Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://www.rib-software.dk
Udbyder
Gentofte Kommune, Gentofte Ejendomme
Vindere
Valgt totalrådgiver
(22.02.2018)
Sweco Architects A/S
Bygmestervej 5
2400 København
Totalrådgivning vedr. modernisering af rehabilitetscentret Tranehaven i Gentofte Kommune
Gentofte Kommune, Gentofte Ejendomme
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Bernstorffsvej 161
Gentofte
2920
Danmark
Kontaktperson: Thomas Pilgaard Schmidt
E-mail: tps@mplusa.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.gk.dk
Jagtvej 113H, 3
København N
2200
Danmark
Kontaktperson: Thomas Pilgaard Schmidt
E-mail: tps@mplusa.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mplusa.dk
Del II: Genstand
Udbud af totalrådgivning vedr. modernisering af rehabilitetscentret Tranehaven i Gentofte Kommune.
Tranehaven er Gentofte Kommunes Center for forebyggelse og genoptræning. Moderniseringen af Tranehaven tager udgangspunkt i en opdatering af de fysiske rammer, så disse modsvarer patientgruppernes ændrede behov. Af væsentlige elementer i moderniseringen kan nævnes:
(1) Etablering af handicapvenlige og tidssvarende én-sengsstuer (primært ændring af eksisterende badeværelser)
(2) Indretning af trænings- og aktivitetsrum i døgnafdelingerne.
(3) Etablering af mere professionelle medicinrum, bedre sterilfunktioner og mere velegnede samtalerum.
(4) Istandsættelse af indgangsparti, receptionsområde, trapperum og øvrige publikumsområder i stueetagen, således de alle fremstår imødekommende og moderne.
(5) Energirenovering af hovedbygningen (udskiftning af vinduer, samt efterisolering af tag og evt. facader/gavle) samt etablering af sprinkling.
(6) Etablering af forbindelsesgang mellem Tranehaven og det tilstødende plejecenter Ordruplund.
(7) Etablering af træningskøkkener på Ordruplund.
Der ønskes indkøbt totalrådgivning som angivet i udbudsmaterialet.
Udvælgelseskriterier vil fremgå af udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet er et digitalt udbud og gennemføres via Byggeweb/RIB-software, http://www.rib-software.dk Ansøgning om prækvalifikation skal fremsendes digitalt på Byggeweb. Nærværende udbudsbekendtgørelse og det samlede udbudsmateriale rekvireres ved at logge på ovennævnte hjemmeside ved gratis at oprette en bruger og søge efter nærværende udbud via TN289622A, hvor materialet kan downloades fra offentliggørelse af nærværende udbudsbekendtgørelse.
Spørgsmål til udbudsbekendtgørelsen og udbudsmateriale skal sendes skriftligt via Byggewebs Q&A-modul. Svar på spørgsmål vil herefter skriftligt og i anonymiseret form løbende blive offentliggjort via Byggeweb.
Vedr. frister for spørgsmål og svar henvises til udbudsmaterialet.
Spørgsmål vedrørende anvendelse af Byggeweb Udbud kan rettes til: RIB A/S (tidligere Byggeweb A/S), Tlf. 35245 250 — tryk 2 eller support@rib-software.dk.
Ordregiver vil straks orientere alle berørte ansøgere, når beslutningen om hvem der opfordres til at afgive tilbud er truffet. I meddelelsen til de udvalgte ansøgere vil ordregiver tillige oplyse om eventuelle ændringer i udbudsmaterialet, der ikke er blevet offentliggjort i prækvalifikationsfasen. Derudover vil meddelelsen indeholde frister for udbuddet.
Ansøgere kan blive bedt om at fremlægge dokumentation iht. udbudslovens § 152 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, inden for en passende frist.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor den ordregivende myndighed har sendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klager over andre forhold skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Ved EU-udbud skal klagen vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk