23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Greve Kommune

Udbud af Tagrenderensning i Greve Kommune


Greve Kommune

192504-2025 - Resultater
Danmark – Rengøring af bygninger – Udbud af Tagrenderensning i Greve Kommune
OJ S 59/2025 25/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Greve Kommune
E-mail lat@greve.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Tagrenderensning i Greve Kommune
Beskrivelse Greve Kommune udbyder rammeaftale på tagrenderensning i Greve Kommune. Tagrenderensning indbefatter rensning af -Tagrender -Nedløbsrør -Nedløbsbrønde/sandfangs brønde -Tagnedløbsbrønde og riste på flade tage -Tagnedløbskasser -Skotrender -Flade tage
Identifikator for proceduren 6bafe09a-768f-42bb-ae8a-9f56dc1511be
Intern ID 24-011351
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Tildeling af rammeaftalen er foretaget til den Tilbudsgiver som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud med baggrund i tildelingskriteriet ’Pris’, underforstået laveste evalueringstekniske pris.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90911200   Rengøring af bygninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester, 90640000   Rensning og tømning af nedløbsbrønde, 90641000   Rensning af nedløbsbrønde
2.1.2.
Udførelsessted
By Greve Kommune
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 250 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af Tagrenderensning i Greve Kommune
Beskrivelse Greve Kommune udbyder rammeaftale på tagrenderensning i Greve Kommune. Tagrenderensning indbefatter rensning af -Tagrender -Nedløbsrør -Nedløbsbrønde/sandfangs brønde -Tagnedløbsbrønde og riste på flade tage -Tagnedløbskasser -Skotrender -Flade tage
Intern ID 24-011351
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90911200   Rengøring af bygninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester, 90640000   Rensning og tømning af nedløbsbrønde, 90641000   Rensning af nedløbsbrønde
5.1.2.
Udførelsessted
By Greve Kommune
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2029
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 250 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns- lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds- lovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Greve Kommune
Organisation, der udfører betalingen Greve Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 3 107 248,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 5 250 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 3 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 5 250 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn RENSNU
Tilbud
Tilbud – Identifikator 25-003362
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 3 107 248,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-003362
Titel Rammeaftale på tagrenderensning
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 13/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 31259-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra små virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 3 107 248,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 3 332 796,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Greve Kommune
Registreringsnummer 44023911
Postadresse Rådhusholmen 10
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Lars Torp Steffensen
E-mail lat@greve.dk
Telefon +45 43979008
Internetadresse https://www.greve.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn RENSNU
Den økonomiske operatørs størrelse Lille virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer 43772104
Postadresse Lunikvej 30A
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Rasmus Benjamin Nielsen
E-mail Rasmus@rensnu.dk
Telefon 93929240
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 28adab09-71bb-43b5-8d5b-f018a15e8e43   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 24/03/2025   11:30:38 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 24/03/2025   11:30:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 192504-2025
EUT-S-nummer 59/2025
Offentliggørelsesdato 25/03/2025

Send til en kollega

0.031