23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 223-639916
Offentliggjort
18.11.2022
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Miljøstyrelsen

Opdateringer

Rettelse
(30.01.2023)

IV.2.2
I stedet for:
Dato: 16-12-2022
Time: 14:00
Læses:
Dato: 31-12-2027
Time: 14:00

Dynamisk indkøbssystem til indkøb af konsulentopgaver under det nationale program for overvågning af vandmiljøet og naturen


Miljøstyrelsen

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Miljøstyrelsen
CVR-nummer: 25798376
Postadresse: Tolderlundsvej 5
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolai Schønbech
E-mail: nicsc@mst.dk
Telefon: +45 72544000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/189498416.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.mst.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/189498416.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/189498416.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem til indkøb af konsulentopgaver under det nationale program for overvågning af vandmiljøet og naturen

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Miljøstyrelsen har behov for at indgå aftaler med en række leverandører, som kan udføre opgaver primært under det nationale program for overvågning af vandmiljøet og naturen (NOVANA), som har til formål at understøtte nationale prioriterede behov for overvågningsdata om påvirkning, tilstand og udvikling i naturen og miljøet i Danmark. Såfremt der ønskes yderligere information om NOVANA, findes yderligere information på Miljøstyrelsens hjemmeside: https://mst.dk/natur-vand/overvaagning-af-vand-og-natur/.

Tryk her https://permalink.mercell.com/189498416.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 1 - Oparbejdning af blødbundsfauna

Delkontraktnr.: Marin 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 1 Oparbejdning af blødbundsfauna.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 2 - Bestemmelse af hårdbundsfauna og makroalger

Delkontraktnr.: Marin 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 2 Bestemmelse af hårdbundsfauna og makroalger.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 3 - Makroalgeundersøgelser

Delkontraktnr.: Marin 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 3 Makroalgeundersøgelser.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 4 - Undersøgelse af ålegræs og anden vegetation

Delkontraktnr.: Marin 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 4 Undersøgelse af ålegræs og anden vegetation.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 5 - Oparbejdning af marin fytoplankton

Delkontraktnr.: Marin 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 5 Oparbejdning af marin fytoplankton.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 6 - Oparbejdning af marin fyto- og mikrozooplankton

Delkontraktnr.: Marin 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 6 Oparbejdning af fyto- og mikrozooplankton.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Marin 7 - Oparbejdning af marin mesozooplankton

Delkontraktnr.: Marin 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Marin 7 Oparbejdning af mesozooplankton.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sø 1 - Fiskeundersøgelser i søer

Delkontraktnr.: Sø 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Sø 1 Fiskeundersøgelser i søer.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sø 2 - Oparbejdning af fytoplankton fra søer

Delkontraktnr.: Sø 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Sø 2 Oparbejdning af fytoplankton i søer.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sø 3 - Vegetationsundersøgelser i søer > 5 ha samt småsøer mellem 1 - 5 ha

Delkontraktnr.: Sø 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Sø 3 Vegetationsundersøgelser i søer større end 5 ha samt småsøer mellem 1 - 5 ha.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sø 4 - Prøveindsamling og/eller oparbejdning af bredzonefauna

Delkontraktnr.: Sø 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Sø 4 Prøveindsamling og eller oparbejdning af bredzonefauna.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sø og Natur 1 - Naturtypebestemmelse i vandhuller < 1 ha og levestedskortlægning for Stor Vandsalamander og Klokkefrø

Delkontraktnr.: Sø og Natur 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Sø og Natur 1.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sø og Vandløb 1 - Bentiske kiselalgeprøver

Delkontraktnr.: Sø og Vandløb 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Sø og Vandløb 1 Bentiske kiselalger.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vandløb 1 - Fiskeundersøgelser i vandløb

Delkontraktnr.: Vandløb 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Vandløb 1 Fiskeundersøgelser i vandløb.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vandløb 2 - DVFI - Indsamling og/eller oparbejdning af invertebratfauna i vandløb til basis- og udvidet niveau

Delkontraktnr.: Vandløb 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Vandløb 2.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vandløb 3 - Vegetation i og nær vandløb

Delkontraktnr.: Vandløb 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Vandløb 3 Vegetation i og nær vandløb.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Stoftransport 1 - Hydrometrisk feltarbejde og dataindsamling

Delkontraktnr.: Stoftransport 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Stoftransport 1 Hydrometrisk feltarbejde og dataindsamling.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Stoftransport 2 - Bearbejdning af hydrometriske data

Delkontraktnr.: Stoftransport 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Stoftransport 2 Bearbejdning af hydrometriske data.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

LOOP 1 - Indsamling af data om dyrkningspraksis i landovervågningsoplande (LOOP)

Delkontraktnr.: LOOP 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori LOOP 1 Indsamling af data om dyrkningspraksis i LOOP.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 1 - Overvågning af Mygblomst, Enkelt Månerude, Gul Stenbræk og Fruesko

Delkontraktnr.: Natur - arter 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 1 Overvågning af Mygblomst, Enkelt Månerude Gul Stenbræk og Fruesko.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 2 - Overvågning af Grøn Buxbaumia og Blank Seglmos

Delkontraktnr.: Natur - arter 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 2 Overvågning af Grøn Buxbaumia og Blank Seglmos.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 3 - Overvågning af Hasselmus

Delkontraktnr.: Natur - arter 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 3 Overvågning af Hasselmus.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 4 - Overvågning af Hedepletvinge og Sortplettet Blåfugl

Delkontraktnr.: Natur - arter 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 4 Overvågning af Hedepletvinge og Sortplettet Blåfugl.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 5 - Overvågning af Eremit samt levestedskortlægning for Eremit

Delkontraktnr.: Natur - arter 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 5 Overvågning af Eremit samt levestedskortlægning for Eremit.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 6 - Overvågning af Vindelsnegle

Delkontraktnr.: Natur - arter 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 6 Overvågning af Vindelsnegle.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 7 - Overvågning af Klokkefrø, Stor Vandsalamander og øvrige padder (Løgfrø, Løvfrø, Strandtudse, Grønbroget Tudse, Butsnudet Frø, Spidssnudet Frø og Springfrø) samt Markfirben

Delkontraktnr.: Natur - arter 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 7 Overvågning af Klokkefrø, Stor Vandsalamander og øvrige padder samt Markfirben.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - arter 8 - Overvågning og levestedskortlægning af fugle

Delkontraktnr.: Natur - arter 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Arter 8 Overvågning og levestedskortlægning af fugle.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - naturtyper 1 - Kontrolovervågning af skovhabitatnaturtyper

Delkontraktnr.: Natur - naturtyper 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Naturtyper 1 Kontrolovervågning af skovhabitatnaturtyper.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Natur - naturtyper 2 - Kontrolovervågning af lysåbne habitatnaturtyper

Delkontraktnr.: Natur - naturtyper 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000 Tjenester på miljøområdet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For beskrivelse se vedhæftet fil "Kategori Natur Naturtyper 2 Kontrolovervågning af lysåbne habitatnaturtyper.pdf" (Faglig kravspecifikation).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Faglige kvalifikationer / Vægtning: 20 - 40
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring / Vægtning: 10 - 30
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10 - 20
Pris - Vægtning: 40 - 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/11/2022
Slut: 31/12/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Det dynamiske indkøbssystem etableres uden en slutdato.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 20
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal angive følgende oplysninger i ESPD Del IV, afsnit B:

Relevant erhvervsansvarsforsikring

Såfremt Ansøger ikke kan fremlægge den krævede dokumentation, skal Ansøger søge sin økonomiske og finansielle egnethed godtgjort på anden vis ved at henvise til egnede dokumenter. Ansøger skal i givet fald henvise til det forhold, som Ansøger påberåber sig som gyldig grund for ikke at fremlægge det efterspurgte materiale.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

En relevant erhvervsansvarsforsikring med minimumsdækning på DKK 3 mio. årligt.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Vilkårene for opgavens udførelse er angivet i det til udbudsmaterialet vedhæftede Aftalevilkår. Aftalevilkår omfatter en arbejdsklausul. Såfremt Aftalevilkårene indgås med en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 16/12/2022
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 15/11/2022
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk
// grseq end-->

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/11/2022

Send til en kollega

0.047