Fakta om udbudet
Udbyder
KLAR Forsyning A/S
Klar Forsyning A/S - Spul og TV-inspektion rammeaftale
KLAR Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
36484438
Vasebækvej 40
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 28792426
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322599
30590503
Vasebækvej 40
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/
33046987
Fasanvej 18
Solrød Strand
2680
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/
32268668
Løvmosen 2
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/
32268285
Fægangen 8
Store Heddinge
4660
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/
Del II: Genstand
Klar Forsyning A/S - Spul og TV-inspektion rammeaftale
KLAR Forsyning A/S udbyder rammeaftale vedr. TV-inspektion, spuleopgaver samt mindre drifts- og vedligeholdelsesopgaver af afløbsledninger i Køge, Greve, Solrød og Stevns Kommuner. For henholdsvis selskaberne Køge afløb A/S, Greve Spilde-vand A/S, Solrød Spildevand A/S og Stevns Spildevand A/S. TV-inspektionerne skal danne baggrund for KLAR Forsyning A/S’s videre planlægning af renovering af afløbsledninger, undersøgelse ifm. klimatilpasning samt database-opdatering. KLAR Forsyning forventer at delopgaver under rammeaftalen vil omfatte opgaver mellem 2-15 km hovedledninger. Herudover vil der også være behov for mindre ad hoc opgaver som kan opstå i forbindelse med den daglige drift og vedligehold af Forsyningens afløbssystemer. Det vurderes at der kan gennemføres mellem 4 til 8 delopgaver pr. år.
Køge, Greve, Solrød og Stevns kommuner
KLAR Forsyning A/S udbyder rammeaftale vedr. TV-inspektion, spuleopgaver samt mindre drifts- og vedligeholdelsesopgaver af afløbsledninger i Køge, Greve, Solrød og Stevns Kommuner. For henholdsvis selskaberne Køge afløb A/S, Greve Spilde-vand A/S, Solrød Spildevand A/S og Stevns Spildevand A/S. TV-inspektionerne skal danne baggrund for KLAR Forsyning A/S’s videre planlægning af renovering af afløbsledninger, undersøgelse ifm. klimatilpasning samt database-opdatering. KLAR Forsyning forventer at delopgaver under rammeaftalen vil omfatte opgaver mellem 2-15 km hovedledninger. Herudover vil der også være behov for mindre ad hoc opgaver som kan opstå i forbindelse med den daglige drift og vedligehold af Forsyningens afløbssystemer. Det vurderes at der kan gennemføres mellem 4 til 8 delopgaver pr. år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Klar Forsyning A/S - Spul og TV-inspektion rammeaftale
12510675
Teknikvej 36
Odense S
5260
Danmark
Telefon: +45 70221620
E-mail: hea@fksslamson.dk
Fax: +45 70221623
NUTS-kode: DK02
Internetadresse: http://www.fksslamson.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af Udbudslovens afsnit II eller III eller Forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af Tilbudsloven eller Udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/