23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
17.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fors Affald Holbæk A/S

Udbud af indsamling og transport af husholdningsaffald, storskrald, miljøkasser og haveaffald i Holbæk Kommune


Fors Affald Holbæk A/S

106241-2025 - Resultater
Danmark – Indsamling af affald – Udbud af indsamling og transport af husholdningsaffald, storskrald, miljøkasser og haveaffald i Holbæk Kommune
OJ S 33/2025 17/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fors Affald Holbæk A/S
E-mail RPL@fors.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af indsamling og transport af husholdningsaffald, storskrald, miljøkasser og haveaffald i Holbæk Kommune
Beskrivelse Udbuddet omfatter indsamling af husholdningsaffald og husholdningslignende affald fra ca. 74.000 borgere og på nuværende tidspunkt 124 institutioner og 273 mindre erhverv i Holbæk Kommune. Kontrakten er inddelt i tre delopgaver, som beskriver indsamlingsordningerne: Delopgave 1: Husstandsindsamling af rest og madaffald samt genanvendeligt affald fra 2- og 4-hjulede beholdere, sækketømning på særlige adresser og tømning af batterier fra batteribokse. Delopgave 2: Tømning af nedgravede beholdere med rest og madaffald og genanvendeligt affald. Delopgave 3: Indsamling af storskrald, haveaffald, tekstilaffald og farligt affald i miljøkasser. Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere oplysninger.
Identifikator for proceduren d8e93df9-1f1c-4335-9ffa-153deeefcd4c
Tidligere bekendtgørelse 1b007876-0dc6-43ef-90b8-c7589d9bd8a5-01
Intern ID 380199
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90511000   Indsamling af affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse, 90511200   Indsamling af husholdningsaffald, 90512000   Transport af affald
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan bygherre anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive den med udbudsmaterialet vedlagte tro- og loverklæring om dette forhold. Det er i den forbindelse Ordregivers opfattelse, at ansøger/tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejerforhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise tilbudsgivere, som ikke underskriver den vedlagte tro- og loveerklæring. Tilbudsgivere, som baserer sig på andre enheders kapacitet i forhold til opfyldelse af mindstekravene, skal vedlægge særskilte ESPD'er for disse en-heder. Baserer ansøger sig på andre enheders kapacitet, vil ansøger vil som en del af dokumentationen blive afkrævet en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren, jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.3.2 og 2.3.3. Afgives ansøgningen af en sammenslutning af virksomheder (konsortium eller lignende) skal hver konsortiedeltager vedlægge et særskilt ESPD. For sammenslutninger af virksomheder gælder, at deltagerne skal påtage sig solidarisk hæftelse for kontraktens opfyldelse. Bemærk, at hvis den tilbudsgiver, der står til at få tildelt kontrakten udgøres af en sammenslutning af virksomheder (konsortium eller lignende), skal der som en del af dokumentationen afleveres en konsortieerklæring, hvori konsortiedeltagerne erklærer, at de alle hver især hæfter direkte, solidarisk og ubegrænset overfor Ordregiver for enhver forpligtelse i relation til konsortiets tilbud, såfremt konsortiet tildeles den udbudte kontrakt. Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a, samt 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Tilsvarende vil tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, nr. (1)-(6), blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af tilbuddet) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder/udenlandske ledelsesmedlemmer) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. For god ordens skyld bemærkes i denne sammenhæng: I medfør af udbudslovens § 134 a skal Ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver vil påse udelukkelsesgrundens fravær forud for tildelingsbeslutningen. Ordregiver vil acceptere serviceattester/tilsvarende dokumentation, som er udstedt tidligst 4 måneder før tilbudsfristens udløb. Der udbetales ikke vederlag til tilbudsgiverne for deres deltagelse i udbudsprocessen. Ved angivelse af antallet af renere køretøjer, jf. Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF af 23. april 2009 om fremme af renere og mere energieffektive køretøjer til vejtransport, har Ordregiver angivet den forventede fordeling af køretøjer i forbindelse med opgavens løsning. Idet kontrakten først træder i kraft 1. oktober 2026, har hverken Ordregiver eller vindende tilbudsgiver mulighed for, på tidspunktet for indsendelse af bekendtgørelse om indgåede kontrakter, med fuldstændig nøjagtighed at angive denne fordeling.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af indsamling og transport af husholdningsaffald, storskrald, miljøkasser og haveaffald i Holbæk Kommune
Beskrivelse Udbuddet omfatter indsamling af husholdningsaffald og husholdningslignende affald fra ca. 74.000 borgere og på nuværende tidspunkt 124 institutioner og 273 mindre erhverv i Holbæk Kommune. Kontrakten er inddelt i tre delopgaver, som beskriver indsamlingsordningerne: Delopgave 1: Husstandsindsamling af rest og madaffald samt genanvendeligt affald fra 2- og 4-hjulede beholdere, sækketømning på særlige adresser og tømning af batterier fra batteribokse. Delopgave 2: Tømning af nedgravede beholdere med rest og madaffald og genanvendeligt affald. Delopgave 3: Indsamling af storskrald, haveaffald, tekstilaffald og farligt affald i miljøkasser. Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere oplysninger.
Intern ID 380199
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90511000   Indsamling af affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse, 90511200   Indsamling af husholdningsaffald, 90512000   Transport af affald
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 7   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Ordregiver kan forlænge kontrakten 1 gang med et vilkårligt antal måneder, dog samlet højst 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan bygherre anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive den med udbudsmaterialet vedlagte tro- og loverklæring om dette forhold. Det er i den forbindelse Ordregivers opfattelse, at ansøger/tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejerforhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise tilbudsgivere, som ikke underskriver den vedlagte tro- og loveerklæring. Tilbudsgivere, som baserer sig på andre enheders kapacitet i forhold til opfyldelse af mindstekravene, skal vedlægge særskilte ESPD'er for disse en-heder. Baserer ansøger sig på andre enheders kapacitet, vil ansøger vil som en del af dokumentationen blive afkrævet en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren, jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.3.2 og 2.3.3. Afgives ansøgningen af en sammenslutning af virksomheder (konsortium eller lignende) skal hver konsortiedeltager vedlægge et særskilt ESPD. For sammenslutninger af virksomheder gælder, at deltagerne skal påtage sig solidarisk hæftelse for kontraktens opfyldelse. Bemærk, at hvis den tilbudsgiver, der står til at få tildelt kontrakten udgøres af en sammenslutning af virksomheder (konsortium eller lignende), skal der som en del af dokumentationen afleveres en konsortieerklæring, hvori konsortiedeltagerne erklærer, at de alle hver især hæfter direkte, solidarisk og ubegrænset overfor Ordregiver for enhver forpligtelse i relation til konsortiets tilbud, såfremt konsortiet tildeles den udbudte kontrakt. Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a, samt 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Tilsvarende vil tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, nr. (1)-(6), blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af tilbuddet) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder/udenlandske ledelsesmedlemmer) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. For god ordens skyld bemærkes i denne sammenhæng: I medfør af udbudslovens § 134 a skal Ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver vil påse udelukkelsesgrundens fravær forud for tildelingsbeslutningen. Ordregiver vil acceptere serviceattester/tilsvarende dokumentation, som er udstedt tidligst 4 måneder før tilbudsfristens udløb. Der udbetales ikke vederlag til tilbudsgiverne for deres deltagelse i udbudsprocessen. Ved angivelse af antallet af renere køretøjer, jf. Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF af 23. april 2009 om fremme af renere og mere energieffektive køretøjer til vejtransport, har Ordregiver angivet den forventede fordeling af køretøjer i forbindelse med opgavens løsning. Idet kontrakten først træder i kraft 1. oktober 2026, har hverken Ordregiver eller vindende tilbudsgiver mulighed for, på tidspunktet for indsendelse af bekendtgørelse om indgåede kontrakter, med fuldstændig nøjagtighed at angive denne fordeling.
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Anden tjenesteydelseskontrakt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Beskrivelse af, hvad der lægges vægt på ved evalueringen, fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 55

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Miljø
Beskrivelse Beskrivelse af, hvad der lægges vægt på ved evalueringen, fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 30

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Beskrivelse af, hvad der lægges vægt på ved evalueringen, herunder delkriterier, fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 15
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: » Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller Klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. Seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns-lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds-lovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fors Affald Holbæk A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Fors Affald Holbæk A/S
Organisation, der udfører betalingen Fors Affald Holbæk A/S
Organisation, der underskriver kontrakten Fors Affald Holbæk A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 313 371 664,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn City Container Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 380199
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet ikke offentliggjort
Begrundelse for senere offentliggørelse En økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Beskrivelse af begrundelse for senere offentliggørelse Den nøjagtige værdi af aftalen tilbageholdes af hensyn til vindende tilbudsgivers forretningsmæssige interesser.
Dato for senere offentliggørelse 01/11/2034
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland Danmark
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 380199
Titel Kontrakt vedr. indsamling og transport af husholdningsaffald, storskrald, miljøkasser og haveaffald i Holbæk Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 22/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 13/02/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Fors Affald Holbæk A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Anden tjenesteydelseskontrakt
Kategori af køretøj Lastbil (N2-N3)
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 15
Antallet af renere køretøjer 10
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fors Affald Holbæk A/S
Registreringsnummer 33033192
Postadresse Tåstrup Møllevej 5    
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Rasmus Ploug Bruun
E-mail RPL@fors.dk
Telefon +45 30786176
Internetadresse https://www.fors.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn City Container Danmark A/S
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer 26283647
By Lynge
Postnummer 3540
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Telefon 70237676
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID d09fba7c-c477-4e00-b2d2-b3717b94f134   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/02/2025   11:15:08 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 14/02/2025   11:16:23 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 106241-2025
EUT-S-nummer 33/2025
Offentliggørelsesdato 17/02/2025

Send til en kollega

0.064