23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 162-461839
Offentliggjort
24.08.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Vejen Kommune

Udbud vedr. afsætning af affaldsfraktioner for Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune


Vejen Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejen Kommune
By: Vejen
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Kadir Atsiz
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53360036
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e3541e9b-fa4f-48df-8e08-b32794ce66e6/homepage
Internetadresse for køberprofilen: https://vejen.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Provas-Haderslev Affald A/S
CVR-nummer: 32882250
Postadresse: Fjordagervej 32
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Kadir Atsiz
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53360036
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e3541e9b-fa4f-48df-8e08-b32794ce66e6/homepage
Internetadresse for køberprofilen: https://www.provas.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Arwos Affald A/S
CVR-nummer: 33046340
Postadresse: Forsyningsvejen 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Kadir Atsiz
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53360036
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e3541e9b-fa4f-48df-8e08-b32794ce66e6/homepage
Internetadresse for køberprofilen: https://arwos.dk/
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud vedr. afsætning af affaldsfraktioner for Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune udbyder afsætning af affaldsfraktioner.

• Behandling og sortering af de leverede affaldsfraktioner på et eller flere miljøgodkendte Affaldsbehandlingsanlæg indtil affaldet ikke længere er affald men et produkt. Affaldsfraktionerne er indsamlet ved private husstande samt på genbrugspladser/omlastepladser.

• Leverandøren stiller alt nødvendigt materiel til udførsel af den udbudte opgave til rådighed.

• Leverandøren står økonomisk såvel som praktisk for al videre behandling og afsætning af affald.

Udbuddet er opdelt i selvstændige 9 delaftaler opdelt efter affaldsfraktioner.

Ordregivers maksimale samlede mængde pr. delaftale er +50 % udover de forventede mængder pr. delaftale. Ordregiver henviser til nærværende bekendtgørelse pkt. II.1.6) Oplysninger om delkontrakter for oplysning om forventede mængder.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 21 976 464.50 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af plastfraktioner og MDK

Delkontraktnr.: Delaftale 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Vojens

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af nedenstående angivet plastfraktioner modtaget på genbrugspladser og fra husstandsindsamling for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune. Affaldsfraktionerne vedrører

Hård plast (Genbrugsplads) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 594 tons

Blød Plast (Genbrugsplads) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 279 tons

PVC (Genbrugsplads) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 233 tons

Havemøbler (Genbrugsplads) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 98 tons

MDK + hårdplast + blødplast (Hustandsindsamling) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 280 tons

MDK (mad & drikkekartoner) (Hustandsindsamling) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 470 tons

Plast (H+B) (Hustandsindsamling) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 254 tons

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

Leverandøren skal angive en pris på batchkørsel på Ordregivers plastfraktioner halvårligt.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af Kommunejern

Delkontraktnr.: Delaftale 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af nedenstående angivet fraktioner modtaget på genbrugspladser og fra husstandsindsamling for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S og Vejen Kommune. Arwos Affald A/S er ikke omfattet af nærværende delaftale.

Fraktionen består af diverse metaller jern/stål, kobber, rustfrit stål, legeringer, aluminium og kobberlegeringer som messing og bronze, cykler, åbne metaltromler, radiatorer, olietanke af jern/stål (tomme og åbnede), metalrør, hegn (trådnet, stolper), kedler fra fyringsanlæg, karosseridele af metal, brugte bilmotorer og motorklippere, inventar af metal som f.eks. stole og borde, samt urene metaldåser og låg fra konserves, øl, vand og andre læskedrikke, hjul med dæk og slange, rester fra barnevogne og klapvogne, parasoller, grydelåg med glas, ledninger med plast, paraplyer, havemøbler med rattan og andet materiale, fælge fra bil, trillebør, knallert, bildøre med glas og isolering.

Delaftalen har følgende forventet mængder:

Kommunejern med en samlede forventet antal tons pr. år på 2.257

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af glas og metal/glas

Delkontraktnr.: Delaftale 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af glas, metal/glas modtaget på genbrugspladser og fra husstandsindsamling for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune.

Glas med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 393 tons:

Fraktionen består af blandet glas og flasker (vin-, øl-, og vandflasker, emballageglas mm) lampeskærme, vaser, fade og skåle marmeladeglas, sildeglas m/u. låg, forskelligfarvede glas, indbo-genstande af glas, drikkeglas mm. Fraktionen kan indeholde væsker og vil være skrabet rent. Der vil forekomme andre fraktioner. Fraktionen vil blive leveret løst tippet.

Metal / Glas (MG) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 2.796

Fraktionerne er en blandingsfraktion og består af mindre metal genstande, dåser af hhv. aluminium og jern, metaldåser (tomme) og låg fra konserves, øl, vand og andre læskedrikke samt foliebakker, fyrfadslysholdere, kapsler, køkkengrej af metal, søm, skruer, ledninger samt indbo-genstande af metal som f.eks. lysestager og metalbeholdere, husholdningsglas eksempelvis marmeladeglas, sildeglas m/u. låg, forskelligfarvede glas, indbo-genstande af glas, drikkeglas mm. Fraktionen kan indeholde væsker og vil være skrabet rent.

Der vil forekomme andre fraktioner. Fraktionen vil blive leveret løst tippet i små eller store læs.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

Leverandøren skal angive en pris på batchkørsel på Ordregivers glas og glas/metal fraktioner halvårligt.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af Pap, papir, bøger og papir/pap

Delkontraktnr.: Delaftale 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af pap, papir, bøger og papir/pap modtaget på genbrugspladser for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S og Vejen Kommune.

Pap (genbrugspladser) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 1.042 tons:

Fraktionen består overvejende af pap f.eks. i form af cornflakes pakker, karton, æggebakker, tomme køkken, -og toiletruller og øvrigt papemballage.

Papir (genbrugspladser) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 271 tons:

Fraktionen består overvejende af papir f.eks. i form af aviser, kopi-papirer, kuverter med rude, ugeblade og reklamer.

Bøger (genbrugspladser) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 176 tons:

Fraktionen består overvejende af hardback og paperback bøger. Fraktionen indsamles i lukket container og leveres løst tippet. Provas-Haderslev Affald A/S indsamler i dag denne fraktion. Vejen indfører fra 2023.

Pap og papir (husstandsindsamling) med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 2.990 tons:

Fraktionen består overvejende af pap f.eks. i form af cornflakes pakker, karton, æggebakker, tomme køkken, -og toiletruller og øvrigt papemballage samt papir f.eks. i form af aviser, kopi-papirer, kuverter med rude, ugeblade og reklamer.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af vinduer og fladt glas

Delkontraktnr.: Delaftale 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af vinduer og fladt glas modtaget på genbrugspladser for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune.

Vinduer med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 716 tons:

Fraktionen består af døre og vinduer med glas, forsatsrammer, blyindfattede vinduer samt termovinduer. Termovinduer kan indeholde PCB. Der foretages ikke nogen form for stikprøvetagninger i forhold til PCB hos ordregiver, dette påhviler leverandøren i forbindelse med behandlingen af fraktionen.

Fladt glas med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 500 tons:

Fraktionen består overvejende af knust fladt glas, Rene termoruder uden rammer, spejlglas, sideruder fra biler, trådglas, lamineret glas, autoruder, drivhusglas og andet et-lags glas, hærdet glas, blyindfattede ruder.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af isolering og sanitet

Delkontraktnr.: Delaftale 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af isolering og sanitet modtaget på genbrugspladser for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune.

Isolering med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 414 tons:

Fraktionen består af rockwool, knauf og glasuld og kan være afleveret emballeret i sække.

Fraktionen indsamles i overdækkede containere og leveres løst tippet.

Isolering skal afleveres og opbevares i en lukket hal.

Keramik & Sanitet med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 1.464 tons:

Fraktionen vil overvejende bestå af glaserede emner såsom tegl, keramik, sanitet, fliser, afløbsrør, foderkrybber, stentøj, porcelæn, potteskår og andre mineralske kompositmaterialer, ’ivarsson Plank’ el. lignende.

Fraktionen vil blive indsamlet i containere og leveret løst tippet.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af gips

Delkontraktnr.: Delaftale 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af gips modtaget på genbrugspladser for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune.

Gips med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 933 tons:

Fraktionen består overvejende af gipsplader af enhver slags. Pladerne kan være med maling, tapet, hessian, glasvæv samt søm og skruer. Andre fraktioner som gipsstrøer, vådrumsgips og fibergips vil kunne findes i begrænset omfang. Fraktionen indsamles i overdækkede containere og leveres løst tippet.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af indendørs og udendørs træ

Delkontraktnr.: Delaftale 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af indendørs og udendørs træ modtaget på genbrugspladser for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S og Vejen Kommune.

Delaftale 9 vedrører kun mængder fra Provas og Vejen – Arwos Affald A/S er således ikke omfattet af nærværende delaftale.

Indendørs træ med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 4.788 tons

Fraktionen består af forskellige typer af ubehandlet træ såsom emballagetræ, engangspaller, rent nedbrydningstømmer, maskinkasser lægter og afskær af rent træ, bearbejdet træ herunder emballagetræ, malede paller, møbler, køkkenelementer, træ med lak, lim og maling, spånplader, MDF og Masonitplader OSB-plader og krydsfinér.

Udendørs træ med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 1.582 tons

Fraktionen består af forskellige typer træ herunder kreosotbehandlet og trykimprægneret træ.

Generelt kan fraktionerne indeholde søm, skruer, andet magnetisk og ikke magnetisk metalbeslag.

Der må ikke ske oplag af træ som vil forringe kvaliteten med henblik på genanvendelse.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandling af troldtekt

Delkontraktnr.: Delaftale 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
90513100 Bortskaffelse af husholdningsaffald
90513200 Bortskaffelse af fast byaffald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Generelt omhandler nærværende delaftale behandling af troldtekt modtaget på genbrugspladser for henholdsvis Provas-Haderslev Affald A/S, Arwos Affald A/S og Vejen Kommune.

Troldtekt med en samlede forventet antal tons pr. år for ordregivere på 120 tons

Affaldsfraktionen er fremstillet af træ og cement. Kombinationen af træ og cement kaldes også træbeton.

De angivne antal ton er vejledende, og baserer sig på historiske og forventede tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frem til tilbudsfristens udløb vil det være muligt at besigtige Ordregivers genbrugs- og omlastepladser, efter nærmere aftale med ordregiver.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 073-195858
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 1
Betegnelse:

Behandling af plastfraktioner og MDK

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
16/08/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Damifo Vojens A/S
CVR-nummer: 21840246
Postadresse: Tingvejen 1
By: Vojens
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6500
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 943 721.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 2
Betegnelse:

Behandling af Kommunejern

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
26/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Damifo Vojens A/S
CVR-nummer: 21840246
Postadresse: Tingvejen 1
By: Vojens
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6500
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 726 158.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 3
Betegnelse:

Behandling af glas og metal/glas

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
18/08/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Damifo Vojens A/S
CVR-nummer: 21840246
Postadresse: Tingvejen 1
By: Vojens
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6500
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 775 198.50 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 4
Betegnelse:

Behandling af Pap, papir, bøger og papir/pap

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Ragn-Sells Danmark A/S
CVR-nummer: 86476819
Postadresse: Stålvej 6
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 885 900.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 5
Betegnelse:

Behandling af vinduer og fladt glas

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
13/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: RGS Nordic A/S
CVR-nummer: 15084790
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 403 160.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 6
Betegnelse:

Behandling af isolering og sanitet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Norrecco A/S
CVR-nummer: 30518438
Postadresse: Geestruplund 2
By: Agerskov
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6534
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 145 928.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 7
Betegnelse:

Behandling af gips

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Norrecco A/S
CVR-nummer: 30518438
Postadresse: Geestruplund 2
By: Agerskov
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6534
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 293 895.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 8
Betegnelse:

Behandling af indendørs og udendørs træ

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 7
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: RGS Nordic A/S
CVR-nummer: 15084790
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 707 704.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Delaftale 9
Betegnelse:

Behandling af troldtekt

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
13/07/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: RGS Nordic A/S
CVR-nummer: 15084790
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 94 800.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgivestil Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens §12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/08/2022

Send til en kollega

0.052