23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 228-600866
Offentliggjort
24.11.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Rebild Kommune

Udbud levering af vask- og lejeordning af beklædning til Rebild Kommune


Rebild Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Rebild Kommune
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
E-mail: lnan@rebild.dk
Telefon: +45 99889988
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rebild.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud levering af vask- og lejeordning af beklædning til Rebild Kommune

Sagsnr.: Udbud levering af vask- og lejeordning af beklædning til Rebild Kommune
II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000 Vask og rensning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører vask- og lejeordning af beklædning til kommunens medarbejdere i Center Pleje og Omsorg (Hjemmeplejen, sygeplejen, ældrecentrenes medarbejdere og køkkenpersonale samt medarbejdere i Center Sundhed Kultur og Fritid - Sundhedscentrets afdeling med træningspersonale/terapeuter i Rebild Kommune.Tilbudsgiver skal levere beklædning og håndtere industrivask af beklædning til kommunens medarbejdere i Center Pleje og Omsorg (Hjemmeplejen, sygeplejen, ældrecentrenes medarbejdere og køkkenpersonale) samt til medarbejdere i Center Sundhed Kultur og Fritid (træningspersonalet /terapeuter).Tilbudsgiver varetager logistikken i at få hentet og leveret tøj én gang om ugen til alle leveringsadresser jf. Bilag 3 Leveringsadresser så, tøjet er fremme til rette tid og rette sted med det rigtige antal beklædningsdele. Al beklædning skal i forbindelse med opstart være leveret, så det kan anvendes d. 1. december 2022.Den tilbudte beklædning skal være i en kvalitet og form, der er egnet til medarbejdere i hjemmeplejen, sygeplejen, medarbejdere på ældrecentrene, træningspersonalet samt køkkenpersonalet og til industrivask.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Rebild Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører vask- og lejeordning af beklædning til kommunens medarbejdere i Center Pleje og Omsorg (Hjemmeplejen, sygeplejen, ældrecentrenes medarbejdere og køkkenpersonale samt medarbejdere i Center Sundhed Kultur og Fritid - Sundhedscentrets afdeling med træningspersonale/terapeuter i Rebild Kommune.Tilbudsgiver skal levere beklædning og håndtere industrivask af beklædning til kommunens medarbejdere i Center Pleje og Omsorg (Hjemmeplejen, sygeplejen, ældrecentrenes medarbejdere og køkkenpersonale) samt til medarbejdere i Center Sundhed Kultur og Fritid (træningspersonalet /terapeuter).Tilbudsgiver varetager logistikken i at få hentet og leveret tøj én gang om ugen til alle leveringsadresser jf. Bilag 3 Leveringsadresser så, tøjet er fremme til rette tid og rette sted med det rigtige antal beklædningsdele. Al beklædning skal i forbindelse med opstart være leveret, så det kan anvendes d. 1. december 2022.Den tilbudte beklædning skal være i en kvalitet og form, der er egnet til medarbejdere i hjemmeplejen, sygeplejen, medarbejdere på ældrecentrene, træningspersonalet samt køkkenpersonalet og til industrivask.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service, optimering, samarbejd / Vægtning: 40
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsgiver skal levere beklædning og håndtere industrivask af beklædning til kommunens medarbejdere i Center Pleje og Omsorg (Hjemmeplejen, sygeplejen, ældrecentrenes medarbejdere og køkkenpersonale) samt til medarbejdere i Center Sundhed Kultur og Fritid (træningspersonalet /terapeuter).<br>Tilbudsgiver varetager logistikken i at få hentet og leveret tøj én gang om ugen til alle leveringsadresser jf. Bilag 3 Leveringsadresser så, tøjet er fremme til rette tid og rette sted med det rigtige antal beklædningsdele. Al beklædning skal i forbindelse med opstart være leveret, så det kan anvendes d. 1. december 2022.Den tilbudte beklædning skal være i en kvalitet og form, der er egnet til medarbejdere i hjemmeplejen, sygeplejen, medarbejdere på ældrecentrene, træningspersonalet samt køkkenpersonalet og til industrivask.<br>

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 174-454164
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Modtagne tilbud var ukonditionmæssige og levede ikke op til kravene i udbudsmaterialet, men tilbuddene var afgivet i overensstemmelse med udbudsprocedurens formelle krav og levede op til minimumskrav til egnethed, hvorfor der blev overgået til udbud med forhandling uden forudgående bekendtgørelse jf. udbudslovens § jf. Udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 2 og stk. 4.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/11/2021

Send til en kollega

0.059