23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejen Kommune

Indsamling og transport af plast, mad- og drikkekartoner for Vejen Kommune


Vejen Kommune

99371-2025 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Indsamling og transport af plast, mad- og drikkekartoner for Vejen Kommune
OJ S 31/2025 13/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejen Kommune
E-mail kat@ikudbud.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indsamling og transport af plast, mad- og drikkekartoner for Vejen Kommune
Beskrivelse Nærværende udbud vedrører indsamling og transport af plast, mad- og drikkekartoner for Vejen Kommune.
Identifikator for proceduren c05eddd4-9f44-4999-8265-37b8fcf1dfff
Tidligere bekendtgørelse 00486958-2021
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Indsamling og transport af plast, mad- og drikkekartoner for Vejen Kommune
Beskrivelse Udbuddet omfatter husstandsindsamling i Vejen Kommune af henholdsvis plast, mad- og drikkekartoner fra samtlige helårsboliger, sommerhuse og kommunale institutioner. Tømning skal ske hver fjerde (4.) uge og udgør ca. 17.800 tohjulede beholdere, firehjulede containere samt nedsænkede affaldsløsninger indeholdende plast, mad- og drikkekartoner. De angivne mængder er vejledende, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse. Ordregiver har valgt ikke at udbyde særskilte delaftaler. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske forhold skønnet, at der med en samlet Aftale kan opnås mere fordelagtige priser. Af hensyn til kvaliteten og sammenhængen i den samlede udbudte opgave vurderes det hensigtsmæssigt med én samlet Kontrakt, ligesom en opdeling, ud fra et markedsmæssigt forhold, ikke skønnes at give yderligere virksomheder – herunder SMV – mulighed for at afgive tilbud.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90500000   Tjenesteydelser i forbindelse med affald, 90511000   Indsamling af affald, 90512000   Transport af affald, 90511200   Indsamling af husholdningsaffald
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 50

Kriterium
Type Pris
Beskrivelse Pris
Vægtning (procentdel, præcis) 50
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Publications Office of the European Union
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 45 896 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Meldgaard Miljø A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator TPA-0001
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 45 896 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TEN-0001
Dato for indgåelse af kontrakten 14/02/2022
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Vejen Kommune
Registreringsnummer 29189838
Postadresse Rådhuspassagen 3    
By Vejen
Postnummer 6600
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Kadir Atsiz
E-mail kat@ikudbud.dk
Telefon 24242594
Køberprofil https://vejen.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Meldgaard Miljø A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 12994907
Postadresse Askelund 10    
By Aabenraa
Postnummer 6200
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail ffs@meldgaard.com
Telefon +45 20337321
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 000000
Postadresse Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 0000000
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 90216-2022
Hovedårsagen til ændringen Der foreligger nu oplysninger
Beskrivelse Der foreligger oplysninger om retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator RES-0001
Beskrivelse af ændringer Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse: Anden tjenesteydelseskontrakt Kategori af køretøj: Lastbil (N2-N3) Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer: 0 Antallet af renere køretøjer: 3 Antallet af tunge nulemissionskøretøjer: 0
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID ecd374ff-1f5d-4840-ab08-b3368c606ee6   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 12/02/2025   09:06:59 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 99371-2025
EUT-S-nummer 31/2025
Offentliggørelsesdato 13/02/2025

Send til en kollega

0.047