23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 088-155559
Offentliggjort

Rensning og tømning af nedløbsbrønde


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vejle Kommune
Kirketorvet 22
Kontaktpunkt(er): Teknik og Miljø
Att: Erik Bjerre
7100 Vejle
DANMARK
Mailadresse: eribj@vejle.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vejle.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Tømning af rendestensbrønde m.m.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vejle Kommune.

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Tømning af rendestensbrønde, rensning af underløb og linieafvandingssystemer.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90640000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 1 884 088,03 DKK

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Entreprisesummen. Vægtning 70
2. Organisation, ledelse og nøglemedarbejdere. Vægtning 10
3. Kvalitetsstyring af opgaven. Vægtning 5
4. Miljøledelse. Vægtning 5
5. Driftssikkhered. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Forenklet udbudsbekendtgørelse om et dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 249-455072 af 24.12.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: Tømning af rendestensbrønde m.m.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
23.2.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

NKI Kloak- & Industriservice A/S
Lundeborgvej 12
9220 Aalborg
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 1 884 088,03 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
National identitetsangivelse: DK03.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbud skal indgives inden 6 måneder efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes for dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiveren om, at klager indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.5.2016

Send til en kollega

0.047