23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 237-429961
Offentliggjort
08.12.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
25.01.2016 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/

Udbyder

Danmarks Internationale Kollegium

Solcelleanlæg på tag på Danmarks Internationale Kollegium i Albertslund


Danmarks Internationale Kollegium

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Danmarks Internationale Kollegium
28693036
Vognporten 14
Kontaktpunkt(er): Kuben Management A/S
Att: Rikke Lindhardt
2620 Albertslund
DANMARK
Telefon: +45 61244305
Mailadresse: rili@kubenman.dk

Internetadresse(r):

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/249721

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=155473&B=KUBEN

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=155473&B=KUBEN

Yderligere oplysninger fås her: EU-supply.com
www.eu-supply.com
DANMARK

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: EU-supply.com
www.eu-supply.com
DANMARK

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: EU-supply.com
www.eu-supply.com
DANMARK

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Solcelleanlæg på tag på Danmarks Internationale Kollegium i Albertslund.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Albertslund.

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Detailprojektering, levering, montering og tilmelding af solcelleanlæg på tag samt levering og montering af tilhørende bærende stålkontruktioner.
Aflevering af projektet forventes at være i juli 2016.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

09331200

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Komplet solcelleanlæg inklusiv bærende stålkonstruktioner. Totalentreprenøren/leverandøren foretager detailprojektering, levering, montering, idriftsættelse og tilmelding af solcelleanlægget.
Kontrakten indeholder endvidere service og eftersyn i 2 år fra aflevering.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
I henhold til ABT 93 med ændringer jf. udbudsmaterialet. Der vil være tilbagehold i sikkerhedsstillelsen i 2 år i relation til garanteret el-produktion på solcelleanlægget.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
I henhold til ABT93 med ændringer jf. udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
En sammenslutning af økonomiske aktører skal hæfte solidarisk overfor ordregiver og skal udpege en fælles befuldmægtiget.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: For nærværende udbud gælder en arbejdsklausul jf. udbudsmaterialets kontraktudkast.
Det er et krav at tilbudsgiveren er indmeldt i KSO-ordningen, og at den udførende el-installatør er KSO-certificeret solstrøms-installatør.
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Udover udfyldt tilbudsliste skal tilbudsgiver også fremsende nedenstående oplysninger for tilbudsgivers virksomhed (for konsortier skal fremsendes oplysninger for alle virksomheder i konsortiet):
a) Firmaoplysninger (Firmanavn, adresse, CVR-nummer, kontaktperson, telefon, e-mailadresse, selskabsform og oplysninger om ejerforhold)
b) Tro og love-erklæring på, at leverandøren ikke har ubetalt forfalden gæld til det offentlige i henhold til lovbekendtgørelse nr. 336 af den 13.5.1997.
c) Tro og love-erklæring på, at leverandøren ikke befinder sig i en af de situationer, der er nævnt i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og 2.
Skabeloner kan hentes på EU-supply.
Der henstilles til at skabelonerne anvendes.
d) Dokumentation for gældende erhvervsansvarsforsikring.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Til brug for vurdering af tilbudsgiverens økonomiske og finansielle kapacitet kan tilbudsgiver udfylde, underskrive og aflevere skabelon, som kan hentes på EU-supply.
e) Oplysninger om virksomhedens samlede omsætning, soliditet og egenkapital i de seneste 3 års regnskaber.
Dokumentationen kan fremlægges i form af kopi af årsregnskaber eller ledelsesmæssig erklæring.
f) Kort ledelsespåtegnet erklæring om, hvorvidt oplysningerne i sidste årsregnskab, fortsat må antages at være udtryk for ansøgers økonomiske situation, eller om der er sket væsentlige ændringer heri, som har indvirkning på ansøgers økonomiske formåen.
Denne dokumentation afleveres alene, såfremt at årsregnskabet er afsluttet for mere end 6 måneder siden.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Der stilles følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet:
Soliditetsgrad på minimum 20 % i seneste regnskabsår.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
G) Tilbudsgiver skal vedlægge en beskrivelse af 3 relevante referenceprojekter, der maksimalt er 3 år gamle indenfor lignende projekter.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal dokumentere, at virksomheden (eller konsortiet) har gennemført minimum 3 lignende projekter, som maksimalt er 3 år gamle. Med lignende projekter menes solcelleanlæg på min. 100 kWp, som er monteret på stativ på tag.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
25.1.2016 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
dage: 060 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 25.1.2016 - 12:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger

Komplet udbudsmateriale kan findes på www.eu-supply.com

Tilbud skal ligeledes afleveres på EU-supply. Tilbud der afleveres på anden måde, vil ikke komme i betragtning.

Såfremt tilbudsgiver har spørgsmål til anvendelse af EU-supply, kan man kontakte EU-supply Support på tlf. +45 70208014 eller på support@eu-supply.com

Der afholdes besigtigelse den 16.12.2015, kl. 10.00. Giv besked på rili@kubenman.dk, såfremt man ønsker at deltage i besigtigelsen.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister:
Klagefrister over ikke at være prækvalificeret ved udbud efter udbudsproceduren begrænset udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis ansøgningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7 stk. 1.
I andre tilfælde skal klager være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakten. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.12.2015

Send til en kollega

0.048