Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=340264&B=NORDKOB
Udbyder
Nordkøb A/S
Vindere
RAMMEAFTALE OM INDKØB AF SPILDEVANDSPUMPER, RESERVEDELE, TILKØB OG VISSE TJENESTEYDELSER
(23.12.2022)
Xylem Water Solutions Denmark
Ejby Industrivej 60
2600 Glostrup
RAMMEAFTALE OM INDKØB AF SPILDEVANDSPUMPER, RESERVEDELE, TILKØB OG VISSE TJENESTEYDELSER
Nordkøb A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 37199605
Postadresse: Energivej 25
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Løvenstjerne
E-mail: jal@nordkob.dk
Telefon: +45 60649647
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://nordkob.dk/index.html
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
RAMMEAFTALE OM INDKØB AF SPILDEVANDSPUMPER, RESERVEDELE, TILKØB OG VISSE TJENESTEYDELSER
Udbuddet omfatter en rammeaftale (herefter ”Kontrakten”) for indkøb af spildevandspumper, reservedele og tilkøb til spildevandspumper samt visse andre relaterede tjenesteydelser inden for forsyningsområdet. Hensigten med udbuddet er at indgå en samarbejdsaftale med en leverandør, som forsyningsselskaberne kan trække på, både hvad angår rådgivning og levering af pumper mm. Kontraktens hovedfokus er rettet mod den løbende udskiftning af pumper på de deltagende forsyningsselskabers eksisterende pumpestationer, men vil også kunne anvendes som supplement til løbende projektudbud og nyanskaffelser.
Udbuddet omfatter en rammeaftale (herefter ”Kontrakten”) for indkøb af spildevandspumper, reservedele og tilkøb til spildevandspumper samt visse andre relaterede tjenesteydelser inden for forsyningsområdet. Hensigten med udbuddet er at indgå en samarbejdsaftale med en leverandør, som forsyningsselskaberne kan trække på, både hvad angår rådgivning og levering af pumper mm. Kontraktens hovedfokus er rettet mod den løbende udskiftning af pumper på de deltagende forsyningsselskabers eksisterende pumpestationer, men vil også kunne anvendes som supplement til løbende projektudbud og nyanskaffelser.
Nordkøb A/S gennemfører udbuddet på vegne af Forsyning Helsingør, Hillerød Forsyning, Halsnæs Forsyning, Fredensborg Forsyning og Gribvand.
Kontrakten forventes at træde i kraft 1. januar 2023 og udløber 31. december 2024 (2 år) med option for forlængelse med 2 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år. Det anførte tidspunkt for kontraktens begyndelse er vejledende og er fastlagt ud fra den foreløbige udbudsplan. Ændringer i denne tidsplan kan betyde, at kontraktperioden forskubbes.
Den estimerede kontraktværdi er cirka DKK 7,4 mio. pr. år af de i kontrakten omfattede ydelser, hvorfor værdien af de udbudte ydelser antages at være ca. DKK 29,6 mio. over 4 år. Grundet usikkerhed om merindkøb i forbindelse med eventuelle byudviklingsprojekter, herunder separatkloakering, estimeres den maksimale værdi af rammeaftalen at være DKK 41,5 mio. over fire år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Ansøgers egenkapital
- Ansøgers samlede nettoomsætning inden for de aktivitetsområder, som rammeaftalen vedrører.
1. Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår (dvs., at seneste
godkendte årsregnskab skal udvise en positiv egenkapital).
2. Samlet nettoomsætning på minimum DKK 15,0 mio. inden for de
aktivitetsområder som rammeaftalen vedrører, i det seneste afsluttede
regnskabsår.
- Tilsvarende opgaver
1. Ansøger skal have udført mindst tre tilsvarende opgaver de seneste tre år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk