23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Kategori 19 - Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald fra husstandsindsamling i Horsens Kommune


Fællesindkøb Midt

691285-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Kategori 19 - Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald fra husstandsindsamling i Horsens Kommune
OJ S 221/2024 13/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kategori 19 - Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald fra husstandsindsamling i Horsens Kommune
Beskrivelse Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald fra husstandsindsamling i Horsens Kommune
Identifikator for proceduren 193ee60e-b650-46bb-ade5-eb41f8c0cd84
Udbudsprocedure Anden procedure, der afvikles i flere faser
Hovedpunkterne i proceduren Konkret indkøb under dynamisk indkøbssystem. Der indgås en periodekøbsaftale.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald
Beskrivelse : Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald fra husstandsindsamling
Intern ID : 88.00.00-P00-38-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varigheds slutdato 30/09/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 6 måneder, hvis skæringsdagen for producentansvarsordningen udskydes.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Ved vurdering af den laveste pris lægges tilbudssummen (estimeret årlig omsætning) til grund.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Horsens Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Fællesindkøb Midt
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 383,50   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Meldgaard Miljø A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 88.00.00-P00-38-24
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88.20.00-Ø54-65-24
Titel Transport, sortering og genanvendelse af blandet glas- og metalaffald
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 23/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 28/10/2024
Organisation, der underskriver kontrakten Fællesindkøb Midt
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer : 291898891
Postadresse : Chr M Østergaards Vej 4    
By : Horsens
Postnummer : 8700
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Lina Elkær
E-mail : lielk@fikm.dk
Telefon : 76292018
Internetadresse : https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Horsens Kommune
Registreringsnummer : 29189889
Afdeling : Fællesindkøb Midt
Postadresse : Chr. M. Østergaards Vej 4    
By : Horsens
Postnummer : 8700
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Fællesindkøb Midt
E-mail : lielk@fikm.dk
Telefon : 76812018
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Meldgaard Miljø A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 43757466
Afdeling : Fællesindkøb Midt
By : Aabenraa
Postnummer : 6200
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : fs@meldgaard.com
Telefon : 20337231
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 1f6749f5-dcd7-4225-bc3b-56203a80f721   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/11/2024   12:08:10 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 12/11/2024   11:55:29 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 691285-2024
EUT-S-nummer : 221/2024
Offentliggørelsesdato : 13/11/2024

Send til en kollega

0.078