23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejen Kommune

Transport og behandling af have- og parkaffald for Vejen Kommune


Vejen Kommune

226188-2025 - Resultater
Danmark – Bortskaffelse og behandling af affald – Transport og behandling af have- og parkaffald for Vejen Kommune
OJ S 69/2025 08/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejen Kommune
E-mail kat@ikudbud.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Transport og behandling af have- og parkaffald for Vejen Kommune
Beskrivelse Vejen Kommune udbyder sit behov for transport, håndtering og behandling af have- og parkaffald fra Vejen Kommunes genbrugspladser i Rødding, Brørup og Vejen. Have- og parkaffaldet består af grenaffald fra beskæring og fældning, stammer og rødder, andet planteaffald som løv, ukrudt, nedfaldsfrugt, staude- og grønsagstoppe, græs- og blomsterklip mv. Gældende for Vejen og Brørup genbrugsplads skal den vindende tilbudsgiver afhente, håndtere samt behandle have- og parkaffald på godkendte modtage- og behandlingsanlæg. Særligt for genbrugspladsen i Rødding gælder, at have- og parkaffaldet skal undergå en komposteringsproces på genbrugspladsen, som den vindende tilbudsgiver har ansvaret for. Det vil sige, at den vindende tilbudsgiver skal neddele/knuse, oplag i miler, løbende vending af miler samt efterfølgende sortering. Håndtering og transport af sigterest fra kompostering samt rødder og stød foretages af den vindende tilbudsgiver til et godkendt modtageanlæg. Ordregiver udbyder endvidere en option på transport, håndtering og behandling af have- og parkaffald fra Rødding genbrugsplads. Den vindende tilbudsgiver skal sørge for alt nødvendigt materiel til opgavens udførelse. Derudover har tilbudsgiveren både økonomisk og praktisk ansvar for den videre håndtering, herunder sortering, neddeling, behandling og evt. bortskaffelse af have- og parkaffald, rødder og stød på de modtageanlæg, som den vindende tilbudsgiver anvender. Have- og parkaffald fra større kommunale oprydnings- eller anlægsprojekter i Vejen Kommune er ikke en del af dette udbud, da disse opgaver varetages af Ordregiver selv. Vejen Kommune modtager følgende estimerede mængder af have- og parkaffald Brørup Genbrugsplads: ca. 2.300 tons pr. år Vejen Genbrugsplads: ca. 2.800 tons pr. år Rødding Genbrugsplads: ca. 2.400 tons pr. år De angivne mængder er vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse. Tilbudsgiver skal acceptere, at der årligt kan forekomme afvigelser på +/- 30 % herfra. De månedlige udsving kan være større, og er blandt andet afhængige af vejret. Ordregivers maksimale mængde på rammeaftalen vil være +30% af den samlede mængde for rammeaftaleperioden. Ordregiverne har besluttet ikke at dele udbuddet op i separate delkontrakter. Denne beslutning er baseret på en økonomisk vurdering, som peger på, at en samlet Rammeaftale vil kunne sikre mere fordelagtige priser. Derudover vurderes det, at en samlet aftale vil være den bedste løsning for at opretholde kvalitet og sammenhæng i den samlede opgave. Set fra et markedsmæssigt perspektiv vurderes det også, at en opdeling af udbuddet ikke vil give flere virksomheder, herunder små og mellemstore virksomheder (SMV’er), bedre muligheder for at afgive tilbud.
Identifikator for proceduren 1a5dd115-7ec6-42aa-95f9-fde2aa41402f
Tidligere bekendtgørelse fd910fa3-2fe9-483e-a635-f4ab7d5fb55f-01
Intern ID 2024/08
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet udbydes som et offentligt udbud i overensstemmelse med udbudslovens procedure for offentligt udbud, dvs. alle tilbudsgivere der opfylder egnethedskrav og krav til opgaven vil have mulighed for at afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90510000   Bortskaffelse og behandling af affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse, 90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald, 90512000   Transport af affald, 90513000   Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Vejen Kommune
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet. Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet ETHICS. Spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Tilbudsgiver skal indsende udfyldt og underskrevet Bilag D - Tro- og loveerklæring (sanktioner mod Rusland) vedrørende forordning om Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, jf. RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tilbudsgiver skal på tro- og love jf. Bilag E erklære, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3, samt udbudslovens § 136. Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 144 og 152. Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet eller indgår i et konsortium, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 8.4.4 vedlægges støtteerklæring/konsortieerklæring underskrevet. Dokumentation for udelukkelsesgrunde: Hvis tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten må maksimalt være 12 måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat som frist. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love. Dokumentation for økonomisk og finansiel formåen: Oplysninger om økonomiske nøgletal kan ske gennem årsregnskaber eller fremlæggelse af en erklæring om tilbudsgivers samlede egenkapital, medmindre ordregiver kan skaffe de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer. Dokumentation for teknisk og faglig formåen: Tilbudsgiver vil ikke blive afkrævet yderligere dokumentation for teknisk og faglig formåen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Transport og behandling af have- og parkaffald for Vejen Kommune
Beskrivelse Vejen Kommune udbyder sit behov for transport, håndtering og behandling af have- og parkaffald fra Vejen Kommunes genbrugspladser i Rødding, Brørup og Vejen. Have- og parkaffaldet består af grenaffald fra beskæring og fældning, stammer og rødder, andet planteaffald som løv, ukrudt, nedfaldsfrugt, staude- og grønsagstoppe, græs- og blomsterklip mv. Gældende for Vejen og Brørup genbrugsplads skal den vindende tilbudsgiver afhente, håndtere samt behandle have- og parkaffald på godkendte modtage- og behandlingsanlæg. Særligt for genbrugspladsen i Rødding gælder, at have- og parkaffaldet skal undergå en komposteringsproces på genbrugspladsen, som den vindende tilbudsgiver har ansvaret for. Det vil sige, at den vindende tilbudsgiver skal neddele/knuse, oplag i miler, løbende vending af miler samt efterfølgende sortering. Håndtering og transport af sigterest fra kompostering samt rødder og stød foretages af den vindende tilbudsgiver til et godkendt modtageanlæg. Ordregiver udbyder endvidere en option på transport, håndtering og behandling af have- og parkaffald fra Rødding genbrugsplads. Den vindende tilbudsgiver skal sørge for alt nødvendigt materiel til opgavens udførelse. Derudover har tilbudsgiveren både økonomisk og praktisk ansvar for den videre håndtering, herunder sortering, neddeling, behandling og evt. bortskaffelse af have- og parkaffald, rødder og stød på de modtageanlæg, som den vindende tilbudsgiver anvender. Have- og parkaffald fra større kommunale oprydnings- eller anlægsprojekter i Vejen Kommune er ikke en del af dette udbud, da disse opgaver varetages af Ordregiver selv. Vejen Kommune modtager følgende estimerede mængder af have- og parkaffald Brørup Genbrugsplads: ca. 2.300 tons pr. år Vejen Genbrugsplads: ca. 2.800 tons pr. år Rødding Genbrugsplads: ca. 2.400 tons pr. år De angivne mængder er vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse. Tilbudsgiver skal acceptere, at der årligt kan forekomme afvigelser på +/- 30 % herfra. De månedlige udsving kan være større, og er blandt andet afhængige af vejret. Ordregivers maksimale mængde på rammeaftalen vil være +30% af den samlede mængde for rammeaftaleperioden. Ordregiverne har besluttet ikke at dele udbuddet op i separate delkontrakter. Denne beslutning er baseret på en økonomisk vurdering, som peger på, at en samlet Rammeaftale vil kunne sikre mere fordelagtige priser. Derudover vurderes det, at en samlet aftale vil være den bedste løsning for at opretholde kvalitet og sammenhæng i den samlede opgave. Set fra et markedsmæssigt perspektiv vurderes det også, at en opdeling af udbuddet ikke vil give flere virksomheder, herunder små og mellemstore virksomheder (SMV’er), bedre muligheder for at afgive tilbud.
Intern ID 2024/08
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90510000   Bortskaffelse og behandling af affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse, 90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald, 90512000   Transport af affald, 90513000   Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
Mængde 30 000   ton
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Ordregiver udbyder en option på transport, håndtering og behandling af have- og parkaffald fra Rødding genbrugsplads
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Vejen Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet. Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet ETHICS. Spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Tilbudsgiver skal indsende udfyldt og underskrevet Bilag D - Tro- og loveerklæring (sanktioner mod Rusland) vedrørende forordning om Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, jf. RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tilbudsgiver skal på tro- og love jf. Bilag E erklære, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3, samt udbudslovens § 136. Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 144 og 152. Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet eller indgår i et konsortium, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 8.4.4 vedlægges støtteerklæring/konsortieerklæring underskrevet. Dokumentation for udelukkelsesgrunde: Hvis tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten må maksimalt være 12 måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat som frist. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love. Dokumentation for økonomisk og finansiel formåen: Oplysninger om økonomiske nøgletal kan ske gennem årsregnskaber eller fremlæggelse af en erklæring om tilbudsgivers samlede egenkapital, medmindre ordregiver kan skaffe de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer. Dokumentation for teknisk og faglig formåen: Tilbudsgiver vil ikke blive afkrævet yderligere dokumentation for teknisk og faglig formåen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ordregiver vil identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af tildelingskriteriet ”Pris”. Evalueringen vil ske objektivt, og hvert tilbud vil således blive vurderet i forhold til det anførte tildelingskriterium. Således vil de af tilbudsgivere anførte priser ekskl. moms, men inkl. alle øvrige omkostninger blive lagt til grund. Rammeaftalen vil blive tildelt det konditionsmæssige tilbud, der har den laveste samlede evalueringssum.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vejen Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Vejen Kommune
Organisation, der udfører betalingen Vejen Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Vejen Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 5 671 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 5 671 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 5 671 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 7 372 300,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 5 671 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Bakkegaard Recycling A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 0000
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 5 671 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 000000
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 24/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 02/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 000000-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Vejen Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Vejen Kommune
Registreringsnummer 29189838
By Vejen
Postnummer 6600
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Kadir Atsiz
E-mail kat@ikudbud.dk
Telefon 24242594
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Bakkegaard Recycling A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed
Registreringsnummer 76769117
Postadresse Europavej 24
By Fredericia
Postnummer 7000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail ot@bakkegaard-as.dk
Telefon 21219796
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 177b085a-1050-414e-9808-2a595fd06751   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/04/2025   07:09:17 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 07/04/2025   07:09:54 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 226188-2025
EUT-S-nummer 69/2025
Offentliggørelsesdato 08/04/2025

Send til en kollega

0.047