Fakta om udbudet
Udbyder
KLAR Forsyning A/S
Rammeaftale TV-inspektions- og spuleopgaver i KLAR Forsynings område
KLAR Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64952811
Postadresse: Vasebækvej 40
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Bovak - Bo Brøndum Pedersen
E-mail: bo@bovak.dk
Telefon: +45 30122893
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale TV-inspektions- og spuleopgaver i KLAR Forsynings område
Udbuddet omfatter planlagte, ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver i hele KLAR Forsynings område. Ejerkommunerne (Køge, Greve, Solrød og Stevns Kommuner) har option på at anvende aftalen. Der udbydes 2 delaftaler, hvor en leverandør løser 50-70% af opgaverne og en anden leverandør løser 30-50% af opgaverne.
Tv/Spul
Køge
Udbuddet omfatter planlagte, ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver i hele KLAR Forsynings område. Ejerkommunerne (Køge, Greve, Solrød og Stevns Kommuner) har option på at anvende aftalen. Der udbydes 2 delaftaler, hvor en leverandør løser 50-70% af opgaverne og en anden leverandør løser 30-50% af opgaverne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale TV-inspektions- og spuleopgaver i KLAR Forsynings område
CVR-nummer: 40230556
Postadresse: Roskildevej 18
By: Havdrup
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4622
Land: Danmark
E-mail: kloakmiljo@ltgruppen.dk
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale TV-inspektions- og spuleopgaver i KLAR Forsynings område
CVR-nummer: 49 97 95 17
Postadresse: Ørbækvej 851
By: Ferritslev
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 5863
Land: Danmark
E-mail: hb@mariuspedersen.dk
Telefon: +45 63909806
Fax: +45 63909910
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk