23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
28.06.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Universitet, Campus Service Nørre

Rengøringsservice og Vinduespoleringsservice - Københavns Universitet, Campus Service Nørre


Københavns Universitet, Campus Service Nørre

385907-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Rengøringsservice og Vinduespoleringsservice - Københavns Universitet, Campus Service Nørre
OJ S 125/2024 28/06/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Københavns Universitet, Campus Service Nørre
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Rengøringsservice og Vinduespoleringsservice - Københavns Universitet, Campus Service Nørre
Beskrivelse : Delaftale 1 Rengøringsservice Rengøringsydelsen leveres på 3 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre, Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet og UP/Farma og udgør ca. 300.000 etagemeter (anslået og med forbehold). Rengøringsservice omfatter løbende indvendig lokalerengøring og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Rengøringsservice skal udføres i henhold til rengøringssystemet programmeret rengøring kombineret med Nationale Infektionshygiejniske Retningslinjer – NIR:2023 for rengøring i hospitals- og primærsektoren, herunder dagtilbud og skoler (2. udgave 2023, af Statens Serum Institut) og andre specialinstrukser på specielle områder Den komplette oversigt over omfattede lokationer og bygninger fremgår af Kontraktbilag 5 Kalkulationsoplysninger. Ydelserne udføres primært i undervisningslokaler, fællesarealer, sanitære områder, dyrehospital, almindelige laboratorier, klassificerede laboratorier GMO-laboratorier klasse I og II og administrationsområder og i mindre omfang i dyrestalde. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Dog udføres det for nærværende på 15 etage i Mærsk tårnet af egne medarbejdere Kontraktbilag 3-7: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse. Delaftale 2 Vinduespolering Vinduespolering leveres på 5 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre. Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet, Teilum Bygningen, UP/Farma samt Niels Bohr Bygningen og udgør ca. 350.000 etagemeter (anslået og med forbehold). Mærsk Tårnet omfattes dog ikke i den udvendige polering. Dele af Niels Bohr Bygninger er med som option. Den komplette oversigt over omfattede lokationer bygninger fremgår af Kontraktbilag 3B: Omfattede lokationer og bygninger. Opgaven omfatter indvendige og udvendige facadeglas, internt glas, tagvinduer, rytterlys, indgangspartier mv. i komplekse bygninger. Indvendig vinduespolering udføres blandt andet i dyrestalde, GMO-laboratorier, dissektionsområder, retsmedicinsk mm., hvor der er særlige instruktioner og regler for beklædning, værnemidler, udstyr, karantæneregler mv. Vinduespolering bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Identifikator for proceduren : 0c59e577-5f30-4e1e-b2ed-383ba4ee8936
Tidligere bekendtgørelse : 79d39720-1038-46d4-9a5e-9bc469e8efca-01
Intern identifikator : 2024/11
Type af procedure : Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Tilbudsgiver skal tilmelde sig udbuddet og afgive tilbud via det elektroniske udbudssystem Ethics. Tilbudsgiver skal holde sig orienteret i udbudssystemet, hvor spørgsmål/svar offentliggøres. Hver tilbudsgiver kan alene indgive ét tilbud, herunder udfyldt ESPD. ESPD udarbejdes online i udbudssystemet i den særlige ESPD-funktion . VIGTIGT: Ordregiver kan IKKE læse en ESPD xml-fil, der er vedhæftet tilbuddet på anden måde end i den særlige ESPD-funktion. En tilbudsgiver der vedhæfter en ESPD xml-fil, som ordregiver ikke kan læse, vil ikke være konditionsmæssig. Såfremt tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder (fx et konsortium), skal særskilt ESPD fremsendes for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen. I disse tilfælde skal de i sammenslutningen deltagende virksomheder i deres ESPD del II A svare ”Ja” til spørgsmålet, ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, ligesom deltagerens rolle i konsortiet beskrives. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form, men der skal iblandt sammenslutningens virksomheder udpeges en fælles befuldmægtiget, der tegner alle virksomheder i sammenslutningen. Endvidere skal virksomhederne i sammenslutningen hæfte solidarisk, direkte og ubetinget for opfyldelsen af kontrakten. Dokumentation: For tilbudsgivere, som udgør en sammenslutning af virksomheder (fx et konsortium), gælder desuden, at de skal fremlægge en underskrevet konsortieerklæring om, at alle deltagere i konsortiet hæfter solidarisk for kontraktens opfyldelse og med angivelse af en konsortiedeltager, med hvem ordregiver kan indgå bindende aftaler på konsortiets vegne. Tilbudsgiver kan basere sig på andre virksomheders økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen. I sådanne tilfælde skal tilbudsgiver i ESPD del II afsnit C (”Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet”) svare ”Ja”. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet i forhold til den økonomiske/finansielle formåen og/eller den tekniske/faglige formåen, herunder i forhold til opfyldelse af minimumskrav, skal tilbudsgiver vedlægge et særskilt ESPD udfyldt af disse andre enheder med de oplysninger, der anmodes om i ESPD del II, afsnit A og B, del III og IV. Desuden skal ansøger udfylde ESPD del V. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være tilbudsgivers og de støttende enheders samlede egnethed, der vurderes. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på sit moderselskabs økonomiske formåen, indgår tilbudsgivers egen økonomiske formåen ikke særskilt i beregningen, idet tilbudsgivers økonomiske formåen allerede er indregnet i moderselskabets regnskabstal. Opmærksomheden henledes desuden på, at såfremt tilbudsgiver baserer sin tekniske og faglige formåen på andre enheders kapacitet, skal den/de pågældende enheder udføre den del af Kontrakten, som enhedens kapacitet relaterer sig til. For tilbudsgivere, som baserer sig på andre enheders kapacitet til brug for opfyldelse af mindstekravene til henholdsvis økonomisk og finansiel formåen og faglige og tekniske formåen, gælder desuden, at tilbudsgiver skal fremlægge en støtteerklæring, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for tilbudsgiveren. Hvis en tilbudsgiver beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for tilbudsgivers forpligtelser overfor ordregiver under den udbudte kontrakt. Virksomheder i en sammenslutning og støttende enheder, hvor autenticiteten ikke kan konstateres af det elektronisk udbudssystem, skal underskrive ESPD.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90910000   Rengøring, 90911300   Vinduespudsning
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Blegdamsvej 3    
By : København N
Postnummer : 2200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Rengøringsydelsen leveres på 3 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre, Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet og UP/Farma. Vinduespolering leveres på 5 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre. Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet, Teilum Bygningen, UP/Farma samt Niels Bohr Bygningen
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger : Delaftale 1 Rengøringsservice Rengøringsydelsen leveres på 3 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre, Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet og UP/Farma og udgør ca. 300.000 etagemeter (anslået og med forbehold). Rengøringsservice omfatter løbende indvendig lokalerengøring og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Rengøringsservice skal udføres i henhold til rengøringssystemet programmeret rengøring kombineret med Nationale Infektionshygiejniske Retningslinjer – NIR:2023 for rengøring i hospitals- og primærsektoren, herunder dagtilbud og skoler (2. udgave 2023, af Statens Serum Institut) og andre specialinstrukser på specielle områder Den komplette oversigt over omfattede lokationer og bygninger fremgår af Kontraktbilag 5 Kalkulationsoplysninger. Ydelserne udføres primært i undervisningslokaler, fællesarealer, sanitære områder, dyrehospital, almindelige laboratorier, klassificerede laboratorier GMO-laboratorier klasse I og II og administrationsområder og i mindre omfang i dyrestalde. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB3 udbudsbetingelser). Dog udføres det for nærværende på 15 etage i Mærsk tårnet af egne medarbejdere Kontraktbilag 3-7: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse. Delaftale 2 Vinduespolering Vinduespolering leveres på 5 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre. Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet, Teilum Bygningen, UP/Farma samt Niels Bohr Bygningen og udgør ca. 350.000 etagemeter (anslået og med forbehold). Mærsk Tårnet omfattes dog ikke i den udvendige polering. Dele af Niels Bohr Bygninger er med som option. Den komplette oversigt over omfattede lokationer bygninger fremgår af Kontraktbilag 3B: Omfattede lokationer og bygninger. Opgaven omfatter indvendige og udvendige facadeglas, internt glas, tagvinduer, rytterlys, indgangspartier mv. i komplekse bygninger. Indvendig vinduespolering udføres blandt andet i dyrestalde, GMO-laboratorier, dissektionsområder, retsmedicinsk mm., hvor der er særlige instruktioner og regler for beklædning, værnemidler, udstyr, karantæneregler mv. Vinduespolering bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Rengøringsservice KU, CSN
Beskrivelse : Delaftale 1 Rengøringsservice Rengøringsydelsen leveres på 3 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre, Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet og UP/Farma og udgør ca. 300.000 etagemeter (anslået og med forbehold). Rengøringsservice omfatter løbende indvendig lokalerengøring og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Rengøringsservice skal udføres i henhold til rengøringssystemet programmeret rengøring kombineret med Nationale Infektionshygiejniske Retningslinjer – NIR:2023 for rengøring i hospitals- og primærsektoren, herunder dagtilbud og skoler (2. udgave 2023, af Statens Serum Institut) og andre specialinstrukser på specielle områder Den komplette oversigt over omfattede lokationer og bygninger fremgår af Kontraktbilag 5 Kalkulationsoplysninger. Ydelserne udføres primært i undervisningslokaler, fællesarealer, sanitære områder, dyrehospital, almindelige laboratorier, klassificerede laboratorier GMO-laboratorier klasse I og II og administrationsområder og i mindre omfang i dyrestalde. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Dog udføres det for nærværende på 15 etage i Mærsk tårnet af egne medarbejdere Kontraktbilag 3-7: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90910000   Rengøring
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90911100   Rengøring af lokaler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Der er optioner på diverse time- og enhedspriser på ekstraopgaver. De fremgår af kravspecifikation for ekstraopgaver. Enkelte optioner på specificerede rengøringsopgaver er angivet i kravspecifikationsmaterialet
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Blegdamsvej 3    
By : København N
Postnummer : 2200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Københavns Universitet Panum Komplekset Blegdamsvej 3 B 2200 København N Københavns Universitet Mærsk Tårnet Blegdamsvej 3 B 2200 København N Københavns Universitet UP/Farma Universitetsparken 2-4 2100 København Ø
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/08/2024
Varigheds slutdato : 30/06/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 36
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver kan dog kræve kontrakten forlænget på uændrede betingelser. Kontrakten kan forlænges af ordregiver ad flere omgange og med det antal måneder ordregiver måtte ønske. Forlængelsernes samlede varig, inklusive alle forlængelser, kan dog maksimalt være 36 måneder. For hver forlængelse ordregiver måtte kræve skal ordregiver skriftligt varsle leverandøren senest 6 måneder inden kontraktens udløb (heri indeholdt eventuelle tidligere forlængelser).
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger : Udbuddet gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit 2 (LOV nr. 1564 af 15/12/2015 med senere ændringer). Der anvendes udbudsformen offentligt udbud. Tilbudsgiver bedes orientere sig om de samlede krav i det komplette udbudsmateriale som er tilgængeligt i Ethics-systemet på det konkrete udbud under ”Udbudsmateriale”.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Vederlag
Beskrivelse : Vederlag
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 02/06/2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset/offentligt udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: - 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under "organisationer"
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : VInduespoleringsservice KU, CSN
Beskrivelse : Delaftale 2 Vinduespolering Vinduespolering leveres på 5 lokationer under Københavns Universitet, Campus Service Nørre. Lokationerne er Panum komplekset, Mærsk Tårnet, Teilum Bygningen, UP/Farma samt Niels Bohr Bygningen og udgør ca. 350.000 etagemeter (anslået og med forbehold). Mærsk Tårnet omfattes dog ikke i den udvendige polering. Dele af Niels Bohr Bygninger er med som option. Den komplette oversigt over omfattede lokationer bygninger fremgår af Kontraktbilag 3B: Omfattede lokationer og bygninger. Opgaven omfatter indvendige og udvendige facadeglas, internt glas, tagvinduer, rytterlys, indgangspartier mv. i komplekse bygninger. Indvendig vinduespolering udføres blandt andet i dyrestalde, GMO-laboratorier, dissektionsområder, retsmedicinsk mm., hvor der er særlige instruktioner og regler for beklædning, værnemidler, udstyr, karantæneregler mv. Vinduespolering bliver på nuværende tidspunkt udført af ekstern leverandør (udbuddets omfang fremgår af Bilag A i KB2 udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte Ydelse.
Intern identifikator : 2024/11
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90911300   Vinduespudsning
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Der skal gives pris på enkelte optioner er beskrevet i kravsspecifikationsmaterialet
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Blegdamsvej 3    
By : København N
Postnummer : 2200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Københavns Universitet Panum Komplekset Blegdamsvej 3 B 2200 København N Københavns Universitet Mærsk Tårnet Blegdamsvej 3 B 2200 København N Københavns Universitet UP/Farma Universitetsparken 2-4 2100 København Ø Københavns Universitet Teilum Bygningen Frederiks V’s Vej 11 2100 København Ø Københavns Universitet Niels Bohr Bygningen Jagtvej 155 2200 København N
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/08/2024
Varigheds slutdato : 30/06/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 36
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver kan dog kræve kontrakten forlænget på uændrede betingelser. Kontrakten kan forlænges af ordregiver ad flere omgange og med det antal måneder ordregiver måtte ønske. Forlængelsernes samlede varig, inklusive alle forlængelser, kan dog maksimalt være 36 måneder. For hver forlængelse ordregiver måtte kræve skal ordregiver skriftligt varsle leverandøren senest 6 måneder inden kontraktens udløb (heri indeholdt eventuelle tidligere forlængelser).
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger : Udbuddet gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit 2 (LOV nr. 1564 af 15/12/2015 med senere ændringer). Der anvendes udbudsformen offentligt udbud. Tilbudgiver bedes orientere sig om de samlede krav i det komplette udbudsmateriale som er tilgængeligt i Ethics-systemet på det konkrete udbud under ”udbudsmateriale”.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Vederlag
Beskrivelse : Vederlag
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 02/06/2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset/offentligt udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: - 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 147 097 198,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : ISS Facility Services A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 2024/11
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 1
Titel : Rengøringsservice KU CSN
Dato for indgåelse af kontrakten : 24/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Anders Andersens Rengøring A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 2024/11
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 2
Titel : Vinduespolering KU CSN
Dato for indgåelse af kontrakten : 24/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere :
Tilbud :
Officielt navn : Anders Andersens Rengøring A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Københavns Universitet, Campus Service Nørre
Registreringsnummer : 29979812
By : København
Postnummer : 2200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Pia Blæsbjerg (på vegne af ordregiver)
Telefon : +4528447702
Internetadresse : https://www.ku.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : ISS Facility Services A/S
Registreringsnummer : 14 40 60 42
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Telefon : +4538171717
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Anders Andersens Rengøring A/S
Registreringsnummer : 41465972
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
E-mail : info@aaren.dk
Telefon : +4543999999
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : e2ce5b6b-5c68-4f21-9ac4-00e7ac8c6f4d   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 27/06/2024   08:52:01 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 27/06/2024   09:00:53 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 385907-2024
EUT-S-nummer : 125/2024
Offentliggørelsesdato : 28/06/2024

Send til en kollega

0.04