2014 kan ikke forventes besvaret.