23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
31.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

ARGO I/S

Neddeling og afsætning af A4 træ fra ARGO og Odsherred Kommunes genbrugspladser


ARGO I/S

205783-2025 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Neddeling og afsætning af A4 træ fra ARGO og Odsherred Kommunes genbrugspladser
OJ S 63/2025 31/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn ARGO I/S
E-mail dmr@argo.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
1.1.
Køber
Officielt navn Odsherred Kommune
E-mail dmr@argo.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Neddeling og afsætning af A4 træ fra ARGO og Odsherred Kommunes genbrugspladser
Beskrivelse Nærværende udbud vedrører ARGO og Odsherred Kommunes ønske om at indgå parallelle rammeaftaler med maksimalt 8 virksomheder og på baggrund af disse at indgå Driftskontrakter om neddeling og afsætning af A4-træ fra ARGO og Odsherreds genbrugsstationer og -pladser. Ordregiver modtager Fraktionen på sine genbrugspladser. Fraktionen afleveres og sorteres af både privatpersoner og af virksomheder, der benytter genbrugspladserne.
Identifikator for proceduren d5ef75f4-63a4-429d-8979-284f24472863
Tidligere bekendtgørelse d3c44c29-a49c-4169-84ce-b0185bc78fde-01
Intern ID 1082
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udover udelukkelsesgrundene angivet i denne bekendtgørelses afsnit 2.1.6 finder udbudslovens § 134a også anvendelse. Ordregiver vil derfor også udelukke en tilbudsgiver fra udbuddet, hvis tilbudsgiveren (inklusive andre deltagere i en sammenslutning, konsortium eller tilsvarende, jf. ESPD del II.A, men ikke enheder, som tilbudsgiveren baserer sig på, jf. ESPD del II.C) er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement (GPA) eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land, jf. udbudslovens § 134 a. Tilbudsgiver skal dog ikke besvare i ESPD, om denne er omfattet af ovennævnte udelukkelsesgrund. Ordregiver vil i øvrigt udelukke en tilbudsgiver fra udbuddet, hvis tilbudsgiveren (inklusive andre deltagere i en sammenslutning, konsortium eller tilsvarende) er omfattet af Rådets forordning (EU) nr. 833/2014, artikel 5k, om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (med senere ændringer). Tilbudsgiver skal ikke besvare i ESPD, om denne er omfattet af ovennævnte udelukkelsesgrunde, men en erklæring skal fremsendes sammen med tilbuddet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Tilbudsgivere, der ønsker at deltage i udbuddet, skal indsende et ESPD som foreløbigt bevis på ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene, samt at tilbudsgiver opfylder kravene til økonomisk og finansiel formåen og teknisk og faglig formåen. Såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning, et konsortium eller lign. eller baserer sig på andre enheders formåen, skal hver økonomisk aktør udfylde et ESPD. I nærværende udbud finder følgende udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134 a, 135-136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 4 anvendelse. Ordregiver vil udelukke en tilbudsgiver fra udbuddet, hvis tilbudsgiver (inklusive andre deltagere eller enheder, som tilbudsgiver baserer sig på) er omfattet af en udelukkelsesgrund, og tilbudsgiver ikke kan forelægge tilstrækkelig dokumentation for sin pålidelighed, jf. udbudslovens § 138, stk. 1-3. Ordregiver kan ikke udelukke en tilbudsgiver fra udbuddet på grund af ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, når tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning, og denne ordning er overholdt, jf. udbudslovens § 135, stk. 4. Inden ordregivers underretning om tildeling af kontrakt vil den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, blive bedt om at fremlægge dokumentation for oplysningerne i ESPD. Enheder, der deltager som konsortium eller anden sammenslutning i udbuddet med den økonomiske aktør, eller enheder, hvorpå den økonomiske aktør baserer sin formåen, vil blive bedt om at indsende dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene og kravene til egnethed for hver af de økonomiske enheder. Som dokumentation for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene kan virksomheder, der er etableret i Danmark, anvende en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Kriminalregisteret, SKAT, ATP, skifteretten og politiet. For virksomheder, der ikke er etableret i Danmark, henvises til udbudslovens § 153 og Europa-Kommissionens informationssystem eCertis: https://ec.europa.eu/tools/ecertis/. Dokumentationen vedrørende udelukkelsesgrunde må ikke være udstedt tidligere end 6 måneder før udløbet af tilbudsfristen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Neddeling og afsætning af A4 træ fra ARGO’s vestlige genbrugspladser
Beskrivelse Ved dette udbud ønsker ARGO Genbrug A/S og Odsherred Kommune at indgå parallelle rammeaftaler med maksimalt 8 virksomheder og på baggrund af disse at indgå Driftskontrakter af ét års varighed, om neddeling og afsætning af A4-træ fra ARGO og Odsherreds genbrugsstationer og -pladser. Rammeaftalen har en varighed på 4 år. De første tre Driftskontrakter (en for hver delaftale) indgås samtidig med tildeling af Rammeaftalen. En gang årligt iværksættes fornyet konkurrence. De resterende Driftskontrakter forventes indgået i april 2030.
Intern ID 1082-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Mængde 18 500   ton
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Den evalueringstekniske pris vil blive beregnet individuelt for hver delkontrakt baseret på priserne angivet af tilbudsgiverne i Bilag 1. ”Pris” vil blive vurderet på baggrund af tilbudsgivers pris pr. ton ganget det estimerede antal ton pr. år. Transportomkostningerne udregnes ved at gange antal kilometer til Leverandørens nærmest beliggende tilbudte modtageanlæg med 15 kr. dette tal ganges med antal forventede årlige læs, samt tillæg af evt. brotakst (én vej) hvorved transportomkostningerne findes per genbrugsplads, disse sammenlægges for hver delkontrakt til en samlet pris for transportomkostninger. Transportomkostningerne beregnes således: Km til leverandørens modtageanlæg fra angivne genbrugsplads * antal læs fra den angivne genbrugsplads + evt. tillæg af brotakst. Samlede transportomkostninger for delkontrakten = ovenstående beregning på alle genbrugspladser pr. delkontrakt. Den evalueringstekniske pris findes ved at sammenlægge den total behandlingspris med de totale transportomkostninger pr. delkontrakt. Ordregiver omregner priserne til point på en lineær skala fra nul (0) til 10 point, hvor der anvendes to decimaler. De evalueringstekniske priser vil blive evalueret relativt i forhold til hinanden (relativ bedømmelse), og tilbuddet med den laveste evalueringstekniske pris opnår den bedste bedømmelse (10 point), og de øvrige tilbud bliver bedømt i forhold til tilbuddet med den laveste evalueringstekniske pris ved anvendelse af følgende formel: Point = 10 - (10/50%) * (pris - laveste pris) / laveste pris. Tilbud med priser, der er mere end 50 % dyrere end tilbuddet med den laveste pris, og som efter ovenstående formel skulle tildeles negative point, vil blive tildelt nul (0) point. Den opnåede pointscore ganges derefter med underkriteriets vægtning. Prisen vil blive beregnet individuelt for hver delkontrakt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 85
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Fleksibilitet i forhold til åbningstid og indvejning
Beskrivelse Den kvalitative evaluering vil blive vurderet ud fra tilbudsgivernes beskrivelse af fleksibilitet i forhold til åbningstid og indvejning for levering af fraktionen A4 træ.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20.000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Neddeling og afsætning af A4 træ fra ARGO’s østlige genbrugspladser
Beskrivelse Ved dette udbud ønsker ARGO Genbrug A/S og Odsherred Kommune at indgå parallelle rammeaftaler med maksimalt 8 virksomheder og på baggrund af disse at indgå Driftskontrakter af ét års varighed, om neddeling og afsætning af A4-træ fra ARGO og Odsherreds genbrugsstationer og -pladser. Rammeaftalen har en varighed på 4 år. De første tre Driftskontrakter (en for hver delaftale) indgås samtidig med tildeling af Rammeaftalen. En gang årligt iværksættes fornyet konkurrence. De resterende Driftskontrakter forventes indgået i april 2030.
Intern ID 1082-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Mængde 49 000   ton
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Den evalueringstekniske pris vil blive beregnet individuelt for hver delkontrakt baseret på priserne angivet af tilbudsgiverne i Bilag 1. ”Pris” vil blive vurderet på baggrund af tilbudsgivers pris pr. ton ganget det estimerede antal ton pr. år. Transportomkostningerne udregnes ved at gange antal kilometer til Leverandørens nærmest beliggende tilbudte modtageanlæg med 15 kr. dette tal ganges med antal forventede årlige læs, samt tillæg af evt. brotakst (én vej) hvorved transportomkostningerne findes per genbrugsplads, disse sammenlægges for hver delkontrakt til en samlet pris for transportomkostninger. Transportomkostningerne beregnes således: Km til leverandørens modtageanlæg fra angivne genbrugsplads * antal læs fra den angivne genbrugsplads + evt. tillæg af brotakst. Samlede transportomkostninger for delkontrakten = ovenstående beregning på alle genbrugspladser pr. delkontrakt. Den evalueringstekniske pris findes ved at sammenlægge den total behandlingspris med de totale transportomkostninger pr. delkontrakt. Ordregiver omregner priserne til point på en lineær skala fra nul (0) til 10 point, hvor der anvendes to decimaler. De evalueringstekniske priser vil blive evalueret relativt i forhold til hinanden (relativ bedømmelse), og tilbuddet med den laveste evalueringstekniske pris opnår den bedste bedømmelse (10 point), og de øvrige tilbud bliver bedømt i forhold til tilbuddet med den laveste evalueringstekniske pris ved anvendelse af følgende formel: Point = 10 - (10/50%) * (pris - laveste pris) / laveste pris. Tilbud med priser, der er mere end 50 % dyrere end tilbuddet med den laveste pris, og som efter ovenstående formel skulle tildeles negative point, vil blive tildelt nul (0) point. Den opnåede pointscore ganges derefter med underkriteriets vægtning. Prisen vil blive beregnet individuelt for hver delkontrakt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 85
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Fleksibilitet i forhold til åbningstid og indvejning
Beskrivelse Den kvalitative evaluering vil blive vurderet ud fra tilbudsgivernes beskrivelse af fleksibilitet i forhold til åbningstid og indvejning for levering af fraktionen A4 træ.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20.000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Neddeling og afsætning af A4 træ fra Odsherred Kommunes genbrugspladser
Beskrivelse Ved dette udbud ønsker ARGO Genbrug A/S og Odsherred Kommune at indgå parallelle rammeaftaler med maksimalt 8 virksomheder og på baggrund af disse at indgå Driftskontrakter af ét års varighed, om neddeling og afsætning af A4-træ fra ARGO og Odsherreds genbrugsstationer og -pladser. Rammeaftalen har en varighed på 4 år. De første tre Driftskontrakter (en for hver delaftale) indgås samtidig med tildeling af Rammeaftalen. En gang årligt iværksættes fornyet konkurrence. De resterende Driftskontrakter forventes indgået i april 2030.
Intern ID 1082-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Mængde 7 500   ton
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Den evalueringstekniske pris vil blive beregnet individuelt for hver delkontrakt baseret på priserne angivet af tilbudsgiverne i Bilag 1. ”Pris” vil blive vurderet på baggrund af tilbudsgivers pris pr. ton ganget det estimerede antal ton pr. år. Transportomkostningerne udregnes ved at gange antal kilometer til Leverandørens nærmest beliggende tilbudte modtageanlæg med 15 kr. dette tal ganges med antal forventede årlige læs, samt tillæg af evt. brotakst (én vej) hvorved transportomkostningerne findes per genbrugsplads, disse sammenlægges for hver delkontrakt til en samlet pris for transportomkostninger. Transportomkostningerne beregnes således: Km til leverandørens modtageanlæg fra angivne genbrugsplads * antal læs fra den angivne genbrugsplads + evt. tillæg af brotakst. Samlede transportomkostninger for delkontrakten = ovenstående beregning på alle genbrugspladser pr. delkontrakt. Den evalueringstekniske pris findes ved at sammenlægge den total behandlingspris med de totale transportomkostninger pr. delkontrakt. Ordregiver omregner priserne til point på en lineær skala fra nul (0) til 10 point, hvor der anvendes to decimaler. De evalueringstekniske priser vil blive evalueret relativt i forhold til hinanden (relativ bedømmelse), og tilbuddet med den laveste evalueringstekniske pris opnår den bedste bedømmelse (10 point), og de øvrige tilbud bliver bedømt i forhold til tilbuddet med den laveste evalueringstekniske pris ved anvendelse af følgende formel: Point = 10 - (10/50%) * (pris - laveste pris) / laveste pris. Tilbud med priser, der er mere end 50 % dyrere end tilbuddet med den laveste pris, og som efter ovenstående formel skulle tildeles negative point, vil blive tildelt nul (0) point. Den opnåede pointscore ganges derefter med underkriteriets vægtning. Prisen vil blive beregnet individuelt for hver delkontrakt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 85
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Fleksibilitet i forhold til åbningstid og indvejning
Beskrivelse Den kvalitative evaluering vil blive vurderet ud fra tilbudsgivernes beskrivelse af fleksibilitet i forhold til åbningstid og indvejning for levering af fraktionen A4 træ.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20.000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn ARGO I/S
Registreringsnummer 13507406
Postadresse Håndværkervej 70
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Dorit Mørkehøj Rasmussen
E-mail dmr@argo.dk
Telefon 4523613493
Internetadresse https://argo.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for udbud
Telefon +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Odsherred Kommune
Registreringsnummer 29188459
Postadresse Nyvej 22
By Højby
Postnummer 4573
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Dorit Mørkehøj Rasmussen
E-mail dmr@argo.dk
Telefon 23613493
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 8e574263-3ca8-4d5e-ad8a-f5e5c3c202fd   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 28/03/2025   08:41:19 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 28/03/2025   09:02:47 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 205783-2025
EUT-S-nummer 63/2025
Offentliggørelsesdato 31/03/2025

Send til en kollega

0.047