Opførelse af Møllebakken i Helsinge
Boligselskabet Nordsjælland
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn og adresser
Boligselskabet Nordsjælland
17825143
Hillerød
Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Werup Steffensen
Telefon: +45 51140415
E-mail:
list@bdk.dk NUTS-kode:
DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bdk.dk
I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: privat virksomhed underlagt offentligretlige regler
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: drift af udlejningsboliger
Del II: Genstand
II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:
Totalentreprise med targetpris.
II.1.2) Hoved-CPV-kode
45000000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:
Betinget totalentreprisekontrakt.
Kontrakten er betinget af myndighedernes godkendelse af lokalplan samt Skema B.
II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 132 400 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:
Møllestien 10, 3200 Helsinge.
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Opførelse af 123 nye almene boliger med et samlet etageareal på 10 000 m² samt et fælleshus på 300 m². Byggeriet udføres som etagebyggeri og rækkehuse.
Ud over byggeriet, forventes der en landskabeligbearbejdning, af de offentlige såvel som det indre gårdhaver, der komplementerer byggeriet og skaber gode udearealer for Helsinges borgere såvel som beboerne.
II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Grunden til der udvælges 5 er at det vurderes at det er nok til at sikre den nødvendige konkurrence, og samtidigt begrænse resource forbruget til behandling af udbuddet.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Oprensning af jord medtages som en option, da omfanget og behovet ikke kendes endnu.
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten
Del IV: Procedure
IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 28/11/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 11/12/2017
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail:
klfu@naevneneshus.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Udbud.dk
Viborg
Danmark
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/10/2017