Fakta om udbudet
Udbyder
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Rammeaftale om serviceydelser indenfor eksisterende SRO anlæg for Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Del II: Genstand
Rammeaftale om serviceydelser indenfor eksisterende SRO anlæg for Forsyning Helsingør Spildevand A/S.
Dette udbud omfatter en rammeaftale om serviceydelse indenfor Styring, Regulering og Overvågning på renseanlæg og pumpestationeres SRO system for Forsyning Helsingør Spildevand i perioden 2017- 2019.
Forsyning Helsingør Spildevand har 3 renseanlæg: Helsingør, Espergærde og Hornbæk med tilhørende pumpestationer og bassiner i oplandet, hertil kommer nye lokaliteter som endnu ikke allokeret.
Forsyning Helsingør Spildevand A/S udbyder hermed en rammeaftale om serviceydelser for eksisterende SRO- anlæg( Styring, Regulering og Overvågning) for Forsyning Helsingørs 3 renseanlæg Helsingør(Hel),Espergærde (Syd) og Hornbæk(Nord) samt for pumpestationer.
Serviceydelserne omfatter pogrammeringsydelser i forbindelse med:
— Programmering af løbende tilpasninger i PLC-styring på renseanlæggene.
— Programmering af løbende tilpasninger i anlæggenes systemer på renseanlæggene og for pumpestationer.
— Support ved fejlfinding i eksisterende PLC- og Scada- anlæg-system.
— Månedlige PLC Backup og IGSS opdateringer.
2x1år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
25838386
Kirke Værlosevej 20B
Værløse
3500
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København V
1780
Danmark
Telefon: +45 33307700
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307600
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud skal klager over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelsen af underretning til de berørte ansøgerne om, hvem der er blevet udvalgt, jf. Udbudslovens § 171, stk. 2, eller førnævnte lovs § 2, stk. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Klager over ordregivers eventuelle beslutning om kontraktens videreførelse, når tildelingsbeslutningen er annulleret ved endelig afgørelse eller dom, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. Udbudslovens § 185, stk. 2, 3 pkt.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk