Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=347871&B=DRI
Udbyder
Køge Fjernvarme c/o VEKS
Køge Fjernvarme - K02
Køge Fjernvarme c/o VEKS
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 69330428
Postadresse: hela@damgaard-ri.dk
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Henning Staugaard Lambertsen
E-mail: hela@damgaard-ri.dk
Telefon: +45 46320470
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.veks.dk
Del II: Genstand
Køge Fjernvarme - K02
Udbuddet vedrører udførelse af jord-, beton-, belægnings-, montage- og smedearbejde, samt levering af præisolerede fjernvarmerør og komponenter. Arbejdet udføres primært i forbindelse med konvertering af naturgaskunder til fjernvarme. Det geografiske omfang er beskrevet i det øvrige udbudsmateriale. Kontrakten omfatter ud over aktiviteter på selve arbejdsstedet også ydelser såsom indhentning af gravetilladelser, kontakt til vejmyndigheder, kontakt til berørte kunder, kontakt til politi, kontakt til berørte myndigheder, rørstatiske beregninger, mv.
Køge
Udbuddet vedrører udførelse af jord-, beton-, belægnings-, montage- og smedearbejde, samt levering af præisolerede fjernvarmerør og komponenter. Arbejdet udføres primært i forbindelse med konvertering af naturgaskunder til fjernvarme. Det geografiske omfang er beskrevet i det øvrige udbudsmateriale. Kontrakten omfatter ud over aktiviteter på selve arbejdsstedet også ydelser såsom indhentning af gravetilladelser, kontakt til vejmyndigheder, kontakt til berørte kunder, kontakt til politi, kontakt til berørte myndigheder, rørstatiske beregninger, mv.
Der er tale om en rammeaftale hvor der løbende indgås rekvisitioner / delaftaler. Bygherre forpligter sig kun for arbejder i indgået rekvisitioner.
Rammeaftalen / kontrakten forlænges årligt frem til afslutning af projekt 20-12-2026.
Bygherre stiller følgende mindstekrav til ansøgers tekniske og faglige formåen:
Ansøger har som minimum opstartet eller udført 5 lignende projekter i løbet af de seneste fem år. Ved lignende projekter forstås projekter inden for etablering/konvertering af fjernvarmearbejder eller andre infrastrukturprojekter. Det vægter positivt, at referencerne er inden for fjernvarmearbejde og det vægtes derudover også positivt at omsætning i projekterne er af en betydelig størrelse, læs des tættere på omsætningsniveau med nærværende udbygning des mere positivt. Bygherre er klar over at der ikke har været mange større fjernvarmeudbygninger de seneste 5 år, men det er positivt at kunne fremvise referencer med både fjernvarmearbejder og større projekter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Bygherre stiller følgende mindstekrav til ansøgers økonomiske og finansielle formåen:
Ansøger har som minimum en samlet årlig omsætning på 200 millioner DKK det senest disponible regnskabsår. Udfyldes i ESPD Årsomsætning, del IV, rubrikken ”Samlet årsomsætning”
Ansøger har som minimum en solidaritetsgrad på 20% i det senest disponible regnskabsår. Soliditetsgrad, ESPD, del IV, rubrikken ”Finansielle nøgletal”.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
Ansøger har som minimum en samlet årlig omsætning på 200 millioner DKK det senest disponible regnskabsår. Udfyldes i ESPD Årsomsætning, del IV, rubrikken ”Samlet årsomsætning”
Ansøger har som minimum en solidaritetsgrad på 20% i det senest disponible regnskabsår. Soliditetsgrad, ESPD, del IV, rubrikken ”Finansielle nøgletal”.
Ansøger har som minimum opstartet eller udført 5 lignende projekter i løbet af de seneste fem år. Ved lignende projekter forstås projekter inden for etablering/konvertering af fjernvarmearbejder eller andre infrastrukturprojekter. Det vægter positivt, at referencerne er inden for fjernvarmearbejde og det vægtes derudover også positivt at omsætning i projekterne er af en betydelig størrelse, læs des tættere på omsætningsniveau med nærværende udbygning des mere positivt. Bygherre er klar over at der ikke har været mange større fjernvarmeudbygninger de seneste år, men det er positivt at kunne fremvise referencer med både fjernvarmearbejder og større projekter.
Angivet i AB18
Angivet i AB18
Rammeaftale med rekvisitioner
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk