23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 143-327526
Offentliggjort
27.07.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Odsherred Kommune

Udbud af vintertjeneste (snerydning og glatførebekæmpelse)


Odsherred Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Odsherred Kommune
CVR: 29 18 84 59
Nyvej 22
Højby
4573
Danmark
Kontaktperson: Anne Amalie Høegh-Guldberg Fenger
Telefon: +45 59666058
E-mail: aahfe@odsherred.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.odsherred.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af vintertjeneste (snerydning og glatførebekæmpelse).

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter vintertjeneste (snerydning og glatførebekæmpelse) i Odsherred Kommune. Kontraktperioden forventes at løbe fra oktober 2018 til oktober 2022 (4 år), med en option på forlængelse på 2 år (2 x 1 år).

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Odsherred Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter vintertjeneste (snerydning og glatførebekæmpelse) i Odsherred Kommune. Arbejdet udføres som en samlet opgave fordelt på 40 ruter. Opgaven omfatter snerydning og glatførebekæmpelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudsgivers oplæg til samarbejdsaftale / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Planlægning og leveringssikkerhed / Vægtning: 25
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2x 1 år såfremt begge parter er indforstået

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 105-239677
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af vintertjeneste (snerydning og glatførebekæmpelse).

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver har valgt at aflyse udbuddet.

Begrundelsen for aflysningen er, at Ordregiver vurderer at der ikke er opnået tilstrækkelig effektiv konkurrence om kontrakten.

Der er kun modtaget to tilbud, hvoraf det ene formodentlig ville skulle afvises på grund af formkrav. Tilbuddet med den højeste pris er ca. 80 % højere end prisen på det andet modtagne tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister for og procedurer for klager fremgår af »Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud« LBK nr. 593 af 2.6.2016, med senere ændringer.

Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/07/2018

Send til en kollega

0.047