Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://www.rib-software.dk
Udbyder
Randers Boligforening af 1940 v/Randers bolig - Kærsmindebadet afd. 50
Vindere
Valgt totalrådgiver
(25.06.2020)
Erik Arkitekter A/S
Viborg
Totalrådgivning - afd. 50, Kærsmindebadet
Randers Boligforening af 1940 v/Randers bolig - Kærsmindebadet afd. 50
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Marsvej 1
Randers SØ
8960
Danmark
Kontaktperson: Kim Møller
E-mail: kim@randersbolig.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.randersbolig.dk
Jupitervej 1
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Camilla Lodberg Jensen
E-mail: calj@kubenman.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kubenman.dk
Del II: Genstand
Udbud af totalrådgivning - afd. 50, Kærsmindebadet
Totalrådgivning i forbindelse med Randers Boligforening af 1940´s nybyggeri af 55 almene familieboliger som tæt/lav bebyggelse, som 1-plans- og 2-plans boliger. Bebyggelsen opføres på grunden hvor det gamle Kærsmindebad er beliggende ved Kærsmindeparken, nordvest for Randers midtby. Projektet indeholder herudover udemiljø samt parkeringspladser. Skema A forventes godkendt ultimo 2018. Byggeperioden er fra 1. kv. 2020 til 2. kv. 2021.
Kærsmindebadet, Randers.
Der henvises til udbudsbetingelserne.
For at få adgang til det samlede udbudsmateriale skal ansøger anvende nedenstående link:
http://www.rib-software.dk TN039335
Ordregiver vil udvælge 5 ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt der modtages flere end 5 konditionsmæssige ansøgninger fra ansøgere, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder egnethedskravene, udvælges de 5 ansøgere, som ud fra hensynet til en optimal konkurrence, vurderes bedst egnede til at løse opgaven.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af de fremsendte referencer, med vægt på referencernes relevans med den udbudte opgave. Referenceprojekter med stor relevans med udbudte opgave vægtes højere end andre referencer. Referenceprojekter som er afsluttet vægtes højere end referenceprojekter som endnu ikke er afsluttet. Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering.
Der er direkte adgang til udbudsmaterialet via det link, der fremgår af udbudsbekendtgørelse del I.3. Ansøgere skal registrerer sig på portalen i forbindelse med første log ind til udbudsmaterialet. Registrering af ansøgere sker automatisk og ansøgere har uhindret adgang til udbudsmaterialet. Afgivelse af prækvalifikationsansøgning kan kun ske igennem den digitale udbudsportal.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal dokumentere tilstrækkelig kapacitet ved at oplyse følgende nøgletal for de 3 senest afsluttede regnskabsår, indeholdende oplysninger om:
— Samlet omsætning,
— Soliditetsgrad i procent,
— Egenkapital.
Udvælgelseskriterier er endvidere gengivet i udbudsbetingelserne.
Der er følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet for det senest afsluttede regnskabsår:
A) Samlet omsætning: Minimum 8 000 000 DKK,
B) Soliditetsgrad i procent: Minimum 15%,
C) Egenkapital: Minimum 1 500 000 DKK.
Ansøger skal dokumentere tilstrækkelig kapacitet ved at oplyse følgende:
Referenceprojekter med beskrivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver.
Med formuleringen "sammenlignelige Opgaver" sigtes der primært på:
- Kort beskrivelse af opgaven, herunder angivelse af entrepriseform, nybyggeri/ ombygning/ renovering, etagemeter, type af byggeri (benyttelse),
- Anlægssum,
- Ansøgerens rolle (hvilket faser ansøger har udført) / funktion og hvem opgaven blev udført for,
- Udførelsestidsperiode,
- Ordregiver.
Udvælgelseskriterier er endvidere gengivet i udbudsbetingelserne.
Ansøger skal kunne påvise mindst 1 reference på varetagelse af totalrådgivning i forbindelse med almene projekter (renovering, ombygning af boliger eller nybyggeri).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
København
Danmark
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde forbeslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3 stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk