Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Vedligehold af offentlige vandløb til Sønderborg Kommune
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Sønderborg Kommune udbyder opgaven med at vedligeholde offentlige vandløb i Sønderborg Kommune.
Udbuddet er opdelt i følgende delkontrakter:
* Delkontrakt 1: Jylland
* Delkontrakt 2: Nordals
På baggrund af udbuddet indgås aftalen med én leverandør pr. delkontrakt. Den samme leverandør kan vinde begge delkontrakter.
II.1.5)
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90700000 Tjenester på miljøområdet
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
90722000 Miljøgenopretning
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Opgaven omfatter levering af vedligehold af ca. 101 km offentlige vandkøb i Sønderborg Kommune placeret på jyllandssiden.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/05/2024
Slut: 30/04/2028
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Kontrakten kan forlænges med op til 2 x 12 måneder. Endeligt kontraktophør d. 30.4.2030
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90700000 Tjenester på miljøområdet
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
90722000 Miljøgenopretning
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Opgaven omfatter levering af vedligehold af ca. 68 km offentlige vandkøb i Sønderborg Kommune placeret på Nordals
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/05/2024
Slut: 30/04/2028
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Kontrakten kan forlænges med op til 2 x 12 måneder. Endeligt kontraktophør d. 30.4.2030
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Tilbudsgiver skal oplyse følgende nøgletal for det senest afsluttede regnskabsår. Oplysningerne skal angives i ESPD'ets afsnit "udvælgelse"
* Positiv egenkapital
* Positivt resultat før skat
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
I det omfang ordregiver ikke selv kan indhente dokumentation for tilbudsgivers økonomiske og finansielle kapacitet, skal de(n) vindende tilbudsgiver(e) inden for en af ordregiver fastsat tidsfrist, fremsende revisorpåtegnet erklæring på det senest afsluttede regnskabsår.
Ved negativ egenkapital eller negativt resultat før skat skal der vedlægges en udvidet revisorerklæring for virksomheden.
Ved nystartet virksomhed skal der vedlægges en udvidet revisorerklæring for virksomheden siden etablering.
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Tilbudsgiver skal opfylde kontraktmæssige vilkår samt minimumskrav anført i Bilag 2 - Kravspecifikation
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/12/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/12/2023
Tidspunkt: 12:01
Sted:
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbuddene
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:
Under forudsætning af at ordregiver gør brug af begge forlængelser, vil der forestå genudbud i Q3-4 2029
VI.2)
Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail:
kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse:
www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/11/2023