Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=fmgmyiydem
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=fmgmyiydem
Udbyder
Aarhus Kommune Magistraten for Sundhed & Omsorg
Vindere
Valgt totalrådgiver
(08.08.2019)
Arkitektfirmaet Kjær & Richter
Mejlgade 7
8000 aarhus C.
Nyt Børne- og Sundhedshus ved Globus 1, Brabrand. Udbud af totalrådgivning
Aarhus Kommune Magistraten for Sundhed & Omsorg
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Søren Frichs Vej 36 G
Aabyhøj
8230
Danmark
Kontaktperson: Kasper Andersen
Telefon: +45 41873999
E-mail: ankas@aarhus.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aarhus.dk
55133018
Grøndalsvej 2
Viby J.
8260
Danmark
Kontaktperson: Nanna Calmar Andersen
Telefon: +45 23380128
E-mail: ncan@aarhus.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Nyt Børne- og Sundhedshus ved Globus 1, Brabrand. Udbud af totalrådgivning
Aarhus Kommune planlægger opførelse af et Børne- og Sundhedshus i Brabrand på i alt ca. 2 100 m2. Børne- og Sundhedshus skal danne ramme for en ny daginstitution, ny privat praktiserende lægeklinik, kommunale tilbud i regi af Folkesundhed Vest og Sundhedsenhed Vest. Med nærværende udbudskendtgørelse igangsættes et udbud af totalrådgivning.
Aarhus V.
Projektet omfatter opførelse af Nyt Børne- og Sundhedshus ved Globus 1.
Huset forventes etableret i 3 plan med et samlet areal på ca. 2 000-2 150 m2. Sundhedshus og daginstitution.
Med nærværende udbudsbekendtgørelse opfordres interesserede i at anmode om prækvalifikation.
Blandt de ansøgere som opfylder afleveringskrav vil der blive udvalgt 5 tilbudsgivere/rådgiverteams ud fra følgende kriterier:
- At ansøger har en velbegrundet teamsammensætning,
- At ansøger kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver,
- At ansøger har tilstrækkelig teknisk kapacitet og økonomisk styrke til at løfte opgaven.
Der vil i udvælgelsen blive taget hensyn til små og mellemstore virksomheder - ligesom der vil blive taget hensyn for at sikre en god konkurrencesituation for ordregiver.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=fmgmyiydem
Ansøgning om prækvalifikation skal oploades på iBinder.
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1) Præsentations- og motivationsbrev på max 2 sider (PDF);
2) Udfyldt ESPD (PDF og XML);
3) Referenceblade, max 8 stk (PDF).
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ingen
Danmark
Klage over ikke at blive prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået aftale.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
I forbindelse med klage skal betales et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk