Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/571d7652-1cd0-4ccb-ac3f-a4ce23950444/publicMaterial
Udbyder
Kredsløb Affaldsenergi A/S
Vindere
Rammeaftale for vedr. afhentning, transport og behandling af slagge for Kredsløb Affaldsenergi (Energianlæg Skanderborg)
(26.04.2023)
Meldgaard Miljø A/S
Askelund 10
6200 Aabenraa
EU-udbud vedr. afhentning, transport og behandling af slagge for Kredsløb Affaldsenergi (Energianlæg Skanderborg)
Kredsløb Affaldsenergi A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40844260
Postadresse: Ølstedvej 20, Lisbjerg
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Jonas Aamøe Laursen
E-mail: joaal@kredslob.dk
Telefon: +45 41857297
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kredslob.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud vedr. afhentning, transport og behandling af slagge for Kredsløb Affaldsenergi (Energianlæg Skanderborg)
Udbuddet omfatter afhentning, transport og behandling af slagge fra Kredsløb Affaldsenergi’ energianlæg i Skanderborg (tidligere Renosyd), over en periode på 2 år startende 1. juni 2023 med udløb den 31. maj 2025 med mulighed for forlængelse.
Kredsløb Energianlæg Skanderborg, Norgesvej 13, DK-8660 Skanderborg
Udbuddet omfatter afhentning, transport og behandling af slagge fra Kredsløb Affaldsenergi’ energianlæg i Skanderborg (tidligere Renosyd), over en periode på 2 år startende 1. juni 2023 med udløb den 31. maj 2025 med mulighed for forlængelse.
Perioden fra Rammeaftalen (herefter Aftalen) er underskrevet til arbejdet kan påbegyndes skal bruges som forberedelsesperiode for tjenesteyderen således, at tjenesteyderen er klar til at påbegynde udførelse af ydelserne pr. 1.juni 2023.
Der vil blive indgået aftale med én leverandør til rammeaftalen på basis af udkast til rammeaftale, som findes i bilag 3.
Ordregiver har valgt ikke at opdele delaftalerne yderligere, da man har vurderet, at der kan opnås stordriftsfordele ved at gennemfører udbuddet med denne opdeling.
Den årlige produktion af slagge estimeres at blive 11.000 tons svarende til ca. 30 ton pr. dag.
Der må påregnes udsving som følge af driftsmæssige forhold som planlagte og ikke-planlagte driftstop, hvorved leverandøren må acceptere større eller mindre leverancer i dele af aftaleperioden.
Sortering og omlastning af slagge må ikke ske på Ordregivers adresse.
For en nærmere beskrivelse af udbuddets omfang henvises til Bilag 1 - Kravspecifikation..
Kredsløb kan forlænge Aftalen helt eller delvist og ad flere omgange i op til 24 måneder (2 år) på uændrede vilkår. Meddelelse herom skal gives til Tjenesteyderen senest 1 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører Aftalen uden særskilt opsigelse.
Den maksimale ramme for rammeaftalen er det anslåede årlige forbrug tillagt 25 %.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes i ESPD angive nedenstående nøgletal for de seneste 3 afsluttede regn-skabsår, afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed.
Mindstekrav: Udbyder accepterer kun tilbud fra leverandører, som
• Har en omsætning på minimum 10 mio. danske kr. ekskl. moms pr. år i hvert af de sene-ste 2 afsluttede regnskabsår,
• Har en soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
• Har en omsætning på minimum 10 mio. danske kr. ekskl. moms pr. år i hvert af de sene-ste 2 afsluttede regnskabsår,
• Har en soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
• Udbyder accepterer kun tilbud fra leverandører, som i ESPD angiver referencer for de betydeligste lignende opgaver inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen.
Der skal angives minimum 1 og maksimalt 3 referencer. Såfremt Tilbudsgiver fremsender mere end 3 referencer, vurderer Udbyder kun på de første 3 referencer angivet i ESPD.
Med ”lignende opgaver” menes opgaver med håndtering, transport og sortering af slagge fra forbrænding af affald fra et kraftvarmeværk.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiveren/leverandøren har 1 lignende reference.
Referencelisten bør for hver reference som minimum indeholde følgende oplysninger:
• Navn på ordregiver/kunde og kontaktperson hos ordregiver/kunde,
• Kort og præcis opgavebeskrivelse, herunder angivelse af:
• Hvilke typer af opgaver, der er/var indeholdt i referenceopgaven og ift. hvilken type af anlæg,
• Om der er/var tale om en enkeltstående leverance eller en løbende leverance,
• Udførelsesperiode,
• Kontraktsum.
Referencer må ikke være mere end 3 år gamle (regnet fra fristen for afgivelse af tilbud, jf. afsnit 1.7 ovenfor). Kun referencer for færdiggjorte og afsluttede opgaver/projekter eller dele af opgaver/projekter, der dokumenterbart er udført eller afsluttet, vil indgå i egnethedsvurderingen.
Udbyder vil i forbindelse med egnethedsvurdering forbeholde sig ret til at følge op på de anførte referencer via den oplyste kontaktperson.
et er et mindstekrav, at tilbudsgiveren/leverandøren har 1 lignende reference
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk