23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

I/S Vestforbrænding og datterselskaber

Indvejning, modtagekontrol og sortering, samt efterfølgende behandling og afsætning af fraktionen Vinduer og døre med glas


I/S Vestforbrænding og datterselskaber

109248-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Indvejning, modtagekontrol og sortering, samt efterfølgende behandling og afsætning af fraktionen Vinduer og døre med glas
OJ S 34/2025 18/02/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen - Meddelelse om ændring
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn I/S Vestforbrænding og datterselskaber
E-mail ansi@vestfor.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indvejning, modtagekontrol og sortering, samt efterfølgende behandling og afsætning af fraktionen Vinduer og døre med glas
Beskrivelse Udbuddet vedrører indvejning, modtagekontrol og sortering, samt efterfølgende behandling og afsætning af fraktionen Vinduer og døre med glas. Vinduer og døre med glas indsamles på genbrugsstationer i I/S Vestforbrændings opland.
Identifikator for proceduren a10a5118-5bb8-4c2d-8f77-03326e31c801
Intern ID 23-01979
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 400 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ændringsbekendtgørelsen udsendes i det CPV-koden 90511000-2 Indsamling af affald ved en fejl blev omfattet af dette udbud. Udbuddet omhandler en aftale om behandling af en specifik affaldsfraktion som allerede er indsamlet.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Indvejning, modtagekontrol og sortering, samt efterfølgende behandling og afsætning af fraktionen Vinduer og døre med glas
Beskrivelse Udbuddet vedrører indvejning, modtagekontrol og sortering, samt efterfølgende behandling og afsætning af fraktionen Vinduer og døre med glas. Vinduer og døre med glas indsamles på genbrugsstationer i I/S Vestforbrændings opland.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald, 90511000   Indsamling af affald
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2023
Varigheds slutdato 31/08/2025
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet: • Tilbudsgiver skal som minimum have en positiv egenkapital i hver af de seneste 3 disponible regnskabsår. Oplysning om økonomisk og finansiel formåen skal angives i ESPD’et.

Kriterium Referencer på specificerede leverancer
Beskrivelse Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig kapacitet: • Tilbudsgiver skal som minimum angive 3 referencer, som dokumenterer, at tilbudsgiver har erfaring med at håndtere opgaver af tilsvarende kompleksitet og mængde som den udbudte opgave. Referencerne skal til sammen repræsentere minimum 2.000 tons. Hver reference skal som minimum indeholde en beskrivelse af: o Ydelsen med beskrivelse af relevans ift. den udbudte opgave o Kunden o Mængde o Dato for indgåelse af aftalen Oplysning om teknisk og faglig formåen skal angives i ESPD’et.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 22/05/2023   12:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 184   Døgn
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 22/05/2023   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren I/S Vestforbrænding og datterselskaber
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for udbud
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse I/S Vestforbrænding og datterselskaber
TED eSender Publications Office of the European Union
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn I/S Vestforbrænding og datterselskaber
Registreringsnummer 10866111
Postadresse Ejby Mosevej 219    
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anny Simonsen
E-mail ansi@vestfor.dk
Telefon +45 24777842
Internetadresse http://www.vestfor.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 243173-2023
Hovedårsagen til ændringen Berigtigelse – køber
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f51ebfa3-a3e1-43d6-8611-a684f43a2315   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 17/02/2025   12:38:48 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 109248-2025
EUT-S-nummer 34/2025
Offentliggørelsesdato 18/02/2025

Send til en kollega

0.063