23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Kalundborg Varmeforsyning A/S

PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA


Kalundborg Varmeforsyning A/S

183258-2025 - Resultater
Danmark – Målere – PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
OJ S 57/2025 21/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kalundborg Varmeforsyning A/S
E-mail mad@horten.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
Beskrivelse Kalundborg Varmeforsyning (herefter "Ordregiver") arbejder på at forny og optimere fjernvarmeforsyningen til gavn for eksisterende og kommende varmekunder. Ordregiver ønsker derfor at indkøbe en fleksibel måler- og datahjemtagningsinfrastruktur, som matcher Ordregivers ønske om en datahjemtagning til en række forskellige anvendelsesformål. Den udbudte kontrakt omfatter følgende hovedydelser: - Levering af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Installation af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Levering af datahjemtagningsinfrastruktur - Operationelt system til dekryptering og integration af data til Ordregivers systemer (hjemtagningssystem) - Levering af nye varmemålere (ca. 350) efter Implementeringsperiodens udløb Det primære formål med den udbudte kontrakt er at sikre udskiftning af Ordregivers eksisterende varmemålere med henblik på understøttelse af korrekt – og fjernaflæst – forbrugsafregning. Derudover skal datahjemtagning i medfør af den udbudte kontrakt opfylde Ordregivers ønske om løbende at udforske mulighederne for at anvende forbrugsdata til forskellige formål – til gavn for både forbrugerne og Ordregiver. Ordregiver forventer derfor med udbuddet at finde en samarbejdspartner, som både kan sikre en robust målerudskiftning i Implementeringsperioden, og som også kan være en aktiv samarbejdspartner for Ordregiver i forhold til dennes overvejelser om fremtidig dataanvendelse. Ordregiver har ikke specifikke ønsker til teknologi hvad angår datahjemtagningsinfrastrukturen, idet Ordregiver "blot" ønsker den datahjemtagningsinfrastruktur, som bedst muligt lever op til Ordregivers ønsker og krav. Det står derfor tilbudsgiver frit for at foreslå løsninger, der omfatter datahjemtagning baseret på fx WM-BUS, LoraWan, NB-IoT, LTE-M, GPRS/GSM (2-5) eller anden teknologi. Samtidig ønsker Ordregiver ikke på forhånd at låse valget mellem at eje eller leje datahjemtagningsinfrastrukturen, ligesom Ordregiver ikke på forhånd har taget stilling til, om varmemålerne skal være batteridrevne eller strømforsynede. Tilbudsgiverne skal derfor afgive tilbud på mindst én af nedenstående kombinationer, idet udbuddet gennemføres som et sideordnet udbud: - Kombination 1: Batteridrevne målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 2: Strømforsynede målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 3: Batteridrevne målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 4: Strømforsynede målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen Det står tilbudsgiver frit for at afgive tilbud på en, flere eller alle kombinationsmuligheder. Samtidig må en tilbudsgiver afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Ordregiver har overvejet mulighederne for at opdele den udbudte kontrakt, men har fravalgt dette, da en opdeling forventes at medføre en række uhensigtsmæssige tekniske og juridiske snitflader med deraf følgende økonomiske risici og transaktionsomkostninger. Den udbudte kontrakt udbydes uden en på forhånd fastsat slutdato, idet kontrakten ophører, når begge Parter har opfyldt de forpligtelser, som påhviler dem i medfør af Kontrakten. De oplyste start/slutdatoer afspejler henholdsvis den forventede dato for kontraktens indgåelse og tidspunktet for den ønskede afslutning af Implementeringsperiode.
Identifikator for proceduren d5eec4cd-298b-4430-b8ff-b516de68c997
Tidligere bekendtgørelse 123666c0-f0b8-4fb6-83e5-f4f8d1c789aa-01
Intern ID 200253
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til forsyningsvirksomhedsdirektivet . Den valgte udbudsform betyder, at processen – i hovedtræk – indeholder følgende aktiviteter: 1. Alle virksomheder kan på baggrund af udbudsbekendtgørelsen ansøge om prækvalifikation ("åben runde"). 2. På baggrund af de modtagne prækvalifikationsansøgninger prækvalificerer Ordregiver fem virksomheder . 3. Prækvalificerede virksomheder kan afgive tilbud ("lukket runde"). 4. Efter tilbudsfristens udløb indleder Ordregiver forhandlinger. 5. Efter tilbudsfristens udløb og efter forhandlingsforløbet tildeler Ordregiver kontrakten til den tilbudsgiver, som har afgivet det tilbud, som afspejler bedste forhold mellem pris og kvalitet. Bemærk: Ordregiver er indstillet på at forhandle om alle dele af udbudsmaterialet, idet disse forhandlinger dog ikke kan føre til ændring(er) af hverken Mindstekrav, Konkurrenceparametre eller vilkår, som efter omstændighederne må betragtes som grundlæggende . På baggrund af forhandlingsmøderne vil Ordregiver vurdere, om tilbudsgiverne skal afgive endnu et tilbud, ligesom Ordregiver vil fastsætte en endelig frist herfor.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38550000   Målere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  09323000   Fjernvarme (indenbys), 09324000   Fjernvarme (mellembys), 38300000   Måleudstyr, 38410000   Måleinstrumenter, 51200000   Installation af måle-, kontrol-, prøvnings- og navigationsudstyr, 72310000   Databehandling, 72318000   Datatransmission, 72320000   Databasevirksomhed
2.1.2.
Udførelsessted
By Kalundborg
Postnummer 4400
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Sideordnet udbud: Som beskrevet i Udbudsbetingelserne gennemføres udbuddet som et sideordnet udbud, idet tilbudsgiverne har mulighed for at afgive tilbud på fire forskellige løsningskombinationer, ligesom tilbudsgiver har mulighed for at afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Alle modtagne tilbud evalueres i overensstemmelse med afsnit 3 i Udbudsbetingelserne. Ordregiver foretrækker således ikke på forhånd én kombinationsmulighed frem for en anden, men tildeler kontrakten til det tilbud (den kombinationsmulighed), som – baseret på de offentliggjorte konkurrenceparametre – afspejler det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Tilsvarende vil ansøgere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1 blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder/udenlandske ledelsesmedlemmer) som dokumentation for, at ansøgeren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1. maj 2024. I medfør af udbudslovens § 134 a skal Ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udvælgelse blandt flere egnede: Hvis der modtages ansøgninger fra flere end fem egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de fem virksomheder, som ud fra en samlet vurdering har mest erfaring med tilsvarende eller lignende opgaver. Med ”tilsvarende eller lignende opgaver” forstås opgaver, som i forhold til omfang, de leverede målere, og de klimatiske forhold, målerne skal anvendes i, er tilsvarende eller lignende. I vurderingen indgår også ansøgers erfaring med rollen som totalleverandør på en lignende opgave. EU-Forordning 2022/576: I medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder der et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Vederlag: Der udbetales ikke vederlag til tilbudsgiverne for disses deltagelse i udbuddet.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
Beskrivelse Kalundborg Varmeforsyning (herefter "Ordregiver") arbejder på at forny og optimere fjernvarmeforsyningen til gavn for eksisterende og kommende varmekunder. Ordregiver ønsker derfor at indkøbe en fleksibel måler- og datahjemtagningsinfrastruktur, som matcher Ordregivers ønske om en datahjemtagning til en række forskellige anvendelsesformål. Den udbudte kontrakt omfatter følgende hovedydelser: - Levering af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Installation af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Levering af datahjemtagningsinfrastruktur - Operationelt system til dekryptering og integration af data til Ordregivers systemer (hjemtagningssystem) - Levering af nye varmemålere (ca. 350) efter Implementeringsperiodens udløb Det primære formål med den udbudte kontrakt er at sikre udskiftning af Ordregivers eksisterende varmemålere med henblik på understøttelse af korrekt – og fjernaflæst – forbrugsafregning. Derudover skal datahjemtagning i medfør af den udbudte kontrakt opfylde Ordregivers ønske om løbende at udforske mulighederne for at anvende forbrugsdata til forskellige formål – til gavn for både forbrugerne og Ordregiver. Ordregiver forventer derfor med udbuddet at finde en samarbejdspartner, som både kan sikre en robust målerudskiftning i Implementeringsperioden, og som også kan være en aktiv samarbejdspartner for Ordregiver i forhold til dennes overvejelser om fremtidig dataanvendelse. Ordregiver har ikke specifikke ønsker til teknologi hvad angår datahjemtagningsinfrastrukturen, idet Ordregiver "blot" ønsker den datahjemtagningsinfrastruktur, som bedst muligt lever op til Ordregivers ønsker og krav. Det står derfor tilbudsgiver frit for at foreslå løsninger, der omfatter datahjemtagning baseret på fx WM-BUS, LoraWan, NB-IoT, LTE-M, GPRS/GSM (2-5) eller anden teknologi. Samtidig ønsker Ordregiver ikke på forhånd at låse valget mellem at eje eller leje datahjemtagningsinfrastrukturen, ligesom Ordregiver ikke på forhånd har taget stilling til, om varmemålerne skal være batteridrevne eller strømforsynede. Tilbudsgiverne skal derfor afgive tilbud på mindst én af nedenstående kombinationer, idet udbuddet gennemføres som et sideordnet udbud: - Kombination 1: Batteridrevne målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 2: Strømforsynede målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 3: Batteridrevne målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 4: Strømforsynede målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen Det står tilbudsgiver frit for at afgive tilbud på en, flere eller alle kombinationsmuligheder. Samtidig må en tilbudsgiver afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Ordregiver har overvejet mulighederne for at opdele den udbudte kontrakt, men har fravalgt dette, da en opdeling forventes at medføre en række uhensigtsmæssige tekniske og juridiske snitflader med deraf følgende økonomiske risici og transaktionsomkostninger. Den udbudte kontrakt udbydes uden en på forhånd fastsat slutdato, idet kontrakten ophører, når begge Parter har opfyldt de forpligtelser, som påhviler dem i medfør af Kontrakten. De oplyste start/slutdatoer afspejler henholdsvis den forventede dato for kontraktens indgåelse og tidspunktet for den ønskede afslutning af Implementeringsperiode.
Intern ID 200253
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38550000   Målere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  09323000   Fjernvarme (indenbys), 09324000   Fjernvarme (mellembys), 38300000   Måleudstyr, 38410000   Måleinstrumenter, 51200000   Installation af måle-, kontrol-, prøvnings- og navigationsudstyr, 72310000   Databehandling, 72318000   Datatransmission, 72320000   Databasevirksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
By Kalundborg
Postnummer 4400
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 27/09/2024
Varigheds slutdato 31/03/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Sideordnet udbud: Som beskrevet i Udbudsbetingelserne gennemføres udbuddet som et sideordnet udbud, idet tilbudsgiverne har mulighed for at afgive tilbud på fire forskellige løsningskombinationer, ligesom tilbudsgiver har mulighed for at afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Alle modtagne tilbud evalueres i overensstemmelse med afsnit 3 i Udbudsbetingelserne. Ordregiver foretrækker således ikke på forhånd én kombinationsmulighed frem for en anden, men tildeler kontrakten til det tilbud (den kombinationsmulighed), som – baseret på de offentliggjorte konkurrenceparametre – afspejler det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Tilsvarende vil ansøgere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1 blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder/udenlandske ledelsesmedlemmer) som dokumentation for, at ansøgeren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1. maj 2024. I medfør af udbudslovens § 134 a skal Ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udvælgelse blandt flere egnede: Hvis der modtages ansøgninger fra flere end fem egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de fem virksomheder, som ud fra en samlet vurdering har mest erfaring med tilsvarende eller lignende opgaver. Med ”tilsvarende eller lignende opgaver” forstås opgaver, som i forhold til omfang, de leverede målere, og de klimatiske forhold, målerne skal anvendes i, er tilsvarende eller lignende. I vurderingen indgår også ansøgers erfaring med rollen som totalleverandør på en lignende opgave. EU-Forordning 2022/576: I medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder der et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Vederlag: Der udbetales ikke vederlag til tilbudsgiverne for disses deltagelse i udbuddet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60
Kriterium
TypePris
Navn Totaløkonomi
Beskrivelse Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Tidsplan/organisation
Beskrivelse Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer)gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. jf. lovens § 7, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der udfører betalingen Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der underskriver kontrakten Kalundborg Varmeforsyning A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 16 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Kamstrup A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 2024/24
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 16 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 200253
Titel KONTRAKT PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 18/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 18/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Kalundborg Varmeforsyning A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kalundborg Varmeforsyning A/S
Registreringsnummer 31774985
Postadresse Dokhavnsvej 15
By Kalundborg
Postnummer 4400
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Marianne Dauding
E-mail mad@horten.dk
Telefon +4533344398
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer ORG-37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer ORG-10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Kamstrup A/S
Registreringsnummer 21248118
By Skanderborg
Postnummer 8660
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +4589931000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 030c409d-89bc-4455-b58e-9d6a941ebabc   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 20/03/2025   07:56:01 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 20/03/2025   08:07:09 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 183258-2025
EUT-S-nummer 57/2025
Offentliggørelsesdato 21/03/2025

Send til en kollega

0.063