23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 175-397293
Offentliggjort
12.09.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Ringkøbing-Skjern Kommune

Opdateringer

Rettelse
(18.09.2018)

VI.3)
I stedet for:
Genudbuddet er opdelt i 11 delaftaler, og delaftalerne 14, 15, 20, 34, 35, 38 og 39 er tildelt de 4 leverandører. 5 delaftaler er annulleret pga. manglende konkurrence, og sendt i 2 genudbud. Kontrakterne er tildelt 4 selvstændige virksomheder og ikke en sammenslutning.
Læses:
Genudbuddet er opdelt i 11 delaftaler, og delaftalerne 14, 15, 20, 34, 35, og 38 er tildelt de 4 leverandører. 5 delaftaler er annulleret pga. manglende konkurrence, og sendt i 2 genudbud. Kontrakterne er tildelt 4 selvstændige virksomheder og ikke en sammenslutning.
Delaftale 39 er ikke tildelt.

Genudbud - EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune


Ringkøbing-Skjern Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Ringkøbing-Skjern Kommune
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Britta Nørgaard
Telefon: +45 99741943
E-mail: britta.norgaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87105035.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Genudbud - EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ringkøbing-Skjern Kommune sender vintertjeneste i genudbud.

Vintertjenesten omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på ca. 1 800 km kørebaner samt parkeringspladser, buslommer m.m.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 600 000.00 AED
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontrakten var oprindelig opdelt i 20 delaftaler:

- Glatførebekæmpelse og snerydning på kl. A veje opdelt i 4 ruter,

- Glatførebekæmpelse og snerydning på kl. B - C veje opdelt i 8 ruter,

- Snerydning på klasse C og D veje opdelt i 8 ruter.

Genudbuddet omfatter delaftalerne 4 (A veje), 14, 15, 16,20 (B - C veje) samt 34 -39 (C og D veje).

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 123-279847
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Genudbud - EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/09/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 6
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Jørgen F Therkildsen
Karsbækvej 13
Lem St
6940
Danmark
Telefon: +45 97343401
E-mail: karsbaekmaskinstation@gmail.com
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Eirksens Maskinstation i Spjald A/S
Bækvej 1
Spjald
6971
Danmark
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vognmand Flemming Andreasen
Spangager 1
Tarm
6880
Danmark
Telefon: +45 40346149
E-mail: fand@mail.dk
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Uhrenholt I/S
Østre Kyvlingvej 10
Tarm
6880
Danmark
Telefon: +45 21254153
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 630 000.00 AED
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 630 000.00 AED
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Genudbuddet er opdelt i 11 delaftaler, og delaftalerne 14, 15, 20, 34, 35, 38 og 39 er tildelt de 4 leverandører. 5 delaftaler er annulleret pga. manglende konkurrence, og sendt i 2 genudbud. Kontrakterne er tildelt 4 selvstændige virksomheder og ikke en sammenslutning.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/09/2018

Send til en kollega

0.046