Fakta om udbudet
Udbyder
Naturstyrelsen
Drift af afværgeboringer på Flyvestation Værløse
Naturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
33157274
Fægyden 1
Værløse
3500
Danmark
Kontaktperson: Dennis Robertson
Telefon: +45 23215363
E-mail: dro@nst.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://naturstyrelsen.dk/Annonceringer/Udbud/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/250996
Del II: Genstand
Drift af afværgeboringer på Flyvestation Værløse.
Der udbydes en kontrakt om drift af afværgeanlæg på den tidligere Flyvestation Værløse.
Værløse.
På den tidligere Flyvestation Værløse forekommer forureninger i jord og i grundvand, og der foretages derfor afværge og løbende monitering af forureningerne med henblik på at dokumentere, hvorvidt der sker ændringer i forureningsbilledet. Afværgeanlæggene har primært til formål at fiksere grundvandsforureningerne, så de ikke spredes til de nærliggende drikkevandsboringer. Afværgeanlæggene på den tidligere flyvestation blev igangsat i 1994 og har behov for løbende drift og vedligeholdelse, og det er primært denne drift og vedligeholdelse, den udbudte kontrakt omhandler. Såfremt der bliver behov for ombygning af anlæggene (fx med henblik på at optimere rensningen), skal tilbudsgiver også kunne udføre dette, jf. optionen i afsnit II.2.11).
Ordregiver har option på at rekvirere op til yderligere 150 timer for en projektleder og op til yderligere 150 timer for en medarbejder samt på, at leverandøren skal indkøbe materialer på op til en værdi af yderligere 150 000 DKK (leverandørens indkøbspris) i kontraktperioden. Ordregiver vil kunne gøre brug af optionen i tilfælde af ombygninger eller reparationer ud over det forventede omfang. Ved forlængelse af kontrakten, jf. pkt. II.2.7), gælder optionen også for den forlængede kontraktperiode.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Drift af afværgeboringer på Flyvestation Værløse
15501545
Værkstedsvej 9
Middelfart
5500
Danmark
Telefon: +45 40595224
E-mail: jmp@arkil.dk
NUTS-kode: DK03
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk