Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Supplerende kontrakter til Vintertjeneste for Københavns Kommune kategori Kør 1, Kør 2 og gang 1
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Njaldgade 15
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: m15s@kk.dk
Telefon: +45 23392485
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/180007837.aspx
Del II: Genstand
Supplerende kontrakter til Vintertjeneste for Københavns Kommune kategori Kør 1, Kør 2 og gang 1.
Københavns Kommune udbyder hermed supplerende kontrakter til vintertjeneste i Offentligt udbud. Vintertjenestens formål er at sikre at der er fremkommelige veje i kommunen i vinterperioden hvor der er risiko for is og sne på vejene. Udbud er opdelt efter typer af områder der skal vinterbekæmpes, og der stilles forskellige krav til de materiel der skal bydes ind med. Der vil blive sideordrede delkontrakter, hvilket nærmere er beskrevet i kravspecifikationen.
Fælles for delkontrakterne er, at der skal bydes ind med mandskab og materiel .
Der ønskes indgået 22 kontrakter fordelt på 3 forskellige kontrakttyper ( afh. af hvilken type arbejde der skal udføres).
Udbudsmaterialet består af følgende.
Udbudsbetingelser
Bilag A: Kontraktudkast med tilhørende bilag
Bilag 1. Arbejdsklausul,
Bilag 2. CSR- bilag og
Bilag 3. Faktureringsbilag
Bilag B: Kravspecifikation
Bilag C: Tilbudsliste (der skal udfyldes af leverandøren og uploades i Mercell)
Bilag D: Skabelon til erklæring om fælles befuldmægtiget i konsortier (skal benyttes hvis man byder ind som konsortier, ellers skal man se bort fra denne)
Bilag E: Skabelon til støtteerklæring (skal benyttes hvis man byder ind og har behov for støtteenhed fordi man ikke selv kan leve op til egnethedskrav. Hvis man selv kan leve op til krav ses bort fra denne)
Bilag F: Københavns Kommunes Alkohol politik
Bilag G: Københavns Kommunes Rygepolitik
Bilag H: Egenerklæring ved. ejerforhold (der skal udfyldes af leverandøren og uploades i Mercell)
forlænges med 2 x 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
Alle lovpligtige forsikringer, herunder lovpligtig arbejdsskadeforsikring
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausul i forbindelse med
opfyldelse af kontrakten. Arbejdsklausulen er beskrevet i Kontrakten (bilag A, bilag 1). Ved
opfyldelsen af kontrakten indestår Leverandøren for Leverandørens og dennes eventuelle
underleverandørers overholdelse og efterlevelse af Københavns Kommunes til enhver tid
gældende vilkår om leverandørens samfundsansvar. De aktuelle vilkår fremgår af kontrakten (
Bilag A, bilag 2).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der er indsat maksimalt loft for hvad hver kontrakt må beløbe sig til årligt. dette fremgår af udbudsbetingelserne.
Vederlag: Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke,
hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af aftalen.
ESPD
Ansøger/tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis
ansøger/tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte
obligatoriske udelukkelsesgrunde. Ansøger/tilbudsgiver vil ligeledes blive udelukket fra
deltagelse såfremt denne er omfatte af de[n] frivillige udelukkelsesgrund[e] i udbudslovens
[§137, stk. 1, nr. 1 -7, medmindre ansøger/tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig
dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, stk. 1-
3
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk