23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.04.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Kolding Kommune

Markedsundersøgelse vedr. behandling og afsætning af plast fra genbrugspladser i Kolding Kommune for Redux - Affald og Genbrug


Kolding Kommune

247250-2025 - Planlægning
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Markedsundersøgelse vedr. behandling og afsætning af plast fra genbrugspladser i Kolding Kommune for Redux - Affald og Genbrug
OJ S 75/2025 16/04/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding Kommune
E-mail kontakt@tohv.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Markedsundersøgelse vedr. behandling og afsætning af plast fra genbrugspladser i Kolding Kommune for Redux - Affald og Genbrug
Beskrivelse Redux – Affald og Genbrug Kolding Kommune (herefter benævnt ”Ordregiver”) ønsker at gennemføre et kommende udbud vedr. behandling og afsætning af plast, som omfatter hård plast, hård PVC, plasthavemøbler samt blød plast, der modtages på Ordregivers fem (5) genbrugspladser. Dertil vil der være en mængde hård plast, der indsamles via Ordregivers miljøstationer. Ambitionen med markedsdialogen er at samle viden og input fra en bred gruppe af leverandører. Det er Ordregivers opfattelse, at målsætningen for udbuddet bedst kan realiseres ved at give mulighed for markedsdialog. Ordregiver ønsker at afholde online markedsdialogmøder via Microsoft Teams den 22.04.2025, hvor der er tilmelding efter først til-mølle-princippet. Alternativt er interesserede markedsaktører også meget velkommen til at fremsende skriftlig tilbagemelding på de emner som Ordregiver ønsker markedsdialog omkring. Deltagelse i dialogmødet er frivilligt, ligesom deltagelse ikke vil have hverken negativ eller positiv betydning for leverandørernes eventuelle deltagelse i det kommende udbud. Behandling og afsætning af Ordregivers plast skal af Tilbudsgiver som minimum anses som affald beregnet til genanvendelse eller i bedre overensstemmelse med Affaldsbekendtgørelsens §§ 12, 24 og 29 samt Miljøbeskyttelsesloven, på nær den del af PVC-affaldet, som ikke kan defineres som gen-anvendeligt affald. Denne del af PVC-affaldet vil således være at betragte som deponeringsegnet affald.
Intern ID Markedsundersøgelse vedr. behandling og afsætning af plast fra genbrugspladser i Kolding Kommune for Redux - Affald og Genbrug
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald, 90510000   Bortskaffelse og behandling af affald, 90514000   Affaldsgenvinding
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Behandling og afsætning af plast fra Kolding Kommunes fem (5) genbrugspladser.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Markedsundersøgelse vedr. behandling og afsætning af plast fra genbrugspladser i Kolding Kommune for Redux - Affald og Genbrug
Beskrivelse Redux – Affald og Genbrug Kolding Kommune (herefter benævnt ”Ordregiver”) ønsker at gennemføre et kommende udbud vedr. behandling og afsætning af plast, som omfatter hård plast, hård PVC, plasthavemøbler samt blød plast, der modtages på Ordregivers fem (5) genbrugspladser. Dertil vil der være en mængde hård plast, der indsamles via Ordregivers miljøstationer. Ambitionen med markedsdialogen er at samle viden og input fra en bred gruppe af leverandører. Det er Ordregivers opfattelse, at målsætningen for udbuddet bedst kan realiseres ved at give mulighed for markedsdialog. Ordregiver ønsker at afholde online markedsdialogmøder via Microsoft Teams den 22.04.2025, hvor der er tilmelding efter først til-mølle-princippet. Alternativt er interesserede markedsaktører også meget velkommen til at fremsende skriftlig tilbagemelding på de emner som Ordregiver ønsker markedsdialog omkring. Deltagelse i dialogmødet er frivilligt, ligesom deltagelse ikke vil have hverken negativ eller positiv betydning for leverandørernes eventuelle deltagelse i det kommende udbud. Behandling og afsætning af Ordregivers plast skal af Tilbudsgiver som minimum anses som affald beregnet til genanvendelse eller i bedre overensstemmelse med Affaldsbekendtgørelsens §§ 12, 24 og 29 samt Miljøbeskyttelsesloven, på nær den del af PVC-affaldet, som ikke kan defineres som gen-anvendeligt affald. Denne del af PVC-affaldet vil således være at betragte som deponeringsegnet affald.
Intern ID Markedsundersøgelse vedr. behandling og afsætning af plast fra genbrugspladser i Kolding Kommune for Redux - Affald og Genbrug
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90510000   Bortskaffelse og behandling af affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90514000   Affaldsgenvinding
3.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Kolding Kommune
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding Kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kolding Kommune
Registreringsnummer 29 18 98 97
Afdeling Redux - Affald og genbrug
Postadresse Bronzevej 3
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail kontakt@tohv.dk
Telefon 53360036
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for udbud
Telefon +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5a1e8f40-fef6-481a-bad8-4c0745c193e3   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/04/2025   16:29:29 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 14/04/2025   16:32:14 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 247250-2025
EUT-S-nummer 75/2025
Offentliggørelsesdato 16/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 03/06/2025

Send til en kollega

0.049