1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
Beskrivelse
:
Kalundborg Varmeforsyning (herefter "Ordregiver") arbejder på at forny og optimere fjernvarmeforsyningen til gavn for eksisterende og kommende varmekunder. Ordregiver ønsker derfor at indkøbe en fleksibel måler- og datahjemtagningsinfrastruktur, som matcher Ordregivers ønske om en datahjemtagning til en række forskellige anvendelsesformål. Den udbudte kontrakt omfatter følgende hovedydelser: - Levering af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Installation af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Levering af datahjemtagningsinfrastruktur - Operationelt system til dekryptering og integration af data til Ordregivers systemer (hjemtagningssystem) - Levering af nye varmemålere (ca. 350) efter Implementeringsperiodens udløb Det primære formål med den udbudte kontrakt er at sikre udskiftning af Ordregivers eksisterende varmemålere med henblik på understøttelse af korrekt – og fjernaflæst – forbrugsafregning. Derudover skal datahjemtagning i medfør af den udbudte kontrakt opfylde Ordregivers ønske om løbende at udforske mulighederne for at anvende forbrugsdata til forskellige formål – til gavn for både forbrugerne og Ordregiver. Ordregiver forventer derfor med udbuddet at finde en samarbejdspartner, som både kan sikre en robust målerudskiftning i Implementeringsperioden, og som også kan være en aktiv samarbejdspartner for Ordregiver i forhold til dennes overvejelser om fremtidig dataanvendelse. Ordregiver har ikke specifikke ønsker til teknologi hvad angår datahjemtagningsinfrastrukturen, idet Ordregiver "blot" ønsker den datahjemtagningsinfrastruktur, som bedst muligt lever op til Ordregivers ønsker og krav. Det står derfor tilbudsgiver frit for at foreslå løsninger, der omfatter datahjemtagning baseret på fx WM-BUS, LoraWan, NB-IoT, LTE-M, GPRS/GSM (2-5) eller anden teknologi. Samtidig ønsker Ordregiver ikke på forhånd at låse valget mellem at eje eller leje datahjemtagningsinfrastrukturen, ligesom Ordregiver ikke på forhånd har taget stilling til, om varmemålerne skal være batteridrevne eller strømforsynede. Tilbudsgiverne skal derfor afgive tilbud på mindst én af nedenstående kombinationer, idet udbuddet gennemføres som et sideordnet udbud: - Kombination 1: Batteridrevne målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 2: Strømforsynede målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 3: Batteridrevne målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 4: Strømforsynede målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen Det står tilbudsgiver frit for at afgive tilbud på en, flere eller alle kombinationsmuligheder. Samtidig må en tilbudsgiver afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Ordregiver har overvejet mulighederne for at opdele den udbudte kontrakt, men har fravalgt dette, da en opdeling forventes at medføre en række uhensigtsmæssige tekniske og juridiske snitflader med deraf følgende økonomiske risici og transaktionsomkostninger. Den udbudte kontrakt udbydes uden en på forhånd fastsat slutdato, idet kontrakten ophører, når begge Parter har opfyldt de forpligtelser, som påhviler dem i medfør af Kontrakten. De oplyste start/slutdatoer afspejler henholdsvis den forventede dato for kontraktens indgåelse og tidspunktet for den ønskede afslutning af Implementeringsperiode.
Identifikator for proceduren
:
d5eec4cd-298b-4430-b8ff-b516de68c997
Tidligere bekendtgørelse
:
123666c0-f0b8-4fb6-83e5-f4f8d1c789aa-01
Intern ID
:
200253
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til forsyningsvirksomhedsdirektivet . Den valgte udbudsform betyder, at processen – i hovedtræk – indeholder følgende aktiviteter: 1. Alle virksomheder kan på baggrund af udbudsbekendtgørelsen ansøge om prækvalifikation ("åben runde"). 2. På baggrund af de modtagne prækvalifikationsansøgninger prækvalificerer Ordregiver fem virksomheder . 3. Prækvalificerede virksomheder kan afgive tilbud ("lukket runde"). 4. Efter tilbudsfristens udløb indleder Ordregiver forhandlinger. 5. Efter tilbudsfristens udløb og efter forhandlingsforløbet tildeler Ordregiver kontrakten til den tilbudsgiver, som har afgivet det tilbud, som afspejler bedste forhold mellem pris og kvalitet. Bemærk: Ordregiver er indstillet på at forhandle om alle dele af udbudsmaterialet, idet disse forhandlinger dog ikke kan føre til ændring(er) af hverken Mindstekrav, Konkurrenceparametre eller vilkår, som efter omstændighederne må betragtes som grundlæggende . På baggrund af forhandlingsmøderne vil Ordregiver vurdere, om tilbudsgiverne skal afgive endnu et tilbud, ligesom Ordregiver vil fastsætte en endelig frist herfor.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
38550000
Målere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
09323000
Fjernvarme (indenbys),
09324000
Fjernvarme (mellembys),
38300000
Måleudstyr,
38410000
Måleinstrumenter,
51200000
Installation af måle-, kontrol-, prøvnings- og navigationsudstyr,
72310000
Databehandling,
72318000
Datatransmission,
72320000
Databasevirksomhed
2.1.2.
Udførelsessted
By
:
Kalundborg
Postnummer
:
4400
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
16 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Sideordnet udbud: Som beskrevet i Udbudsbetingelserne gennemføres udbuddet som et sideordnet udbud, idet tilbudsgiverne har mulighed for at afgive tilbud på fire forskellige løsningskombinationer, ligesom tilbudsgiver har mulighed for at afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Alle modtagne tilbud evalueres i overensstemmelse med afsnit 3 i Udbudsbetingelserne. Ordregiver foretrækker således ikke på forhånd én kombinationsmulighed frem for en anden, men tildeler kontrakten til det tilbud (den kombinationsmulighed), som – baseret på de offentliggjorte konkurrenceparametre – afspejler det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Tilsvarende vil ansøgere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1 blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder/udenlandske ledelsesmedlemmer) som dokumentation for, at ansøgeren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1. maj 2024. I medfør af udbudslovens § 134 a skal Ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udvælgelse blandt flere egnede: Hvis der modtages ansøgninger fra flere end fem egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de fem virksomheder, som ud fra en samlet vurdering har mest erfaring med tilsvarende eller lignende opgaver. Med ”tilsvarende eller lignende opgaver” forstås opgaver, som i forhold til omfang, de leverede målere, og de klimatiske forhold, målerne skal anvendes i, er tilsvarende eller lignende. I vurderingen indgår også ansøgers erfaring med rollen som totalleverandør på en lignende opgave. EU-Forordning 2022/576: I medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder der et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Vederlag: Der udbetales ikke vederlag til tilbudsgiverne for disses deltagelse i udbuddet.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
Beskrivelse
:
Kalundborg Varmeforsyning (herefter "Ordregiver") arbejder på at forny og optimere fjernvarmeforsyningen til gavn for eksisterende og kommende varmekunder. Ordregiver ønsker derfor at indkøbe en fleksibel måler- og datahjemtagningsinfrastruktur, som matcher Ordregivers ønske om en datahjemtagning til en række forskellige anvendelsesformål. Den udbudte kontrakt omfatter følgende hovedydelser: - Levering af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Installation af nye varmemålere (ca. 5.000) i Implementeringsperioden - Levering af datahjemtagningsinfrastruktur - Operationelt system til dekryptering og integration af data til Ordregivers systemer (hjemtagningssystem) - Levering af nye varmemålere (ca. 350) efter Implementeringsperiodens udløb Det primære formål med den udbudte kontrakt er at sikre udskiftning af Ordregivers eksisterende varmemålere med henblik på understøttelse af korrekt – og fjernaflæst – forbrugsafregning. Derudover skal datahjemtagning i medfør af den udbudte kontrakt opfylde Ordregivers ønske om løbende at udforske mulighederne for at anvende forbrugsdata til forskellige formål – til gavn for både forbrugerne og Ordregiver. Ordregiver forventer derfor med udbuddet at finde en samarbejdspartner, som både kan sikre en robust målerudskiftning i Implementeringsperioden, og som også kan være en aktiv samarbejdspartner for Ordregiver i forhold til dennes overvejelser om fremtidig dataanvendelse. Ordregiver har ikke specifikke ønsker til teknologi hvad angår datahjemtagningsinfrastrukturen, idet Ordregiver "blot" ønsker den datahjemtagningsinfrastruktur, som bedst muligt lever op til Ordregivers ønsker og krav. Det står derfor tilbudsgiver frit for at foreslå løsninger, der omfatter datahjemtagning baseret på fx WM-BUS, LoraWan, NB-IoT, LTE-M, GPRS/GSM (2-5) eller anden teknologi. Samtidig ønsker Ordregiver ikke på forhånd at låse valget mellem at eje eller leje datahjemtagningsinfrastrukturen, ligesom Ordregiver ikke på forhånd har taget stilling til, om varmemålerne skal være batteridrevne eller strømforsynede. Tilbudsgiverne skal derfor afgive tilbud på mindst én af nedenstående kombinationer, idet udbuddet gennemføres som et sideordnet udbud: - Kombination 1: Batteridrevne målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 2: Strømforsynede målere + driftsaftale på datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 3: Batteridrevne målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen - Kombination 4: Strømforsynede målere + salg af datahjemtagningsinfrastrukturen Det står tilbudsgiver frit for at afgive tilbud på en, flere eller alle kombinationsmuligheder. Samtidig må en tilbudsgiver afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Ordregiver har overvejet mulighederne for at opdele den udbudte kontrakt, men har fravalgt dette, da en opdeling forventes at medføre en række uhensigtsmæssige tekniske og juridiske snitflader med deraf følgende økonomiske risici og transaktionsomkostninger. Den udbudte kontrakt udbydes uden en på forhånd fastsat slutdato, idet kontrakten ophører, når begge Parter har opfyldt de forpligtelser, som påhviler dem i medfør af Kontrakten. De oplyste start/slutdatoer afspejler henholdsvis den forventede dato for kontraktens indgåelse og tidspunktet for den ønskede afslutning af Implementeringsperiode.
Intern ID
:
200253
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
38550000
Målere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
09323000
Fjernvarme (indenbys),
09324000
Fjernvarme (mellembys),
38300000
Måleudstyr,
38410000
Måleinstrumenter,
51200000
Installation af måle-, kontrol-, prøvnings- og navigationsudstyr,
72310000
Databehandling,
72318000
Datatransmission,
72320000
Databasevirksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
By
:
Kalundborg
Postnummer
:
4400
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
27/09/2024
Varigheds slutdato
:
31/03/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
16 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Sideordnet udbud: Som beskrevet i Udbudsbetingelserne gennemføres udbuddet som et sideordnet udbud, idet tilbudsgiverne har mulighed for at afgive tilbud på fire forskellige løsningskombinationer, ligesom tilbudsgiver har mulighed for at afgive flere tilbud på samme kombinationsløsning, fx hvis tilbudsgiver vurderer, at kombinationsløsningen kan opfyldes med forskellig teknologi. Alle modtagne tilbud evalueres i overensstemmelse med afsnit 3 i Udbudsbetingelserne. Ordregiver foretrækker således ikke på forhånd én kombinationsmulighed frem for en anden, men tildeler kontrakten til det tilbud (den kombinationsmulighed), som – baseret på de offentliggjorte konkurrenceparametre – afspejler det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Tilsvarende vil ansøgere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1 blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder/udenlandske ledelsesmedlemmer) som dokumentation for, at ansøgeren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1. maj 2024. I medfør af udbudslovens § 134 a skal Ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udvælgelse blandt flere egnede: Hvis der modtages ansøgninger fra flere end fem egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de fem virksomheder, som ud fra en samlet vurdering har mest erfaring med tilsvarende eller lignende opgaver. Med ”tilsvarende eller lignende opgaver” forstås opgaver, som i forhold til omfang, de leverede målere, og de klimatiske forhold, målerne skal anvendes i, er tilsvarende eller lignende. I vurderingen indgår også ansøgers erfaring med rollen som totalleverandør på en lignende opgave. EU-Forordning 2022/576: I medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder der et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Vederlag: Der udbetales ikke vederlag til tilbudsgiverne for disses deltagelse i udbuddet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Totaløkonomi
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Tidsplan/organisation
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer)gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. jf. lovens § 7, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
16 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Kamstrup A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
2024/24
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
16 000 000,00
DKK
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
200253
Titel
:
KONTRAKT PROJEKT: MÅLERE OG INFRASTRUKTUR TIL HJEMTAGNING AF FORBRUGSDATA
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
18/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
18/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Kalundborg Varmeforsyning A/S
Registreringsnummer
:
31774985
Postadresse
:
Dokhavnsvej 15
By
:
Kalundborg
Postnummer
:
4400
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Marianne Dauding
Telefon
:
+4533344398
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Kamstrup A/S
Registreringsnummer
:
21248118
By
:
Skanderborg
Postnummer
:
8660
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4589931000
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
030c409d-89bc-4455-b58e-9d6a941ebabc
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/03/2025
07:56:01 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
20/03/2025
08:07:09 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
183258-2025
EUT-S-nummer
:
57/2025
Offentliggørelsesdato
:
21/03/2025