Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=197531&B=HOVEDSTADEN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=197531&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Valgt firma
(05.01.2018)
Dansk Miljørådgivning A/S
Hvidovrevej 80a
2610 Rødovre
Indsamling af adresser, stedfæstelse og udarbejdelse af historiske redegørelser i Dragør Kommune
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Mette Dahl
Telefon: +45 38665641
E-mail: md@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udbud af indsamling af adresser, stedfæstelse og udarbejdelse af historiske redegørelser i Dragør Kommune.
Disse udbudsbetingelser gælder for Region Hovedstadens udbud af en kontrakt for Dragør Kommuner vedr. adresseindsamling, stedfæstelse af adresser med potentielle kilder til jord- og grundvandsforurening og indtastning i regionens jordforureningsdatabase samt arkivgennemgang, udarbejdelse af historiske redegørelser og indtastning i regionens jordforureningsdatabase.
Disse udbudsbetingelser gælder for Region Hovedstadens udbud af en kontrakt for Dragør Kommuner vedr. adresseindsamling, stedfæstelse af adresser med potentielle kilder til jord- og grundvandsforurening og indtastning i regionens jordforureningsdatabase samt arkivgennemgang, udarbejdelse af historiske redegørelser og indtastning i regionens jordforureningsdatabase.
Hvis opgavens omfang viser sig større end tidsfristen anviser, vil kontrakten efter aftale kunne forlænges.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Efter Klagenævnslovens § 7, stk. 2, skal klage over udbuddet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalender dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med indgivelse af klage skal ordregiver orienteres.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk