Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=331102&B=DRI
Udbyder
Gentofte Gladsaxe Fjernvarme
Rammeudbud for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe
Gentofte Gladsaxe Fjernvarme
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 39272091
Postadresse: Ørnegårdsvej 17
By: Gentofte
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2820
Land: Danmark
Kontaktperson: Johnny Baastrup Andersen
E-mail: jjd@ggfjernvarme.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ggfjernvarme.dk
Postadresse: Algade 43
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Henning Lambertsen
E-mail: hela@damgaard-ri.dk
Telefon: +45 29252157
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.damgaard-ri.dk
Del II: Genstand
Rammeudbud for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe
Udbuddet vedrører udførelse af jord-, beton- og belægningsarbejdet, smede- og montagearbejdet samt rørleverance for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe.
Rammeudbud for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe
Gentofte og Gladsaxe
Udbuddet vedrører udførelse af jord-, beton- og belægningsarbejdet, smede- og montagearbejdet samt rørleverance for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe.
Udbuddet omfatter etablering af forsynings- og stikledninger til nye fjernvarmekunder i dimensioner op til DN 80 i hele Ordregivers eksisterende forsyningsområde.
Udover aktiviteter på selve arbejdsstedet, omfatter arbejdet også ydelser såsom indhentning af gravetilladelser, kontakt til vejmyndigheder, kontakt til berørte kunder, kontakt til politi, trafikselskaber kontakt til øvrige berørte myndigheder, mv.
Arbejdet udbydes som en rammeaftale for 2 år med option på forlængelse i op til 6 x 1 år.
Første periode er 12.08.2022 til 11.08.2024.
Der er option på forlængelse i op til 6 x 1 år.
Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som
Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnede ansøgere.
Der vil ved udvælgelsen blive lagt vægt på Ansøgerens tekniske og faglige formåen i henhold til punkt 2.3.3 i udbudsbetingelserne;
- Ansøgers erfaringer med 5 anlægsprojekter indenfor de seneste 5 år.
Ordregiver foretager en samlet vurdering af dette kriterium, idet det vil blive vurderet positivt;
• At referencerne er en rammeaftale
• At entreprisesummen i referenceprojekterne er større end 10 mio. kr.
Udførelse af slidlagsarbejder 1 år efter
retablering.
Arbejderne udbydes i to rammeaftaler med følgende fordeling;
- Rammeaftale A Ca. 70 % af de samlede årlige rekvirerede flyverstik
- Rammeaftale B Ca. 30 % af de samlede årlige rekvirerede flyverstik
Rammeudbud for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe
Gentofte og Gladsaxe
Udbuddet vedrører udførelse af jord-, beton- og belægningsarbejdet, smede- og montagearbejdet samt rørleverance for etablering af flyverstik i Gentofte og Gladsaxe.
Udbuddet omfatter etablering af forsynings- og stikledninger til nye fjernvarmekunder i dimensioner op til DN 80 i hele Ordregivers eksisterende forsyningsområde.
Udover aktiviteter på selve arbejdsstedet, omfatter arbejdet også ydelser såsom indhentning af gravetilladelser, kontakt til vejmyndigheder, kontakt til berørte kunder, kontakt til politi, trafikselskaber kontakt til øvrige berørte myndigheder, mv.
Arbejdet udbydes som en rammeaftale for 2 år med option på forlængelse i op til 6 x 1 år.
Første periode er 12.08.2022 til 11.08.2024.
Der er option på forlængelse i op til 6 x 1 år.
Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som
Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnede ansøgere.
Der vil ved udvælgelsen blive lagt vægt på Ansøgerens tekniske og faglige formåen i henhold til punkt 2.3.3 i udbudsbetingelserne;
- Ansøgers erfaringer med 5 anlægsprojekter indenfor de seneste 5 år.
Ordregiver foretager en samlet vurdering af dette kriterium, idet det vil blive vurderet positivt;
• At referencerne er en rammeaftale
• At entreprisesummen i referenceprojekterne er større end 10 mio. kr.
Udførelse af slidlagsarbejder 1 år efter
retablering.
Arbejderne udbydes i to rammeaftaler med følgende fordeling;
- Rammeaftale A Ca. 70 % af de samlede årlige rekvirerede flyverstik
- Rammeaftale B Ca. 30 % af de samlede årlige rekvirerede flyverstik
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudsmaterialet
Ansøger skal oplyse følgende vedrørende
Ansøgers økonomiske og finansielle formåen:
- Samlet årsomsætning for anlægsarbejder det seneste disponible regnskabsår.
- Solidaritetsgrad i det seneste disponible regnskabsår.
- Omsætnings minimum for anlægsarbejder på 25 mio. DKK det seneste disponible
regnskabsår.
- En solidaritetsgrad på 20 % i det seneste disponible regnskabsår.
Ansøger skal fremsende referencer til at oplyse følgende vedrørende Ansøgers tekniske og
faglige formåen;
- Beskrivelse af Ansøgers erfaringer med 5 anlægsprojekter indenfor de seneste 5 år.
Hver reference skal indeholde:
- En kort overordnet beskrivelse af opgaven
- Oplysninger om kunden
- Ansøgerens rolle på opgaven
- Entreprisesum ekskl. moms
- Start- og slutdato.
Ansøger skal ikke skrive oplysningerne om teknisk og faglig formåen ind under ESPD-
dokumentet, Del IV, pkt. C, men vedlægge referencerne som bilag til ansøgningen.
- Ansøger har minimum opstartet eller udført 5 anlægsprojekter i løbet af de seneste 5 år.
Såfremt Ansøger er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §
135-136, eller en af de frivillige udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, vil
Ansøgeren blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren.
Jf. udbudsmaterialet
Jf. udbudsmaterialet
Ansøger kan basere sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, og/eller tekniske og faglige formåen for at opfylde kriterierne for prækvalifikation. Ansøger skal anføre hvilke forhold, som Ansøgeren baserer sin egnethed på samt i hvilket omfang den støttende enhed stiller disse ressourcer til rådighed. Ansøger skal dokumentere via støtteerklæringen, at Ansøgeren råder over den nødvendige økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen fra den støttende enhed. De støttende enheder, som Ansøger baserer sin økonomiske og finansielle formåen på, skal påtage sig direkte, solidarisk og ubegrænset hæftelse for opfyldelsen af kontrakten.
Er Ansøger et konsortium, skal der fremlægges en konsortieerklæring og konsortiemedlemmerne skal udpege en fælles repræsentant, som med bindende virkning er bemyndiget til at repræsentere ansøgerne.
Der indgår sociale og opfordringsklausuler i kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk