1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
EUC Nord
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Uddannelse
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Rengøringsservice - EUC Nord
Beskrivelse
:
Rengøringsservice på i alt 7 lokationer under EUC Nord. Rengøringsservice omfatter løbende indvendig lokalerengøring og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Kvalitetskravene til den udførte Rengøringsservice er udfaldsbaseret. Rengøringsservice skal leveres i henhold til de konkrete udfaldskrav som defineret i DS/INSTA 800. Opgaven udbydes i 2 delaftaler, henholdsvis delaftale 1: 5 lokationer i Hjørring og delaftale 2: 2 lokationer i Frederikshavn. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB3 udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Identifikator for proceduren
:
1e06000d-c7e3-4f2e-a88a-3cab7ad0dd6a
Tidligere bekendtgørelse
:
92ecf17a-8ac0-4fac-a870-e7c86fe22721-01
Intern ID
:
2024/43
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Tilbudsgiver skal tilmelde sig udbuddet og afgive tilbud via det elektroniske udbudssystem. Tilbudsgiver skal holde sig orienteret i udbudssystemet, hvor spørgsmål/svar offentliggøres. Hver tilbudsgiver kan alene indgive ét tilbud. I forbindelse med tilbudsafgivelse skal tilbudsgiver fremsende udfyldt ESPD. Tilbudsgiverss udfyldte ESPD er et foreløbigt bevis for, at tilbudsdgiveren ikke er omfattet af én af de udelukkelsesgrunde, som gælder for dette udbud, og at tilbudsgiver opfylder minimumskravene til egnethed. ESPD udarbejdes online i udbudssystemets ESPD-funktion. Ordregiver kan IKKE læse en ESPD xml-fil, der er vedhæftet ansøgningen på anden måde end i ESPD-funktionen. Tilbudsgiver skal udfylde ESPD i henhold til anvisningerne i udbudsbekendtgørelsen, udbudsbetingelserne og i øvrigt følge anvisningerne i selve ESPD’et. tilbudsgiver kan indhente yderligere vejledning til udfyldelsen og fremsendelsen af ESPD i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning herom. Ansvaret for indlevering af korrekt udfyldt ESPD påhviler alene tilbudsgiver. En tilbudsgiver der vedhæfter en ESPD xml-fil, som ordregiver ikke kan læse, vil ikke være konditionsmæssig. Såfremt tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder (fx et konsortium) skal særskilt ESPD fremsendes for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen. I disse tilfælde skal de deltagende virksomheder i deres ESPD del II A svare ”Ja” til spørgsmålet, ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, ligesom deltagerens rolle i konsortiet beskrives. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form, men der skal iblandt sammenslutningens virksomheder udpeges en fælles befuldmægtiget, der tegner alle virksomheder i sammenslutningen. Endvidere skal virksomhederne hæfte solidarisk, direkte og ubetinget for opfyldelsen af kontrakten. For tilbudsgivere, som udgør en sammenslutning af virksomheder (fx et konsortium), gælder desuden, at de som en del af dokumentationen skal fremlægge en underskrevet konsortieerklæring om, at alle deltagere i konsortiet hæfter solidarisk for kontraktens opfyldelse og med angivelse af en konsortiedeltager, med hvem ordregiver kan indgå bindende aftaler på konsortiets vegne. Tilbudsgiver kan basere sig på andre virksomheders økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen. I sådanne tilfælde skal tilbudsgiver i ESPD del II afsnit C (”Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet”) svare ”Ja”. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, herunder i forhold til opfyldelse af minimumskrav, skal tilbudsgiver vedlægge et særskilt ESPD udfyldt af disse andre enheder med de oplysninger, der anmodes om i ESPD del II, afsnit A og B, del III og IV. Desuden skal tilbudsgiver udfylde ESPD del V. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være tilbudsgiver og de støttende enheders samlede egnethed, der vurderes. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på sit moderselskabs økonomiske formåen, indgår tilbudsgivers egen økonomiske formåen ikke særskilt i beregningen, idet tilbudsgivers økonomiske formåen allerede er indregnet i moderselskabets regnskabstal. Opmærksomheden henledes desuden på, at såfremt tilbudsgiver baserer sin tekniske og faglige formåen på andre enheders kapacitet, skal den/de pågældende enheder udføre den del af Kontrakten, som enhedens kapacitet relaterer sig til. For tilbudsgivere, som baserer sig på andre enheders kapacitet til brug for opfyldelse af mindstekravene til henholdsvis økonomisk og finansiel formåen og faglige og tekniske formåen, gælder desuden, at tilbudsgiver som en del af dokumentationen skal fremlægge en støtteerklæring, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for tilbudsgiveren. Hvis en tilbudsgiver beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for tilbudsgivers forpligtelser overfor ordregiver under den udbudte kontrakt.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90910000
Rengøring,
90911100
Rengøring af lokaler
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
M. P. Kofoeds Vej 10
By
:
Hjørring
Postnummer
:
9800
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I delaftale 1 omfattes endvidere flg. adresser: Hestkærvej 30, 9800 Hjørring Ringvejen 226, 9800 Hjørring Hvidevold 2C, 9800 Hjørring Bredfald 4, 9800 Hjørring
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Hånbækvej 50
By
:
Frederikshavn
Postnummer
:
9900
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I delaftale 2 omfattes endvidere flg. adresse: Knivholtvej 18, 9900 Frederikshavn
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Tilbudsgiver bedes orientere sig om de samlede krav i det komplette udbudsmateriale som er tilgængeligt i Ethics-systemet på det konkrete udbud . En tilbudsgiver, der befinder sig i udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a vil blive udelukket fra udbuddet. En tilbudsgiver, der befinder sig i en af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135 og § 136 vil blive udelukket fra udbuddet medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at ansøgeren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dog bemærkes, at en tilbudgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. En tilbudgiver, der befinder sig i en af følgende frivillige udelukkelsesgrunde fra udbudslovens § 137 vil blive udelukket fra udbuddet medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138: • Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 • Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Tilbudsgiver skal derfor erklære, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en af udelukkelsesgrundene i henhold til ovenstående. Erklæringen afgives ved at udfylde ESPD, Del III, afsnit A, B og C. Følgende dokumentation for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene fremlægges, når Ordregiver anmoder herom, jf. udbudslovens § 151: 1) Uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af kompetent rets- eller administrativ myndighed, der viser, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. 2) Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at tilbudsgiver ikke har ubetalt, forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiver er etableret, jf. udbudslovens § 135, stk. 2. For så vidt angår danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Serviceattester udstedes af Erhvervsstyrelsen. Er tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder tilbudsgivers hjemland ikke certifikater eller dokumenter eller dækker disse ikke alle de i § 135, § 136 og § 137 nævnte tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes der ikke edsaflæggelse i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love i overensstemmelse med udbudslovens § 153, stk. 2. Dokumentation for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene (fx serviceattest fra Erhvervsstyrelsen) må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1 - Hjørring
Beskrivelse
:
Delaftale 1: 5 lokationer i Hjørring Rengøringsservice omfatter løbende indvendig lokalerengøring og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Intern ID
:
2024/43-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90910000
Rengøring,
90911100
Rengøring af lokaler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser på ekstraopgaver. De fremgår af kravspecifikation for ekstraopgaver. Der kan desuden være mindre optioner i form af rengøringsrelaterede serviceopgaver. Disse fremgår af udbudsmaterialets kalkulationsoplysningsskemaer som tilkøbsydelser
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
M. P. Kofoeds Vej 10
By
:
Hjørring
Postnummer
:
9800
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Udover hovedadressen omfattes: Hestkærvej 30 Ringvejen 226 Hvidevold 2C Bredfald 4
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/09/2025
Varigheds slutdato
:
31/08/2030
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver kan dog kræve Kontrakten forlænget i 2 gange 1 år på uændrede betingelser. Ønsker Ordregiver en forlængelse skal dette varsles skriftligt senest 4 måneder inden Kontraktens udløb.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Vederlag
Beskrivelse
:
Vederlag iht. KB2 Udbudsbetingelsernes punkt 4.2.1
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet iht. KB2 Udbudsbetingelsernes punkt 4.2.2
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 02/06/2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: - 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under "organisationer"
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 - Frederikshavn
Beskrivelse
:
Delaftale 2: 2 lokationer i Frederikshavn Rengøringsservice omfatter løbende indvendig lokalerengøring og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Intern ID
:
2024/43-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90910000
Rengøring,
90911100
Rengøring af lokaler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser på ekstraopgaver. De fremgår af kravspecifikation for ekstraopgaver. Der kan desuden være mindre optioner i form af rengøringsrelaterede serviceopgaver. Disse fremgår af udbudsmaterialets kalkulationsoplysningsskemaer som tilkøbsydelser
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Hånbækvej 50
By
:
Frederikshavn
Postnummer
:
9900
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Udover adressen ovenfor omfattes: Knivholtvej 18
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/09/2025
Varigheds slutdato
:
31/08/2030
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver kan dog kræve Kontrakten forlænget i 2 gange 1 år på uændrede betingelser. Ønsker Ordregiver en forlængelse skal dette varsles skriftligt senest 4 måneder inden Kontraktens udløb.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Vederlag
Beskrivelse
:
Vederlag iht. KB2 Udbudsbetingelsernes punkt 4.2.1
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet iht. KB2 Udbudsbetingelsernes punkt 4.2.2
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 02/06/2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: - 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under "organisationer"
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
34 302 154,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Toma Facility Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
2 159 915,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
1
Titel
:
Delaftale 1 Hjørring
Dato for indgåelse af kontrakten
:
13/05/2025
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Toma Facility Danmark A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Toma Facility Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
1 270 299,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
2
Titel
:
Delaftale 2 Frederikshavn
Dato for indgåelse af kontrakten
:
13/05/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
8
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
EUC Nord
Registreringsnummer
:
25009037
By
:
Hjørring
Postnummer
:
9800
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Pia Blæsbjerg (på vegne af ordregiver)
Telefon
:
+4528447702
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Toma Facility Danmark A/S
Registreringsnummer
:
32260144
By
:
Åbyhøj
Postnummer
:
8230
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4598138855
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
a799adc6-b110-41e2-861d-b2920a43faea
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
26/05/2025
18:12:09 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
26/05/2025
18:30:25 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
345275-2025
EUT-S-nummer
:
102/2025
Offentliggørelsesdato
:
28/05/2025