23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
26.05.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Kolding Kommune

Markedsundersøgelse vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD) for Redux - Affald og Genbrug


Kolding Kommune

338380-2025 - Planlægning
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Markedsundersøgelse vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD) for Redux - Affald og Genbrug
OJ S 100/2025 26/05/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding Kommune
E-mail kontakt@tohv.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Markedsundersøgelse vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD) for Redux - Affald og Genbrug
Beskrivelse Redux – Affald og Genbrug Kolding Kommune (herefter benævnt ”Ordregiver”) ønsker at gennemføre et kommende udbud vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD), der indsamles igennem Kolding Kommunes indsamlingsordning. Ordregivers indsamlede madaffald (KOD) skal af Tilbudsgiver behandles som affald beregnet til anden nyttiggørelse i overensstemmelse med Affaldsbekendtgørelsens § 12 samt Miljøbeskyttelsesloven. Efter modtagelse af fraktionen, skal Tilbudsgiver således selv forestå den videre behandling, herunder evt. videre transport af fraktionen. Ambitionen med markedsdialogen er at samle viden og input fra en bred gruppe af leverandører. Det er Ordregivers opfattelse, at målsætningen for udbuddet bedst kan realiseres ved at give mulighed for markedsdialog. Ordregiver ønsker at afholde online markedsdialogmøder via Microsoft Teams den 04.06.2025, hvor der er tilmelding efter først til-mølle-princippet. Ønske om deltagelse, herunder ønske om tidspunkt og oplysninger om deltagere, bedes fremsendt senest den 02.06.2025, kl. 10.00. Alternativt er interesserede markedsaktører også meget velkomne til at fremsende skriftlig tilbagemelding på de emner, som Ordregiver ønsker markedsdialog omkring. Skriftlig tilbagemelding bedes, af hensyn til Ordregivers videre arbejde med tilvejebringelse af udbudsmateriale fremsendt senest den 06.06.2025, kl. 10.00. Deltagelse i dialogmødet er frivilligt, ligesom deltagelse ikke vil have hverken negativ eller positiv betydning for leverandørernes eventuelle deltagelse i det kommende udbud.
Intern ID Markedsundersøgelse vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD) for Redux - Affald og Genbrug
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald, 90510000   Bortskaffelse og behandling af affald, 90513000   Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald, 90514000   Affaldsgenvinding
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Modtagelse og behandling af madaffald (KOD) indsamlet fra Kolding Kommune.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Markedsundersøgelse vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD) for Redux - Affald og Genbrug
Beskrivelse Redux – Affald og Genbrug Kolding Kommune (herefter benævnt ”Ordregiver”) ønsker at gennemføre et kommende udbud vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD), der indsamles igennem Kolding Kommunes indsamlingsordning. Ordregivers indsamlede madaffald (KOD) skal af Tilbudsgiver behandles som affald beregnet til anden nyttiggørelse i overensstemmelse med Affaldsbekendtgørelsens § 12 samt Miljøbeskyttelsesloven. Efter modtagelse af fraktionen, skal Tilbudsgiver således selv forestå den videre behandling, herunder evt. videre transport af fraktionen. Ambitionen med markedsdialogen er at samle viden og input fra en bred gruppe af leverandører. Det er Ordregivers opfattelse, at målsætningen for udbuddet bedst kan realiseres ved at give mulighed for markedsdialog. Ordregiver ønsker at afholde online markedsdialogmøder via Microsoft Teams den 04.06.2025, hvor der er tilmelding efter først til-mølle-princippet. Ønske om deltagelse, herunder ønske om tidspunkt og oplysninger om deltagere, bedes fremsendt senest den 02.06.2025, kl. 10.00. Alternativt er interesserede markedsaktører også meget velkomne til at fremsende skriftlig tilbagemelding på de emner, som Ordregiver ønsker markedsdialog omkring. Skriftlig tilbagemelding bedes, af hensyn til Ordregivers videre arbejde med tilvejebringelse af udbudsmateriale fremsendt senest den 06.06.2025, kl. 10.00. Deltagelse i dialogmødet er frivilligt, ligesom deltagelse ikke vil have hverken negativ eller positiv betydning for leverandørernes eventuelle deltagelse i det kommende udbud.
Intern ID Markedsundersøgelse vedr. modtagelse og behandling af madaffald (KOD) for Redux - Affald og Genbrug
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90510000   Bortskaffelse og behandling af affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90513000   Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90514000   Affaldsgenvinding
3.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Kolding Kommune
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding Kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kolding Kommune
Registreringsnummer 29 18 98 97
Afdeling Redux - Affald og Genbrug
Postadresse Bronzevej 3
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Cathrine Brinch Jakobsen
E-mail kontakt@tohv.dk
Telefon 53360036
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for udbud
Telefon +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID abc2b2d9-0698-4c5f-b99c-0dc695e9ab37   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 23/05/2025   08:49:17 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 23/05/2025   08:54:38 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 338380-2025
EUT-S-nummer 100/2025
Offentliggørelsesdato 26/05/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 05/08/2025

Send til en kollega

0.071