Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/helsingoerkommune/tenderinformationshow.aspx?Id=129361
Udbyder
Nordsjællands Park og Vej (NSPV)
Opdateringer
Offentligt udbud af tømning af vej- og stibrønde i Helsingør- og Fredensborg kommuner 2023-2026
Nordsjællands Park og Vej (NSPV)
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35418733
Postadresse: Kongevejen 425C
By: Kvistgård
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3490
Land: Danmark
Kontaktperson: Jonny Nehman Madsen
E-mail: jnm11@helsingor.dk
Telefon: +45 25312254
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.helsingor.dk
Del II: Genstand
Offentligt udbud af tømning af vej- og stibrønde i Helsingør- og Fredensborg kommuner 2023-2026
Nærværende udbud vedrører tømning af estimeret 19.000 vejbrønde og estimeret 1.500 stibrønde i Helsingør- og Fredensborg Kommuner. Heraf er estimeret 12.000 vejbrønde og 500 stibrønde beliggende i Helsingør Kommune, hvortil kommer estimeret 7.000 vejbrønde og 1.000 stibrønde beliggende i Fredensborg Kommune.
Nordsjælland
Nærværende udbud vedrører tømning af estimeret 19.000 vejbrønde og estimeret 1.500 stibrønde i Helsingør- og Fredensborg Kommuner. Heraf er estimeret 12.000 vejbrønde og 500 stibrønde beliggende i Helsingør Kommune, hvortil kommer estimeret 7.000 vejbrønde og 1.000 stibrønde beliggende i Fredensborg Kommune.
Ordregiver har option på udførelse af yderligere tømning af vejbrønde (cirka 225 timer pr. år) og stibrønde (cirka 55 timer pr. år).Almindelige optionstømninger kan rekvireres af ordregiver på henholdsvis hverdage, på lørdage samt på søn- og helligdage i tidsrummet kl. 06:00 til kl. 17:00 eller i tidsrummet kl. 17:00 – 06:00. En almindelig optionstømning er en yderligere tømning i forhold til Arbejdsplanen, hvor NSPV ikke har behov for, at tømningen bliver igangsat inden for 3 timer fra bestilling.Option på akut tømning kan rekvireres af ordregiver på et hvilket som helst tidspunkt. Ved akut tømning forstås tømning, hvor NSPV har behov for, at tømningen bliver igangsat inden for 3 timer fra bestilling. Optionen omfatter følgende: • Slamsuger EURO5 inkl. 2 mand til tømning af vejbrønd• Slamsuger EURO5 max 10 ton inkl. 2 mand til tømning af stibrønd<br>
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Samlet årsomsætning
- Finansielle nøgletal<br>
Minimumskrav (1):
(1.1) Tilbudsgiver skal have en årsomsætning på minimum DKK 7.000.000 i hvert af de 2 senest afsluttede regnskabsår
(1.2) Det seneste aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for tilbudsgivers fortsatte drift eller indikerer, at almindelige nationale regnskabsregler og god regnskabsskik i øvrigt, ikke er overholdt.
Minimumskrav (2):
(2.1) Der kræves en positiv egenkapital i hver af de 2 senest aflagte årsregnskaber.
- Referenceopgaver udført for offentlige ordregivere
Minimumskrav (3):
(3.1) Tilbudsgiver skal minimum have 1 reference inden for tømning af vejbrønde, som er udført for offentlig ordregiver inden for de seneste 2 år. Referencen skal som minimum omfatte arbejde med 18.000 vejbrønde pr. år i referencens løbetid.
(3.2) Tilbudsgiver skal minimum have 1 reference inden for tømning af stibrønde, som er udført for offentlig ordregiver inden for de seneste 2 år. Referencen skal som minimum omfatte arbejde med 1.500 stibrønde pr. år i referencens løbetid.
(3.3) Tilbudsgiver skal dokumentere anvendelse af slamsuger EURO5 og slamsuger EURO5 max 10 ton til arbejdet ved fremlæggelse af udskrift fra Skats Motorregister.
(3.4) Tilbudsgiver skal senest ved aftaleindgåelsen dokumentere at have erhvervet forsikringsmæssig dækning af sit produkt- person- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab på minimum kr. 10 mio. ved person- og/eller tingsskade pr. år.<br>
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk