23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2013/S 080-134997
Offentliggjort
24.04.2013
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
L90, Uldjydevej 2, Att: Dennis Tranholm Jensen, 7400 Herning, Telefon: +45 97210041, Mailadresse: L90@L90.dk, Fax: +45 96261510

Indlevering af tilbud

Til
11.06.2013 Kl. 13:00

Addresse
L90, Uldjydevej 2, Att: Dennis Tranholm Jensen, 7400 Herning, Telefon: +45 97210041, Mailadresse: L90@L90.dk, Fax: +45 96261510

Udbyder

L90

Opdateringer

Resultat
(08.10.2013)

Kontrakten er - blandt 3 modtagne tilbud - blevet tildelt:
Dansk RestproduktHåndtering A.m.b.a

Bortskaffelse af restprodukter fra L90 Affaldsforbrænding (Resultat)


L90

Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

L90
Uldjydevej 2
Att: Dennis Tranholm Jensen
7400 Herning
DANMARK
Telefon: +45 97210041
Mailadresse: L90@L90.dk
Fax: +45 96261510

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.L90.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)Type ordregivende myndighed
Offentligt organ


I.3)Hovedaktivitet
Miljø


I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne


Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse

II.1.1)Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
L90-Bortskaffelse af restprodukter fra L90 Affaldsforbrænding.


II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
NUTS-kode


II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

II.1.4)Oplysninger om rammeaftale

II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Afhentning og genanvendelse af 5.500 ton flyveaske, 750 ton gips og 250 ton slam pr. år.


II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90512000

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

II.1.8)Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej


II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej


II.2)Kontraktens mængde eller omfang

II.2.1)Samlet mængde eller omfang:

II.2.2)Oplysninger om optioner
Optioner: nej


II.2.3)Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja


II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser

III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der henvises til udbudsmaterialet.


III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Der henvises til udbudsmaterialet.


III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Der henvises til udbudsmaterialet.


III.1.4)Andre særlige vilkår

III.2)Betingelser for deltagelse

III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der henvises til udbudsmaterialet.


III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der henvises til udbudsmaterialet.


III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Der henvises til udbudsmaterialet


III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter

III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter

III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession

III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure

IV.1.1)Type procedure
Offentlig


IV.1.2)Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

IV.1.3)Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen

IV.2)Tildelingskriterier

IV.2.1)Tildelingskriterier
Laveste pris


IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion

IV.3)Administrative oplysninger

IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:

IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
11.6.2013 - 13:00


IV.3.5)Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage

IV.3.6)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.


IV.3.7)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

IV.3.8)Åbning af bud
Dato: 11.6.2013 - 13:00



Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse

VI.2)Oplysninger om EU-midler

VI.3)Yderligere oplysninger

VI.4)Klageprocedurer

VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

VI.4.2)Indgivelse af klager

VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19.4.2013

Send til en kollega

0.046