23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 042-094448
Offentliggjort
28.02.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Byggeri København

Rammeaftale vedr. leje af pavilloner


Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Byggeri København

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Bygge- og anlægsarbejder

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Byggeri København
Nyropsgade 3, 2. sal
København V
1602
Danmark
Kontaktperson: Rikke Gunnestrup
Telefon: +45 20322554
E-mail: fk1n@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.byk.kk.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale vedr. leje af pavilloner

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44211000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

Byggeri København ønsker at indgå en rammeaftale om midlertidig opsætning og leje af pavilloner. Pavillonerne skal anvendes til diverse formål, herunder daginstitutions- og folkeskoleklasselokaler (inkl. administration, mødelokaler m.m.). Rammeaftalen vil forventelig omfatte projektering, etablering (herunder tilslutning af el, vand og afløb samt undertiden også udearealer), leje og nedtagning af pavilloner (retablering). Rammeaftalen vil forventelig omfatte en primær leverandør og en sekundær leverandør. Der er således tale om en såkaldt kaskademodel (forsyningsmodellen), hvor Byggeri København først henvender sig til den primære leverandør og, hvis den primære leverandør ikke kan opfylde Byggeri København behov, herefter den sekundære leverandør. Rammeaftalen vil være ikke eksklusive, hvormed forstås, at Byggeri København er berettiget til at indgå aftaler med andre leverandører om de ydelser, der er omfattet af rammeaftalerne. Rammeaftalen skal forventeligt have en løbetid på 4 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44211100
45000000
71000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet gennemføres som en konkurrencepræget dialog efter reglerne i § § 67-72 i udbudsloven. For at opnå en hensigtsmæssig konkurrence vil Byggeri København udvælge mindst 3 ansøgere/hold til at indgå i dialogen og efterfølgende give tilbud på rammeaftalen. Krav til ansøgningen om prækvalifikation og udvælgelsen af ansøgere/hold er beskrevet i udbudsmaterialets Prækvalifikationsbetingelser.

Byggeri København forventer at invitere de prækvalificerede hold til at deltage i 1-2 individuelle dialogmøder. Efter det første møde har Byggeri København mulighed for at udvide dialogen med et eller flere møder. Processen for afholdelse af dialogmøder samt dagsordener m.v. for de enkelte dialogmøder fremgår af udbudsmaterialets Beskrivende Dokument.

På baggrund af drøftelserne under dialogen udarbejder Byggeri København et endeligt Udbudsmateriale, der danner grundlag for holdenes endelige tilbud.

Prækvalifikationsmateriale kan tilgås ved anvendelse af TN nummer 170476A på www.rib-software.dk/udbudsportal

Ansøgning om prækvalifikation afleveres via www.rib-software.dk/udbudsportal ved at vælge udbuddet og anmode om adgang.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Angives i udbudsmaterialet.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Konkurrencepræget dialog
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 108-216451
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Rammeaftale vedr. leje af pavilloner

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Prækvalifikationen gennemføres via Byggeri Københavns elektroniske udbudssystem, RIB, http://www.ribsoftware.dk Nærværende udbudsbekendtgørelse og udbudsmaterialet hertil rekvireres ved at logge på ovennævnte hjemmeside ved gratis at oprette en bruger og søge efter nærværende udbudsbekendtgørelse og udbudsmateriale via TN-nummer fra RIB: TN170476A. Spørgsmål til udbuddet skal stilles via RIB. Svar på spørgsmål vil herefter skriftligt og i anonymiseret form blive offentliggjort via RIB. Anmodning om prækvalifikation skal fremsendes digitalt via RIB. Ansøgningen skal indeholde en udfyldt eESPD jf. prækvalifikationsbetingelserne. Ordregivers krav til egnethed (udelukkelsesgrunde, økonomisk egnethed og teknisk egnethed) samt udvælgelseskriteriet fremgår af prækvalifikationsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud iht. § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå rammeaftale med. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, og klagen skal tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
3500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/02/2019

Send til en kollega

0.047