23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 211-438735
Offentliggjort
03.11.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Forsyning Helsingør Spildevand A/S

Rammeaftale om serviceydelser indenfor eksisterende SRO anlæg for Forsyning Helsingør Spildevand A/S


Forsyning Helsingør Spildevand A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
2516 5160
Haderslevvej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Saja Aziz
Telefon: +45 48405050
E-mail: saz@fh.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.fh.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: forsyningsselskab
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om serviceydelser indenfor eksisterende SRO anlæg for Forsyning Helsingør Spildevand A/S.

Sagsnr.: 16/00286
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90481000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud omfatter en rammeaftale om serviceydelse indenfor Styring, Regulering og Overvågning på renseanlæg og pumpestationeres SRO system for Forsyning Helsingør Spildevand i perioden 2017- 2019.

Forsyning Helsingør Spildevand har 3 renseanlæg: Helsingør, Espergærde og Hornbæk med tilhørende pumpestationer og bassiner i oplandet, hertil kommer nye lokaliteter som endnu ikke allokeret.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forsyning Helsingør Spildevand A/S udbyder hermed en rammeaftale om serviceydelser for eksisterende SRO- anlæg( Styring, Regulering og Overvågning) for Forsyning Helsingørs 3 renseanlæg Helsingør(Hel),Espergærde (Syd) og Hornbæk(Nord) samt for pumpestationer.

Serviceydelserne omfatter pogrammeringsydelser i forbindelse med:

— Programmering af løbende tilpasninger i PLC-styring på renseanlæggene.

— Programmering af løbende tilpasninger i anlæggenes systemer på renseanlæggene og for pumpestationer.

— Support ved fejlfinding i eksisterende PLC- og Scada- anlæg-system.

— Månedlige PLC Backup og IGSS opdateringer.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation og håndtering af arbejdsproceeen / Vægtning: 10 %
Kvalitetskriterium - Navn: Bemandings kompetencer og erfaring / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2x1år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/10/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Logimatic Engineering A/S
25838386
Kirke Værlosevej 20B
Værløse
3500
Danmark
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Erhvervs- og selskab
Langelinie Allé 17
København V
1780
Danmark
Telefon: +45 33307700
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307600

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud skal klager over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelsen af underretning til de berørte ansøgerne om, hvem der er blevet udvalgt, jf. Udbudslovens § 171, stk. 2, eller førnævnte lovs § 2, stk. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Klager over ordregivers eventuelle beslutning om kontraktens videreførelse, når tildelingsbeslutningen er annulleret ved endelig afgørelse eller dom, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. Udbudslovens § 185, stk. 2, 3 pkt.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen,
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/10/2017

Send til en kollega

0.062