23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 218-397216
Offentliggjort
11.11.2016
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Københavns Kommune, Teknik og Miljøforvaltningen, Center for Bydækkende Drift

Vintertjeneste


Københavns Kommune, Teknik og Miljøforvaltningen, Center for Bydækkende Drift

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Teknik og Miljøforvaltningen, Center for Bydækkende Drift
Njalsgade 13
København
2300
Danmark
Kontaktperson: Michael Kalving
E-mail: michal@tmt.kk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk/udbud

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vintertjeneste.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Snerydning og/eller saltning af kommunens kørebaner og cykelstier

Udbuddet er opdelt i 114 delkontrakter, hvoraf 69 delkontrakter vedrører kør 1(delkontrakt 1-69), 26 delkontrakter vedrører kør 2 (delkontrakt 70-95), 11 delkontrakter vedrører Cyk 1 (delkontrakt 96-106) og 8 delkontrakter vedrører Cyk 2 (delkontrakt 107-114).

Udbudsmaterialet vil være tilgængeligt på http://www.kk.dk/udbud

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 12 111 096.00 EUR
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vintertjeneste 2016 — Snerydning af kørebaner med traktor med plov

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Vintertjenesten skal udføres i Københavns Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udførelse af snerydning på kørebaner med traktor med plov.

Tilbudsgiver har mulighed for at tilbyde v-plov som option.

Delkontrakten kan forlænges med 2 x 1 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der kan som option tilbydes v-plov.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakten indgås for perioden 1.11.2016 til og med 20.4.2020 med mulighed for 2 x 1 års forlængelse.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
Hasteprocedure
Begrundelse:

Udbuddet gennemføres efter udbudslovens § 57, stk. 5 (hasteprocedure), idet Ordregiver har et akut behov for at kunne indgå de 114 delkontrakter, inden vintersæsonen starter.

Ordregiver har tidligere gennemført et udbud af de delkontrakter, som omfattes af denne udbudsbekendtgørelse, men har i forbindelse med evalueringen måtte konstatere, at et stort antal tilbud er ukonditionsmæssige. Idet der således ikke har været effektiv konkurrence om de berørte delkontrakter, har Ordregiver valgt at annullere og genudbyde de berørte delkontrakter. Da vintersæsonen nu er nært forestående, anser Ordregiver sig for berettiget til at anvende de kortere frister i udbudslovens § 57, stk. 5.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 169-303857
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Vintertjeneste 2016 — Snerydning af kørebaner med traktor med plov

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/11/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 97
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
J.G. HUSE ApS
30729927
Faxe
Danmark
NUTS-kode: DK0
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 43 751.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Det fælles europæiske udbudsdokument:

I henhold til udbudsloven skal standardformularen »Det fælles europæiske udbudsdokument« (ESPD), benyttes.

ESPD'et fungerer som et foreløbigt bevis for, at til at tilbudsgiveren ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund. Tilbudsgiver skal derfor udfylde ESPD'et i overensstemmelse med anvisningerne i udbudsbekendtgørelsen og det offentliggjorte udbudsmateriale.

Følgende punkter skal udfyldes af tilbudsgiver i ESPD'en:

— Oplysninger om den økonomiske aktør (Del II): afsnit A-D

— Udelukkelsesgrunde (Del III): afsnit A-C

— Afsluttende erklæringer (Del IV).

»Vindende tilbudsgiver« (den tilbudsgiver, som står til at blive tildelt en delkontrakt) skal fremlægge følgende dokumentation:

— Serviceattest.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (»Håndhævelsesloven«) indeholder frister for indgivelse af klage over udbud. Det følger heraf, at en virksomheds klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/11/2016

Send til en kollega

0.047