23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vandmiljø Randers A/S

Bekendtgørelse om indgået kontrakt EU-udbud TV-inspektion og hertil knyttet spuling og brøndinspektion for Vandmiljø Randers A/S


Vandmiljø Randers A/S

648434-2024 - Resultater
Danmark – Inspektion af rørledninger – Bekendtgørelse om indgået kontrakt EU-udbud TV-inspektion og hertil knyttet spuling og brøndinspektion for Vandmiljø Randers A/S
OJ S 209/2024 25/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vandmiljø Randers A/S
E-mail ekr@fssv.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Bekendtgørelse om indgået kontrakt EU-udbud TV-inspektion og hertil knyttet spuling og brøndinspektion for Vandmiljø Randers A/S
Beskrivelse Tilbudsgiver forpligter sig til levering af TV-inspektion og hertil knyttet spuling samt brøndinspektion.Arbejdsopgaverne og det forventede omfang er nærmere beskrevet i bilag 2 Arbejdsbeskrivelse, og skal leveres til de aftalte priser, jf. bilag 1 Tilbudsliste.
Identifikator for proceduren 04d1932a-63e3-4b7a-9447-d572cc124462
Tidligere bekendtgørelse : 723feea3-ce01-4cc1-b4b5-d0d8ffc4562b-01
Intern ID 2024-602140
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt udbud i henhold til forsyningsvirksomhedsdirektivet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 76600000   Inspektion af rørledninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90470000   Rensning af kloakledninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 5 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Bekendtgørelse om indgået kontrakt EU-udbud TV-inspektion og hertil knyttet spuling og brøndinspektion for Vandmiljø Randers A/S
Beskrivelse : Tilbudsgiver forpligter sig til levering af TV-inspektion og hertil knyttet spuling samt brøndinspektion.Arbejdsopgaverne og det forventede omfang er nærmere beskrevet i bilag 2 Arbejdsbeskrivelse, og skal leveres til de aftalte priser, jf. bilag 1 Tilbudsliste.
Intern ID : 2024-602140
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 76600000   Inspektion af rørledninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90470000   Rensning af kloakledninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2024
Varigheds slutdato 31/10/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver forbeholder sig retten til option på forlængelse af nærværende Rammeaftale, således den forlænges med yderligere 2 x 12 måneder på uændrede vilkår som hovedaftalen.
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 5 000 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : LAVESTE PRIS
Beskrivelse : laveste pris
Fast værdi (i alt) 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vandmiljø Randers A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 4 248 500,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 43 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 4 300 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 5 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 300 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norva24 Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 20240810
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 20240810
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 22/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 4 248 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 4 263 528,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Vandmiljø Randers A/S
Registreringsnummer : 32285708
Postadresse : Ny Havnevej 20    
By : Randers SØ
Postnummer : 8960
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Emma Brun Kramme
E-mail : ekr@fssv.dk
Telefon : +45 69166700
Internetadresse : http://www.fssv.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Norva24 Danmark A/S
Registreringsnummer : 10206987
Postadresse : Ringager 2    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Norva24 Danmark A/S
Telefon : 43646939
Fax : 43620807
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 5ab60189-e1a0-4682-b25e-4dea950d8d41   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 24/10/2024   07:00:31 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 24/10/2024   07:11:55 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 648434-2024
EUT-S-nummer : 209/2024
Offentliggørelsesdato : 25/10/2024

Send til en kollega

0.031