23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 197-405757
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Forsyning Helsingør A/S

Levering af fjernvarmeveksler units til boliger


Forsyning Helsingør A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Forsyning Helsingør A/S
Haderslevvej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Finn Larsen
E-mail: frl@fh.dk
NUTS-kode: DK021

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.fh.dk/

I.2) Fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Levering af fjernvarmeveksler units til boliger.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
09323000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Levering af fjernvarmeveksler units til boliger.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
42511100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK021
Hovedudførelsessted:

 

Helsingør.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

I løbet af de kommende år tilbydes kommende fjernvarmekunder i Helsingør en fjernvarmeunitinstallation, som afregnes via en månedlig leje. Dette udbud omfatter således leverance af maksimalt forventet ca. 700 fjernvarmeunits over en periode på 1-8 år.

 

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 106-213574
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

 

Levering af fjernvarmeveksler units til boliger

 

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/09/2017
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Gemina Termix A/S
Sunds
Danmark
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Prækvalifikationsmaterialet skal sendes pr. e-mail til Ida Bach Sørensen / ibs@damgaard-ri.dk med kopi til Finn Larsen / frl@fh.dk. E-mail skal mærkes med »Ansøgning om prækvalifikation, levering af fjernvarmeunits, Forsyning Helsingør«

Hver ansøger kan alene indgive 1 anmodning om prækvalifikation.

Ordregiver vil prækvalificere minimum 3 og maksimalt 4 ansøgere, der vurderes egnet til at løse opgaven på baggrund af de indsendte oplysninger, som nævnt i pkt. III.1.1), pkt. III.1.2) og pkt. III.1.3). Ved mere end 4 egnede udvælges de 4 med mest relevante referencer. Hvis ansøger baserer sig på andre enheders økonomiske eller tekniske formåen for at leve op til kravene i pkt. III.1.2) og pkt. III.1.3) skal ansøger godtgøre, at ansøger fuldt ud kan råde over de ressourcer, der er nødvendige for kontraktens udførelse. Dette kan f.eks. ske ved at disse enheder fremlægger en erklæring med tilsagn om at stille de nødvendige ressourcer til rådighed. Har ansøger klart identificeret de andre enheder, anses det for godtgjort, at virksomheden råder over de nødvendige ressourcer.

Hvor en deltager i et konsortium, joint venture eller lign. ikke vedlægger de krævede oplysninger om personlige forhold, jf. punkt III.1.1), om økonomisk og finansiel kapacitet, jf. punkt III.1.2) og om teknisk kapacitet, jf. punkt III.1.3), er ordregiver berettiget, men ikke forpligtet, til at afvise konsortiets ansøgning som ukonditionsmæssig.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over overtrædelser af lov om indhentning af tilbud varer-sektoren skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/10/2017

Send til en kollega

0.051